Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka viihdyt HYVIN työssäsi! Millä alalla toimit?

Vierailija
09.01.2006 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistatko liikkeen, vai toimitko puhtaasti myyjänä? Onko sinulla alan koulutusta (esim. kondiittori)?

Mielelläni kuulisin myös alan palkkauksesta. Ja jos omistat liikkeesi, niin kuulisin mielelläni myös omistamisen eduista.

Vierailija
22/30 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiyslomalla. Otan numerosi talteen tulevaisuuttani varten, jos sopii.

Se, mikä siinä työssä kiehtoo on vaihtelevat päivät ja paljon uusia asiakkaita, jokainen päivä on erilainen sekä tietynlainen vapaus. Haluan olla työssä, jossa saan olla ihmisten kanssa tekemisissä ei pelkkää paperityötä neljän seinän sisällä. Itse palkka ei ole se itseistarkoitus, vaan se työn luonne. Palkka kiinnostaa siksi, koska en tiedä niistä oikeasti mitään ja kun on kaksi lasta ja tulevaisuudessa asuntolaina täytynee hiukan tietää suuntaa mille alalle lähtisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmelta ekalta kuukaudelta maksettiin 500 euroa, jonka jälkeen olisin jäänyt tyhjän päälle. Kolmen kuukauden aikana liikkeessä kävi YKSI ihminen jättämässä asuntonsa myyntiin.

Keräsin näytöiltä aktiivisesti nimiä, soittelin ja tarjosin apuani (jota siis asiakkaat ihan itse olivat pyytäneet) ja silti homma ei toiminut.

" Koulutus" oli täysin nimellistä. Firmalla on pehmeä imago ja peli oli rehtiä. Harmittaa, että homma ei toiminut, sillä pidin työstä. Mutta kun työ tuo enemmän kuluja, kuin ansioita, niin sitä on turha jatkaa. Kaipaan toimintaa ja turhauduin, kun pyörittelin lähinnä peukaloitani aamusta iltaan.

Vierailija
24/30 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuu on myyjän. Jos minä nyt myisin kiinteistöni, kiinteistönvälittäjä ei totisesti ole vastuussa muusta kuin KAUPAN laillisuudesta.

Vastuun talon kunnosta yms. kannan minä.

Kyllä kulkaa ihmisten pitäisi paljon useammin uskaltaa itse myydä asuntonsa! Välittäjät nappaavat tuhansia euroja (ja pääkaupunkiseudulla kymmeniä tuhansia) tosi helpolla!

Nimim. EI IKINÄ kiinteistönvälittäjää!

Vierailija:

Ja olen siinä hemmetin hyvä.=)

Kiinteistönvälittäjä.

Vierailija
25/30 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettiin laittaa omaa puhelinnumeroaan? Sen perusteella kuule löytyy aika helposti sun koko nimi ja katuosoite. SMJ, eikö totta?

Vierailija
26/30 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokki/tarjoilija

Siinä ammatissa pärjää vain hullut, kuten kaikki ravintola-alalla työskentelevät tietävät =)

Vierailija
27/30 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

työskentelen lasten- ja nuorten kanssa.

Vierailija
28/30 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI, rakennusalalla

Vierailija
29/30 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyy sanoa, että viihdyn paremmin kuin hyvin. Nuorten kanssa on mukava työskennellä.

Vierailija
30/30 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

dementoituneita vanhuksia hoidan. Ihanaa työtä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi