Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Valtio maksaa Nils Gustafssonille 19 200 euroa korvauksia henkisistä kärsimyksistä! Teksti tv:stä luin just.
09.01.2006 |
Kommentit (9)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
alle 10% Nilsin saamista korvauksista - tosin älkää surko: ette maksaneet niitä, raiskaaja maksoi (!) lähes 10 vuoden viivellä ilman korkoja. Vai olikohan ko summa yhteensä henkisistä ja ruumiillisista kärsimyksistä. Mutta kaikki on niin suhteellista - minulta pilattiin nuoruus ja tulevaisuus pitkäksi aikaa...
Jos itse joutuisit epäillyksi ja sinut syyttömäksi todettaisiin, niin ajattele millaista olisi, kun ihmiset silti sinusta syyllisenä puhuisivat.
Lopettakaa jo. Tietysti pitää korvauksia saada.
Ja ps. nämä " minun pussistani se menee" -ihmiset ovat ihan vitsi!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
harmittaa, mehän se viimekädessä joudutaan maksamaan. t.ap
Alue: Aihe vapaa
Harmittaako ap.tä vai mikä on ongelma??