Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin vyöhyketerapia auttaa?

Vierailija
09.01.2006 |

Mulla on selkäkipuja, joihin ei tunnu mikään auttavan. Auttaisiko vyöhyketerapia? Mitä se maksaa, mistä tuntee oikean terapeutin, saako siitä milloinkaan kelakorvauksia, pitääkö vyöhyketerapeutille kertoa, mihin vaivaan apua hakee??? (Mulla on kyselyikä)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyöhyketerapiasta. Mulla myös alaselkävaivoja, selkä väsyy tavattoman herkästi nykyään, mulla istumatyö. Fysiatri sanoi, että si-nivelessä toimintahäiriötä. Kiropraktikko muutaman kerran niksauttanut paikoilleen, mutta ei mene kuin viikko niin sama homma taas. Ja 50 euroa/kerta on hinta kirosta. Mietin myös, että voisko joku muu homma auttaa???

Vierailija
2/3 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyöhyketerapiassa tehdään aika kokonaisvaltainen tutkimus ihmisestä kun niin moni asia liittyy toisiinsa. Mun äiti käy vyöhyketerapiassa homeopaatilla juurikin kipujen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vyöhyketerapiassa käydään läpi eri akupisteitä. Vyöhyketerapiasta saa apua sellaisiinkin juttuihin kuin koliikki, lapsettomuus, selkäsäryt, migreeni, allergiat, rauhattomuus (ad/hd), verenkiertohäiriöt jne.

Ei saa Kela-korvausta.

Kannattaa googlettaa hakusanalla vyöhyketerapia.

Itse oon saanu apua selkäsärkyihin, lapsi puhehäiriöihin ja rauhattomuuteen ja kaverin vauva koliikkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän