Käytättekö uimahallissa/kylpylässä uimapukua vai bikinejä?
Kommentit (34)
tänään flamingoon. täytyypä laskeskella montako ihmistä on lähtenyt stringeissä polskimaan. luulenpa että montaa ei ole. en siis vastaan laita mutta jakaa mielipiteet kyseinen asuste.
Pysyy paremmin päällä uidessa. Bikinit on mulla ihan vaan auringonottoa/hengailua varten.
Todella huippu keksintö! Voi ostaa ylä- ja alaosan erikseen ja peittää raskausarvet mahasta. Valitettavasti vaan Suomessa niitä on vain vähän tarjolla. Minun on vaikea löytää sopivaa uimapukua, koska rinnanympärys on suuri verrattuna muihin mittoihini.
alaosa aika sortsimainen, mutta yläosa mikä sattuu, joskus uimatoppi... Jos löytäisin kivan, nuorekkaan uimapuvun, joka ei lyttää tissejä, kohtuuhintaan, niin voisin ostaa? Mistä? =)
pysyy ihan hyvin päällä uidessa ja hypätessäkin, eipä ole käynyt mielessäkään, etten voisi niillä mennä!!?? Missä uimahallissa ne on kielletty, en ole koskaan nähnyt?
Uimapukua en edes omista, kun en ole löytänyt sopivaa ja on niin hyvät bikinit.
ei löydy sopivaa kokouikkaria suurten rintojen takia. F-kuppi ja S-alaosa kun eivät ole olleet uimapukusuunnittelijoiden mielessä, kun ovat työtään tehneet :(
Biksut siis saavat kelvata. Yritän löytää aina mahdollisimman tukevat ja peittävät, sortsi-alaosalla. Kokouikkareissa ei sopivien kokojen lisäksi muuten ole usein tarpeeksi tukevaa yläosaakaan.
löytyy muutakin kuin mummomalleja.
99,99% uimapuvuista ovat niin mummomaisia ettei mitään järkeä. Bikinit ehdottomasti. Ja uimahallissa voi käyttää vaikka hotpats tyyppistä alaosaa jos ovat niin ahdasmielisiä. Ja sit tietty rannoilla ja kylpylöissä niukkoja yläosia ja stringi alaosia..
Niin ja tiedoksi äkäsille av-mammoille. Kyllä, haluan että kroppani parhaat puolet tulevat esiin. En viitsi vaivalla ylläpidettyä timmiyttä piilotella kaapuun. Jos haluaisin piilotella itteni kaapuun muuttaisin sitten johonkin islamilaiseen maahan ja ottaisin muslimi miehen
Olen käyttänyt tähän mennessä bikineitä, mutta haluaisin joko kokouikkarin tai sitten sporttibikinit. Ei sattuis muuten kukaan tietämään löytyykö semmoisia sporttibiksuja, missä on normi sportinen toppi yläosa ja alaosa semmonen normi "alushousu" mallinen... ei siis semmonen lahkeellinen... =)??
Haluaisin sellaisen kolkytluvun uikkarin jossa lyhyet hihat ja lahkeet vaan eipä ole löytynyt mistään. Mennään tavallisella kokouikkarilla sitten
Toppimallinen yläosa ja lahkeeton alaosa. Ei saa lapsi kiskottua rintoja paljaaksi ja samalla asulla hyvä uida myös matkaa. Kokouikkaria en käytä, koska kaksiosainen tuntuu mukavammalta ja olen tehnyt kroppani eteen sen verran töitä, että voi sitä vähän muillekin näyttää.
Uikkarit. Vaparia on hankala vetää narubikineissä.
flamingossa käyty peri kerta ja joka kerta olen nähnyt naisia ja miehiä stringeissä. Se on varmasti stringi ihmisten paratiisi :) ehkä minäkin uskallan joku päivä mennä uimaan stringit jalassa sinne. Etelässä olen aina käyttänyt stringit ja niin mun mieskin :)