Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö uimahallissa/kylpylässä uimapukua vai bikinejä?

Vierailija
15.12.2008 |

.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun olen raskaana, käytän bikinejä. Sillä en aio ostaa sellaista uimapukua mihin mahtuisin.

Vierailija
2/34 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikinit kuuluu rannalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulle ei yksinkertaisesti löydy sopivaa kokouikkaria. Suuret rinnat ja pieni lantio näet.. Mutta sellasia "siveitä" bikineitä, joissa pienet lahkeet jne. Ei mitään naruhommeleita :)

Vierailija
4/34 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne on Adidaksen urheilumallia eli toppimainen yläosa ja bokseri alaosa.

Vierailija
5/34 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimahalliin bikineissä. Seinillä laput, joissa lukee että uimapuku. Olen kerran nähnyt kun eräs nainen laitettiin ulos uimalan puolelta vaikka hänellä oli ihan säädylliset sporttibikinit.

Vierailija
6/34 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säädyllisissä sellaisissa.

En edes omista uimapukua.

Käyn niin harvoin sitäpaitsi uimassa, että en ala uikkaria kyllä ostamaankaan.

Saa bikinit kelvata.

Vierailija
7/34 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mun raskausarvet näy...

Vierailija
8/34 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan vaan sen takia, että se tuntuu turvallisemmalta vaihtoehdolta 1-vuotiaan kanssa, jolla on tapana venytellä äidin vaatteita ;)

Vierailija
9/34 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

99,99% uimapuvuista ovat niin mummomaisia ettei mitään järkeä. Bikinit ehdottomasti. Ja uimahallissa voi käyttää vaikka hotpats tyyppistä alaosaa jos ovat niin ahdasmielisiä. Ja sit tietty rannoilla ja kylpylöissä niukkoja yläosia ja stringi alaosia..

Niin ja tiedoksi äkäsille av-mammoille. Kyllä, haluan että kroppani parhaat puolet tulevat esiin. En viitsi vaivalla ylläpidettyä timmiyttä piilotella kaapuun. Jos haluaisin piilotella itteni kaapuun muuttaisin sitten johonkin islamilaiseen maahan ja ottaisin muslimi miehen

Vierailija
10/34 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein viitsisi edes näyttäytyä bikineissä, sen verran löysää mahassa. Etelän rannalla tuntemattomien joukossa uskaltaudun bikineihin.

Vierailija
11/34 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uimapuku sellainen, jossa menee narut niskan taakse ja selän taakse eli on yhtenäinen vain ihan edestä navan päältä. Tosi hot uikkariksi. Onneksi ei ole mahaa vaikka kolme lasta onkin.

Vierailija
12/34 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan siksi että haluan sen pysyvän varmasti päällä :) Uimaanhan minä olen mennyt, ja oma sporttiuikkarini on sen verran kaukana mummomaisesta että kyllä se kroppa siinäkin on ihan tarpeeksi esillä :)

99,99% uimapuvuista ovat niin mummomaisia ettei mitään järkeä. Bikinit ehdottomasti. Ja uimahallissa voi käyttää vaikka hotpats tyyppistä alaosaa jos ovat niin ahdasmielisiä. Ja sit tietty rannoilla ja kylpylöissä niukkoja yläosia ja stringi alaosia..

Niin ja tiedoksi äkäsille av-mammoille. Kyllä, haluan että kroppani parhaat puolet tulevat esiin. En viitsi vaivalla ylläpidettyä timmiyttä piilotella kaapuun. Jos haluaisin piilotella itteni kaapuun muuttaisin sitten johonkin islamilaiseen maahan ja ottaisin muslimi miehen

Vierailija
13/34 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lähden yksin oikeasti UIMAAN lähden uimapuvussa. Jos lähden kylpylään lasten kanssa laitan joko uikkarit tai biksat, riippuu fiiliksestä. Ja mun biksat on kyllä aika narumallia, mutta sopivat ja mukavat. Jos lähdetään kaveriporukalla kylpylään niin laitan vanhat biksat, jotta alaosan voi surutta vetää vesiliukumäessä persvakoon -> luistaa huomattavasti paremmin.

Ja on hyvä kroppa, sikspäkit sun muut, vaikka lapsiakin on tässä pari tullut tehtailtua. Mutta bikineillä en tykkää uida, ne on enemmän sellasta lillumista varten..

Vierailija
14/34 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi mulla on ollut uimapuku joskus ala-asteella

Vierailija
15/34 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen käynyt säänölliseti Flamingossa spa puolella ja siellä ihmiset käytää kaikenlaisia uimaasuja. sekä naiset ei miehet käytää stringejä, isoja ja pieniä bikinejä sekä uimaasuja......kukaan ei ota mitään stressiä.

Miia/

Vierailija
16/34 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en harrasta uimahalleja, mutta minusta rintavarustus pysyy paremmin aisoissa bikineissä. Tosin ovat sellaista mummomallia, että tuskinpa kukaan saisi päähänsä että olisin kroppaani lähtenyt esittelemään :D

Vierailija
17/34 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en myöskään omista uimapukua, joten bikinit on edelleen vaikka linea negra näkyy.. :) muuten olen ihan hyvässä kunnossa, uskalsin mennä raskaanakin uimahalliin. Yritin joskus löytää uikkaria, mutta olivat niin rumia, että ei huvittanut semmoisista maksaa.

Vierailija
18/34 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, haluan että kroppani parhaat puolet tulevat esiin. En viitsi vaivalla ylläpidettyä timmiyttä piilotella kaapuun. Jos haluaisin piilotella itteni kaapuun muuttaisin sitten johonkin islamilaiseen maahan ja ottaisin muslimi miehen

Vierailija
19/34 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuo bikini-kielto ei yleisty, sillä mun kropalle ei löydy uikkaria! Imetys vienyt rinnat, joten uikkaressa näytän ihan laudalta. Ja varustus taas ei riitä niihin mummomallisiin joissa pussit rinnoille. Joten PAKKO käyttää bikineitä...

Vierailija
20/34 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannalla käytän bikineitä, kylpylät on minusta aika vastenmielisiä paikkoja; ihmiset lillumassa pitkiä aikoja likaisessa vedessä, monella esim. meikit naamalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän