Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syyskuiset uuteen viikkoon!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuiskuneidille kiitos matkakertomuksesta. Täytyy myöntää et oon vähän kade!! Olis kyllä kiva lähtee reissuun, vaikka ilman vauvaakin...

Me käytiin eilen rokotuksessa kun se ei viime viikolla onnistunut tytön huutokohtauksen takia. No nyt sitten otettiin piikki vastaan hymyssä suin. Iltakin meni ihan normaalisti, ei kuumeen nousua tms.

Kyllä on mukavaa kun vihdoin olen näemmä oppinut rauhoittelemaan tytön iltaisin. Kapalo ja musiikkia soimaan niin nukahtaa viimeistään puol kymmenen.

Onnea Neidille ja tyttärelle leikkaukseen!

Vierailija
42/46 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei nukuta kuin yhden 30 min päiväunet... eli aika rankkaa on ollu.. pätkissä saattaa lisäksi nukkua toiset 30 minuuttia..

Huomenna se sitten on menoa! IIIKS! kiitos kaikille tsempeistä ja tulen sitten hetimiten kertomaan miten kaikki meni.

Kovasti jännittää, todella jännittää!

Jaksamista kaikille arkeen ♥

T:Neiti21 + Minja 3,5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mujerita: Ihanaa kun joku muukin myöntää ettei pärjäis ilman tietokonetta :))) Mä muistan joka päivä olla kiitollinen toimivasta nettiyhteydestä ja siitä, että neiti nukkuu pitkät päikkärit, siis yleensä. Jos joku olis reilu vuosi sitten kertonu mulle, että mä oon vuoden kuluttua addiktoitunu mm. vauva-lehden keskustelupalstaan, mä olisin tosiaan nauranu pask****ti :) Meillä kanssa tyttö voi kuvitella, että sekä äiti että isä ovat kone-eksperttejä, kun mieskin tekee töitä usein kotona koneen äärellä (molemmilla oma kone) ja neiti istuu tuossa vieressä sitterissä kattelemassa mobiiliaan tai on jumppalelunsa alla lattialla. Mulla tosin on kannettava ja siinä wlan yhteys, joten netin käyttö on helppoa missä vaan eli voi käyttää konetta neidin " toimipisteiden" mukaan ;) Tulee välillä kyllä huono omatunto tästä surffailusta, vaikka toki samalla usein juttelen tytölle ja pääsääntöisesti hänen päikkäreiden aikaan tätä harrastan...Mutta muuten kyllä jää kotihommat aika minimiin, voi mies raukkaa :)

Eli meillä nukutaan yhdet kunnon päikkärit, jotka alkaa aamulla n. 1-1,5 tunnin kuluttua heräämisestä ja kestää keskimäärin 4 tuntia (yleensä 12.30-15.30). Sen jälkeen vaan torkutaan sylissä/sitterissä/sohvalla ruokailujen jälkeen. Näin meillä on ollut melkein koko ajan.

Suzanne82: Minä kanssa jo murehdin sitä, että joudun lähtemään takaisin opiskelemaan, olen viihtynyt " täällä netissä" niin hyvin :), no joo ja tietysti myös Idan kanssa. Periaatteessa siis rahan takia ei ole pakko lähteä, koska kesäkuussa alkavan kotihoidontuen myötä minun tulot nousevat n.100eurolla. Johtuen espoolisästä ja siitä että vanhempainrahani on minimi. Eli oikeastaan kun palaan opiskelemaan tuloni taas laskevat. Pakko kuitenkin palata kouluun, koska mitä nopeamin valmistun sen nopeammin tuloni nousevat ja koulua on aika vähän jäljellä. Vielä kesän olen kotona, mutta ensi syksynä sitten mieheni jää muutamaksi kuukaudeksi kotiin ja kuvittelee tekevänsä töitä samalla (heh heh:) etätyönä.

No niin...Jospa nyt sitten yrittäis päästä tästä koneen äärestä pois...Ettei tämäkin päivä vaan hurahtas ihan huomaamatta :)

Teidän seuraan addiktoitunut maaly :)

Vierailija
44/46 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit, että olet aikas väsynyt yöheräämisiin. Ootkos kokeillut perhepetiä? Meillä kävi niin, että ikään kuin ajauduttiin siihen alusta asti (vauva kun nukkui sairaalassakin meidän välissä perhehuoneessa) ja nyt ei suostu nukkumaan omassa sängyssä. Ei sen puoleen, hyvä niin! Yöheräämisen menee TOSI kivuttomasti kun ei tarvii kun käännähtää ja tissi suuhun (en ikinä edes tiedä, koska lopettaa imemisen kun nukahdamme molemmat siihen tissille :-)

Tosi ihanasti on toiminut: en ollut edes väsynyt joulunaikaan ajoittuneella tiheän imun kaudella, jolloin neiti heräsi jopa 10 kertaa yössä! Suosittelen :-)

Galluppiisi vastaan, että meidän neiti 3 1/2 kk herää klo 8 - 9, nukkuu noin 30 min siinä 11 maissa, sit noin 3 h klo 12 - 17 välisenä aikana ja sit vielä 30 min - 1 h siinä kuuden, seiskan maissa. Nukkumaan mennään klo 21, about.

syyskeiju

Vierailija
45/46 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ni, ei tänne mitään erikoisia kuulu, siks varmaan kirjoittelukin vähentynyt koska tämä arki on aina sitä samaa :D Päässä soi Olavi Uusivirran biisi " on niin helppo olla onnellinen" ja olen aivan samaa mieltä! Kun ei ole yhtään murhetta niin on tämä elo helppoa. Joten voimia, jaksamisia ja enkeleitä kaikille väsyneille ja sairastuneille, kaikille jotka niitä tarvitsevat!

Aleksikin oppi sitten kääntymään tasan 4kk iässä viime la eli eipä ollakkaan niin matti myöhäsiä kuin odotin ;) Tuo poika on niiiiiiiiiiiiiin ihana, helppo, syötävän suloinen ja nauravainen, hekottaa jatkuvasti ääneen joten taitaa tulla äitiinsä, hulluilla halvat huvit ;) Aleksi syö hyvin jo kiinteitä, suu aukee lusikan lähestyessä ja nauru valtaa silmät ja suun, *IHANA*! Viime yönä nukkui taas klo 20.30-9.30 ja äiti luki kirjaa kahteen asti yöllä joten joopa joo.

Allero vetelee päikkärit yleensä klo 11.30-13.30, sitten valvoskellaan hetki ja syöpötellään, sitten taas nukkumaan klo 15-18. Eli kahet päikkärit pojalla kun aamut menee aina meillä niin myöhäseks. Tietenkin noissa tulee aina heittoja mutta n. suurinpiirtein noilla mennään, tunti sinne tänne aivan sama :D

Lähetin parille ennustajalle (madam mamma ja ennustaja elli :D) mailit ja kumpikin sano että Tammikuun poika syntyypi meille vielä, tosin toinen vuosi oli 2008 ja toinen 2016. Mä valkkaan ton jälkimmäisen ;D no eipä niitä noin valkkailla mutta...you know ;)

kaisastiinalle terkut että täällä syödään sekä omaa tekemää että valmiita purkkeja, teen ite jos jaksan/huvittaa/äiski on touhutuulella mutta kyllä tuo Alleroki valmiita syö, sooo what :D Kaikki uppoo joten mitä sitä turhia miettimään.

Terkkuja myöskin naapurin mammalle, kuiteski luet täältä mun läpätyksiä ;D

Huomenna on suuri päivä Neidillä ja Minjalla, paaaaaaaaaaaaaljon jaksuja sinne, kaikki menee hyvin :)

Menin jo!:D

JMMK

Vierailija
46/46 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Sveitsistä :) Meidänkin matka on vihdoin ohi, kyllä on ihana olla taas kotona! Reissu meni hyvin, ihan turhaan jännitin koneessa oloa vauvan kanssa, poikaa imetin nousun ja laskun aikana ja takasin tullessa poika nukku sekä nousun että laskun, joten ei huutanut silloin yhtään :) Käytiin tänään neuvolassa ja poika oli kasvanut viime kerrasta 3,3 cm !! ja painoakin oli tullut yli kilo, reissussa ihmettelin, miks yks body ei menny pojan pään yli, eikä ihme, pääkin oli kasvanut melki 2 cm!

Unirytmi meni siellä ihan uusiksi, ruvettiin taas heräämään vähintään 4 kertaa yössä :( Poika alkoi reissunaikana juttelemaan, rääkymään ja huutamaan kauheasti, on pikkuinen löytänyt oman äänensä ja sitähän on mukava kokeilla :) Neuvolassa kehuttiin, että poika käyttää käsiään tosi hyvin ikäisekseen, mami oli tosi ylpeä!

Meilläkään ei vielä käännytä, kyljelle kiepsahtaa, mutta siihen se sitten jääkin, tosin neuvolassa oltiin sitä mieltä, että poika käännähtää hetkenä minä hyvänsä kun on niin liikkuvainen. Kysyin juuri tänään kiinteitten aloituksesta ja meille niitä ei vielä suositeltu, tosin mieleni tekisi antaa pojalle peruna-porkkana velliä jos sais noita unia pidennettyä, meillä kun harvoin nukutaan yli 3 tuntia putkeen :( Alkaa olemaan tosi väsyny olotila...

Nyt herättiin, hyviä vointeja ja Neiti 21 toivotan hyvää leikkausta :)

Outi ja Viljami