Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

********** SISUNAISET 9.1. *************

09.01.2006 |

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon innoissani!! Pinnistykset tuottaa tulosta edes vähän.

Aloituspaino: 90,2 kg

Paino nyt: 86,2 kg

Viikkopudotus: 400 g

Pudotusta yhteensä: 4 kg

Tavoitepaino: 71 kg (Juhannus 2006)

Nyt on enää 100g tähteenä niistä jouluviikkojen mässäilyistä. Mutta on pitänyt tosissaan ottaa itteensä niskasta kiinni. Viimeviikolla 2 kertaa hikiaerobic, lihaskunto jumppa, uimareissu lasten kanssa ja siihen vielä 8km reipas kävelylenkki. Niin ja pisteillä tiukasti - myös viikonloppuna.

Mites muilla?

2/29 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaka näytti 83,2kg, joten se on -1,1kg vähempi kuin viime viikolla :o)!!Silti vielä joulumässyjä jäi 0,9kg, mutta josko ne sitten ens viikolla olis jo karistettu, jotta vois ruveta karistelemaan niitä " uusia" kilojakin ;o)!

Mulla meni viikko aivan loistavasti..oon oikeesti itseeni niin tyytyväinen, sillä mä en ylittänyt pisteitä kertaakaan, söin reilusti kasviksia ja kävin 4x 5km:n sauvakävelylenkillä ja sitten koiran kanssa vielä lyhyempiä lenkkejä, joten minusta nyt pitäis olla oikealla linjalla tää mun laihdutus..josko se vaan pitäis ;o)!!

EMONAMOHA:mukavaa nähdä sinut aloittamassa pino, joten varmasti oot vielä mukana taas, jee!!!

KATTI26:Hieno juttu, että paino on tippunut ja joulumässyt liki karistettu ja mä aina jaksan ihailla tuota sun liikuntaintoa!!

Missäs muut..kaikille hirmusti tsemppiä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/29 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kirjotusvirhe paholainen iski taas..niinkuin mulla useesti, kun on olevinaan niin kova kiire kirjoittaa, ettei kerkee tarkistamaan tekstejään ja täällä kun ei tekstejä pysty muokkaamaan niin ne sitten siellä kummittelee ;o(!!

Vierailija
4/29 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaan juuri kun viimeistelin sitä jälkikirjoituksella, tuli tyttäreni 1,8v ja näppäsi hiiren oikeanpuoleista näppäintä. Huoah. Meillä se ainakin palauttaa edelliselle sivulle ja kirjoitukset bittiavaruudessa miljoonien kaltaistensa joukossa.

Mutta siis, kiitos Köris, 90M ja Katti26 tsempeistänne! Löytyivät perille kyllä hiukka myöhässä, kun en päässyt koneelle koko viime viikkona ja siitä(kö) johtuen paino oli hiukka noussut :( Mä huomaan ihan omasta olostani sen, paljonko painan - ihan totta! Silloin kun olin sen 85kg ja rapiat, ei selässä ollut poimuja, mutta nyt ne on palannneet, ryökäleet! Ne ne olivat se viimeinen sysäys laihikselle, kun I-N-H-O-A-N sitä fiilistä, kun selkäläskit menevät " rullalle" . Huoah, entisessä elämässä inhosin myös vatsaläskejä, eli tunnetta kun vatsassa on pienikin makkara... *voi niitä aikoja*

Täällä siis mittarissa 87,4kg eli nousua 500g edellisviikkoon. Alkuviikko meni kipuillessa persuksen kanssa, mullahan on se iskias (vai issias) vaivannut ajoittain vuositolkulla. Nyt sitten isäni väitti, ettei se voi olla iskiasta, kun pakotin itseni pitkälle kävelylenkille hänen kanssaan ja kas kummaa - puolimatkassa kivut katosivat! Ens viikolla on lekuri, jolloin ajatelin ottaa tämän(kin) asian puheeksi. Liekö vanhuus (37v)vai lihavuus kun on tuonut läjäpäin vaivoja, mulla oireilee edellämainitun lisäksi toinen nilkka/jalkaterä ja selkä...

Ai niin mekin käytiin EKAA kertaa 4v poikamme kanssa luistelemassa! Mennessä hän selitti kovasti, ettei tarvitse auttaa kun hän OSAA jo luistella, mutta puolen tunnin horjumisen jälkeen olikin jo maansa myynyt kun ei osaakaan. Isänsä on vanha kaukalopallopelaaja, joten luistelee tietty hirmuna ja sitä katsellessamme kerroin pojalle, että jonain päivänä hänkin osaa yhtä hyvin kunhan vaan harjoittelee. Seuraava kertaa lienee tänä tai huomeniltana, malttia vaatii itseltä ja pojalta, on se vaan kovan työn takana tuokin osaaminen. Ja arvatkaa osaanko MINÄ luistella enää... ;D

Mukavaa ja talvista viikkoa kaikille sisukkaille! Upeat, ihanat talvikelit on nyt täällä, nautitaan niistä sielumme kyllyydestä!!!

EM

Ps. nimimerkkini juontaa 20v takaa, jolloin tuttavaperheemme lapsi ei osannut sanoa omenamehu vaan sanoi aina emonamoha :)

Vierailija
5/29 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, arki on alkanut ;o) normaalit rutiinit jotenkin olivat enemmän kuin tervetulleita pitkän lomajakson jälkeen. Lapsetkin oikein odottivat arkipaikkojaan - eskarissa, päiväkodissa ja äidin ainokaisena kainalossa ;o)

Mä olen nyt käynyt joka päivä vähän hiihtämässä tuossa kotopellolla, ja se on tuntunut hyvältä. Paino ei anakaan ole paljoa noussut. Lukema oli tänään 63,3 kg

Katti :: olet ihailtavan aktiivinen tuossa liikunnassa, se varmasti siivittää projektiasi upeasti.

Vierailija
6/29 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuu siis ;o)

Köris :: Upeasti sinäkin olet pysynyt pisteillä ja tulostakin tulee. Itse muistan pisteaikanani, että kun vaan kirjottelin pistepäiväkirjaa niin hyvin meni ! Ja repsahdukset pysy kurissa. Tsemppaa vaan jatkossakin tiukasti ;o)

Emonamoha :: Auts, nuo vaivat on kullä kurjia. Ja täytyy allekirjoittaa sekin, että tämä ikä kysymys tekee tehtävänsä. Kumma kun sitä ei olekaan enää niin vetreä kuin ennen (täytänpä minäkin huomenna 44v ;o) mutta kyllä se kunto kohentuu liikunnan avulla aina oli minkä ikäinen tahansa. Toivottavasti selkäsi paranee.

Ja aivan ihanan hauska tuo omenamehujuttu , nauroin ääneen. Olenkin salaa mielessäni miettinyt mistä nikkisi tulee ;o)

Talvesta nautitaan ja arjesta otetaan kaikki irti.

Tsempit kaikille !

:: perenna

Vierailija
7/29 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino ei ollut muuttunut juuri mihinkään, pudotusta vaivaiset 100g.

Paino oli nyt 86.4 kg, eli vielä on reilu kilo niihin lukemiin, jotka oli ennen joulua. No pikkuhiljaa.

Meille iski sitten viikonloppuna vesirokko. Esikoinen on aivan näppyjen peitossa. Parin viikon päästä oletettavasti sairastuu sitten pikkusisko. Toivottavasti mies ja anoppi säilyvät terveinä (kummallakaan ei vesirokkoa kyllä ole ollut, mutta josko heissä olisi jokin luontainen vastustuskyky ko taudille tai olisivat sairastaneet sen ikäänkuin huomaamattaan). NO aika näyttää ketkä kaikki sairastuvat.

Vierailija
8/29 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikko meni vaikeissa tunnelmissa, mulla taitaa olla tämän painon kanssa joku identiteettikriisi... Toisaalta on jo suht normaalin näköinen, ettei välttämättä tarttis laihtua enää, mutta toisaalta taas TODELLAKIN tarvitsee kun ne häät tosiaan pukkaa päälle... Ja muuten, jännittää aivan hirveesti.

No kuitenkin tämä aamu toi suht hyviä uutisia, vaikka kaikkia joulumässyjä ei olekaan vielä karistettu, niin kumminki alaspäin viime viikosta! Nyt sain siitä taas tosi hyvän tsempin ja ehkä jaksan taas paremmin laihduttaa ja liikkua!

Alkupaino:84kg (22.8.)

Paino nyt: 65,5kg (alimmillaan jouluaattona 63,6kg)

Viikossa : -1,5kg(nesteitä varmaan)

kokonaispudotus: 18,5kg nyt

Onnea kaikille hienosti viikosta suoriutujille, te saatte meikäläisenkin jaksamaan, vaikka tuntuu liian usein tervanjuonnilta tämä laihis. Ja Oikein paljon tsemppiä koko porukalle taas tulevaan viikkoon!!

Mulla on vähän kiirus nyt saada tuota vyötäröä timmimmäksi, kun pitää morsiuspukua vähän kaventaa ja jos sais vielä viimeiset läskit karistettua ennen kun pitää mennä ottamaan ne viimeiset mitat, eli siis sais kapeemman ja istuvamman siitä puvusta..(Sori sekava ulosantini..)

Nyt pitää lopettaa, että ehtis hiukka kuntoilla, ennenku poika herää unilta.

-Puppiska

Vierailija
9/29 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on siis 58kg helmikuun puoleen väliin mennessä...Vähän kyllä pelottaa, että ei taida tuo ihan onnistua..

Vierailija
10/29 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä viime viikon yhteenvedot. Opiskelin tuossa fonttien ja värien kanssa kikkailua, joten katsotaan millainen sillisalaatti tämä yhteenveto loppujen lopuksi on.

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite kg, Paino nyt kg, Vko pudotus kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg, Vkoa edessä että tavoite toteutuu

[/size][size=3][color=fuchsia][b] x1: [/size][/b][size=2]

Annika1973

94 kg, 66 kg, 73.1 kg, 1.0 kg, 20.9 kg, 7.1 kg, 18 vkoa

[/color][color=red]♥[/color]

[/size][size=3][color=green][b] x2: [/size][/b][size=2]

Körömölli

88 kg, 70 kg, 84.8 kg, 2.0 kg, 3.2 kg, 14.8 kg, 26 vkoa

90M

90.5 kg, 70 kg, 80.9 kg, 1.7 kg, 9.6 kg, 10.9 kg, 21 vkoa ok

Emonamoha

90 kg, 68 kg, 86.9 kg, 2.4 kg, 3.1 kg, 18.9 kg, 54 vkoa

Puppiska

84 kg, 58 kg, 67 kg, 3.4 kg, 17 kg, 9 kg, 21 vkoa

Sininen31

101 kg, 65 kg, 90 kg, 1.0 kg, 11 kg, 25 kg, 25 vkoa

Nepo

95.5 kg, 75 kg, 86.5 kg, 1.1 kg, 9 kg, 11.5 kg, 25 vkoa

BM22

96 kg, 75 kg, 95.6 kg, 2.0 kg, 0.4 kg, 20.6 kg, 26 vkoa

perenna

74 kg, 62 kg, 63 kg, -0.6 kg, 11 kg, 1 kg, 5 vkoa

[/color][color=red]♥[/color][/size]

[color=blue][size=3]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

Laihduttajia: 14

Painomme oli alussa: 1209.2 kg

Painamme nyt: 1115.7 kg

Tavoitepainomme: 750 kg

Viikolla paino tippui: 14 kg

Kokonaispainonpudotus: 93.5 kg

Matkaa tavoitteeseen: 365.7 kg

[/color][/size]

-Nepo-

Vierailija
11/29 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo yhteenveto täysin kunnolla onnistunut, mutta lähestulkoon. Alla uusinta yritys.

Niin ja tuo kokonaissaldomme on siis plussaa 14 kg. Kauhea määrä, eli eikun painoa pudottamaan....

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite kg, Paino nyt kg, Vko pudotus kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg, Vkoa edessä että tavoite toteutuu

[/size][size=3][color=fuchsia][b] Annika1973: [/size][/b][size=2]

94 kg, 66 kg, 73.1 kg, 1.0 kg, 20.9 kg, 7.1 kg, 18 vkoa

[/size][size=3][color=green][b] Körömölli: [/size][/b][size=2]

88 kg, 70 kg, 84.8 kg, 2.0 kg, 3.2 kg, 14.8 kg, 26 vkoa

[/size][size=3][color=fuchsia][b] 90M: [/size][/b][size=2]

90.5 kg, 70 kg, 80.9 kg, 1.7 kg, 9.6 kg, 10.9 kg, 21 vkoa ok

[/size][size=3][color=green][b] Emonamoha: [/size][/b][size=2]

90 kg, 68 kg, 86.9 kg, 2.4 kg, 3.1 kg, 18.9 kg, 54 vkoa

[/size][size=3][color=fuchsia][b] Puppiska: [/size][/b][size=2]

84 kg, 58 kg, 67 kg, 3.4 kg, 17 kg, 9 kg, 21 vkoa

[/size][size=3][color=green][b] Sininen31: [/size][/b][size=2]

101 kg, 65 kg, 90 kg, 1.0 kg, 11 kg, 25 kg, 25 vkoa

[/size][size=3][color=fuchsia][b] Nepo: [/size][/b][size=2]

95.5 kg, 75 kg, 86.5 kg, 1.1 kg, 9 kg, 11.5 kg, 25 vkoa

[/size][size=3][color=green][b] BM22: [/size][/b][size=2]

96 kg, 75 kg, 95.6 kg, 2.0 kg, 0.4 kg, 20.6 kg, 26 vkoa

[/size][size=3][color=fuchsia][b] perenna: [/size][/b][size=2]

74 kg, 62 kg, 63 kg, -0.6 kg, 11 kg, 1 kg, 5 vkoa

[/color][color=red]♥[/color][/size]

[color=blue][size=3]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

Laihduttajia: 14

Painomme oli alussa: 1209.2 kg

Painamme nyt: 1115.7 kg

Tavoitepainomme: 750 kg

Viikolla paino tippui: 14 kg !!! SIIS PLUSSAA !!!

Kokonaispainonpudotus: 93.5 kg

Matkaa tavoitteeseen: 365.7 kg

[/color][/size]

-Nepo-

Vierailija
12/29 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aamun lukemat 80.2 kg, eli miinusta 700 gr. Liikuntaa en ole harrastanut yhtään, vaikka niin uudenvuoden lupauksia tein. Syynä on kyllä ollut flunssa, joka on vienyt voimia kovasti. Nyt alkaa olla parempi olo, joten tänään on pakko tehdä jotain!

Ihaillen olen lukenut teidän liikuntainnoistanne- hienoa, tytöt!

Oikein pirteää ja sisukasta viikkoa kaikille toivoopi, 90M

Vierailija
13/29 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä hienompaa lukea innosta joka teillä tähän projektiin on, suotta emme sisunaisia ole!!

Minulla meni se joulun tienoo penkin alle (+1kg) ja samalla fiiliksellä jatkettiin vuoden alku. Jäätelöä olen syönnyt ja samalla kironnut alimpaan helvettiin sen jäätelökoneen jonka pukki toi..

Nyt into on palannut, olen ennen joulua olleissa lukemissa. Aamulla mittari näytti 89kg. Tästä jatketaan.

Voimia meille kaikille.

Vierailija
14/29 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Nepo yhteenvedosta, vaikka tuo 54 viikon urakka näyttääkin aika mahdottomalta... laskeskelinkin itsekseni, että JOS saisin pudotettua 0,5-1kg JOKA VIIKKO toukokuuhun saakka, en pääsisi tavoitteeseeni vaan jäisin silti lukemiin 71-79kg. Ja minun tahdillani tuo kilo/viikko on siis utopiaa... kertokaa miten kummassa saan itseni laihtumaan???? Syömällä vähemmän ja liikkumalla enemmän? ;D

NYT on pakko aloittaa tosissaan tai saan taas ensi kesänä hävetä itseäni rannalla enkä nauti lasten kanssa telmimisestä. Katselin eilen haikeana Halensin kesäkuvastoa ja bikineitä, joita en kai tule enää koskaan päälleni (julkisesti) pukemaan. En KOSKAAN! Ihan hirveä ajatus, ihan kuin olisin jo ikäloppu, jolla on elämä takana :( Miten sinä Perenna suhtaudut tähän ikäkysymykseen? Kun tunnut ainakin paljon positiivisemmalta kuin minä... oletko ajatellut vielä saavuttavasi bikinikropan? (toki moni käyttää kropasta huolimatta, mutta kunhan kyselen)

Miten muuten te muut, tuli tuossa omista selkäläskeistäni mieleen... mikä on teillä se suurin syy painonpudotukseen?

- esteettinen puoli, olisi ihana pukeutua kauniisti ja näyttää hyvältä

- inhottava olo, ällöt makkarat, puristavat vaatteet

- heikko jaksaminen, taipuminen lasten leikkeihin

- muu, mikä?

Minulla on aika suurena osana tuo ulkonäkö: inhoan itseäni tällaisena enkä halua näyttäytyä missään. Toinen suuri tekijä on ällöolo: inhottaa kun makkarat on edessä taivuttaessa eteenpäin ja ne selkäläskit olivat viimeinen pisara! Entäs siten se, kun kunto on heikompi, alkaa vaivata vaikka mitkä jutut ja vaatteitakaan ei oikein ole (en ole luopunut vaatekaappini sisällöstä vaan se on täynnä 38-40 kokoisia vaatteita).

Tänä aamuna paino oli 200g eilistä alempi, johtuneeko eilisestä tunnin hikilenkistä koiran kanssa. Söin illalla viimeiset joulun suklaatkin pois ja enää niitä ei tähän taloon osteta. Äh, tuntuu kuin toistelisin itseäni viikosta toiseen ilman todellista edistystä...

EM

Vierailija
15/29 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tiedot puuttuivat...No jos ens kerralla sitten.

Tosi hieno yhteenveto, Wau.

Vierailija
16/29 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaanpa tässä miten yhteenveto näkyy, jos siinä olisi näkyvillä myös tuo jokaisen keskimääräinen laihtumisnopeus. Siitä jokaisen olisi helppo katsoa., paljonko painaa esim. pääsiäisenä, olettaen, että painon putoaminen jatkuu samanlaisena kuin mitä se oli ennen joulua.

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite kg, Paino nyt kg, Vko pudotus kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg, keskim. Laihtumisnopeus, kg/vko, Vkoa edessä että tavoite toteutuu

[/size][size=3][color=fuchsia]♥[b] Nepo: [/size][/b][size=2][/color]

95.5 kg, 75 kg, 86.4 kg, -0.1 kg, 9.1 kg, 11.4 kg, 0.48 kg/vko, 24 vkoa

Vierailija
17/29 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niinhän se katti puuttuu. Olit ilmoittanut viime viikolla painosi siten, että siitä ei suoraan käynyt ilmi aamulla ollutta painoasi ja en sillä hetkellä jaksanut lähteä edellisviikon painoasi metsästämään (ja sitten siinä oli vielä se joulun jälkeinen viikko, jolloin ei välttämättä paino edes ilmoitettu. ) Jotenkin tuolleen se meni ja siksi nimeäsi ei yhteenvedossa näkynyt.

- Nepo

Vierailija
18/29 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa sisukasta laihdutusviikkoa kaikille!

Vierailija
19/29 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvillä mielin tulen kertomaan... tänä aamuna puntari näytti 95,1kg, kun viimeksihän se oli 95.6... eli todellalin se -0,5 kg... Tästä se taas lähtee..Ei oo juurikaan tullut liikuttua. _Viime viikolla kävin pari kertaa lenkillä kannettavan cdn kera, niin kyllä tuli hiki.. oli niin vauhdikasta musiikkia että... Eilen tuli käytyä lenkillä miehen ja lasten kanssa... ´

Alkupaino 96kg (joulukuu 05)

Paino nyt 95,1kg

viikossa -0,5kg

kokonaispudotus -0,9kg

Tavoite 75 kg kesä 06

No niin ja sit palkkasin tämän personal trainerin.. siihen kuuluu ravintoohjelma ja sit Se tekee mulle kuntosali ohjelman jonka sitten opettaa salilla oikean tekniikan... ja sit on näitä yhteisiä liikuntahetkiä tarpeen vaatiessa.. kuten esim kuntonyrkkeilyn parissa... hintaa tulee n. 200-300¿ riippuu vähän, että kuinka monta yhteistä kertaa tulee... tuntiveloitus n. 37 ¿.

Tänään oon sitten menossa jumppaan. saas nähdä kuinka muijan käy, ku en oo vuosikausiin käyny yhtään jumpassa.. mitä nyt vesijumpassa.. Voi arvata kyllä et huomenna on jalat aika tönkkönä...

Perenna: OIkein paljon onnea synttärisankarille!

Hienosti on porukka saanut pudotettua painoa alas, ei muutakuin sama tsemppi päällä koko ajan niin tuloksia syntyy!

Olen miettiny sitä atkinsin dieettiä.. Onko kukaan ollu kyseisellä?, ku tuntuu, että pitäs äkkiä ja paljon saada tipahtaan näin alussa...

-BM22

20/29 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti toi mun äskeinen viesti ei lähtenyt mihinkään, kun naureskelin, että miten voikin ihminen kirjoittaa perennan noin väärin.. saatte kunnon naurut, jos se tuli läpi ja jos ei niin hyvä niin ;o)!

Tuun myöhemmin kommentoimaan muutenkin, jos vaan kerkiän, kun vien pojan kuvataidekerhoon ja meen itse sauvomaan siksi aikaa, mutta kun sieltä tulen ja ennätän niin sitten enempi!!

Tsemppiä kaikille!!