Kolibrit uuteen viikkoon
Ikäviä uutisia oli täällä. Eli pahoittelut pikkutiikerille keskenmenon johdosta !
Mutta onneksi myös iloisia eli ONNEA TIP1 !
Itselläni kp 31/29-34 ja eilen testasin vaikka olin sopinut itseni kanssa että testi saa odottaa perjantaille tai lauantaille ja tulihan se haalea viiva sinne pikkaisen etuajassakin. Eli nyt vielä testaan uudemman kerran ke tai to. Oviksen tunsin ti-ke välisenä yönä toissa viikolla eli ke pitäisi viivan olla jo vahvistunut toivon mukaan.
Eli nyt vaan kaikki muutkin plussajunaan mukaan niin voidaan perustaa odotus-puolellekin kolibrien pino. Itse vielä pysyttelen kuitenkin tällä puolella koska vielä ei tahdo uskoa todeksi asiaa..
Kommentit (70)
Ihan ekaksi onnittelut plussanneille. Tuonne odottajiin saakin kohta komean kolibripinon aikaseksi :)
Minulla on menossa kp 36/28-46. Viimeiset kaksi kiertoa (vielä kierukan kanssa) ovat olleet tuon 46 päivää pitkiä, joten en ole vielä testaillut, mutta täytyy myöntää, että kovasti jo syyhyttää... On se vaan kumma, miten tämä ihmismieli toimii, kun ennen yrityksen aloittamista ajattelin, että eihän tässä mitään kiirettä ole. Vaan kuinkas sitten kävikään. Tässä lasketaan kierron pituutta ja tarkkaillaan oireita :) Mutta kuun loppuun asti on tarkoitus odottaa testaamista, jos siihen on silloin enää tarvetta.
Tuo kierron pidentyminen on kyllä mietityttänyt. Minulla oli kyllä aika raskas, stressillä ja huolella värittynyt syksy, joten siinä saattaa olla syy pitkiin kiertoihin, joita ei ennen ole ollut. Toisaalta imetän edelleen kuopusta ja syy pitkiin kiertoihin saattaa olla siinäkin. Tiedä häntä...
Tästä tulikin kovin omanapainen viesti, mutta koetan parantaa tapani jatkossa. Iloista vaalipäivää kaikille.
... ja täältä tulee myös yksi lisää joukkoon! En ole ehtinyt tänne paljon kirjoitellakkaan, mutta nyt on pakko. Olin juuri viikon lomareissulla ja kotiin palatessani odoteltiin sitten jännityksellä että alkaako menkat. Sellainen tunne itselläni oli koko ajan että olisin raskaana. Kun 2 päivää oli myöhässä tein testin, se oli kaikista halvin mahd. testi apteekista ja haalea viiva siihen tuli, joka kyllä sitten voimistu kun odoteltiin vähän aikaa lisää... Joulun pyhinä muuten on vaavi alulle saatu ja tärppäsi enismmäisellä yrityksellä.
Nyt olo tuntuu ihan omituiselta, pelottaa ihan vietävästi! Apua...
Laskettu aika minullakin osuisi sinne syyskuulle eli 16.9.06 eli lähelle kalaäitiä ja makkosta (jos oikein muistin)?
Mutta vielähän ei tiedä mitä tapahtuu ja asiasta emme kerro lapsillekkaan ennen ensimmäistä ultraa ja kun varmistuu että kaikki on ok. Muistaako kukaan milloin ensimmäinen ultra muuten on?
Tsemppiä myös kaikille ja toivotaan paljon lisää plussia...
Guinness : toivottavasti kyse oli ihan vaarattomasta vuodosta, mikä taitaa olla itseasiassa aika yleistäkin.
kalaäiti: älä huoli vaikka viiva oli edelleen haaleampi. Se testihän mittaa hCG-hormonia, jonka eritys on korkeimmillaan 8.-10. raskausviikolla. Joten jos haluat testata sen vahvan viivan niin odottele vielä ihan rauhassa muutama viikko.
Itsekin olen aika epäuskoinen koska oireet ovat niin olemattomia toistaiseksi. Alkuviikosta oli parina päivänä tosi huono olo mutta nyt ei mitään. Väsynyt olen toki ollut mutta niin yleensä muutenkin työviikon päätyttyä. Toisaalta tiedän vanhastaan että molemmissa edellisissä raskauksissa ajattelin näitä täsmälleen samoja ajatuksia tässä vaiheessa ( rv 4+4 ). Joten nyt vaan otetaan rauhallisesti päivä ja viikko kerrallaan.
Mukavaa sunnuntaipäivää kaikille !
Itse olen edelleen seurailevalla kannalla... Edelleen on rusehtavaa tuhrua, verta ei ole tullut perjantain alkuillan jälkeen. Ja tosiaan tuo tuhru tulee vaan paperiin, ei pikkuhousunsuojaan. Mahaa ei ole kyllä juilinut pe-la yön jälkeen enää. Eilen yritin huilata mahdollisimman paljon, mikä tosin ei ihan helppoa ole 4- ja 2-v vilpereiden kanssa ;-).
Mutta tosi ärsyttävää tällainen epätietoisuus!!!
Oikein lämpimät ++++ Onnittelut ++++ !!!!!
Meillä kunta tarjoaa vain 2 ultraa, joten täällä meillä eka ultra on se np-ultra, joka on kait jotain viikoilla 12-13.
Antzu
Ne sitten alkoi, nyt vain kunnon yritystä peliin! :)
Taisivat olla tuittu ja misty.
G: Talossa riittää kyllä tilaa. Ollaan asuttu tässä vajaan vuoden verran ja jonkun verran täytyy rempata, että saadaan mieleisemme. Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa..
Auto kyllä tekis mieli vaihtaa isompaan. Hätätilanteessa se kyllä menee nykyinenkin, onhan se kuitenkin farkku.
Omaa napaa: Tuossa viime perjantaina kramppas mahasta todella hurjasti vessassa käydessä. Olin aivan ihmeissäni, kun en meinannu päästä suoraksi. Toivossa on hyvä elää, josko se olis jotain positiivista. Ovis oli laskujen mukaan ke-to tienoilla. Nyt sitten odotellaan ens viikkoon ja toivotaan parasta.
Ehkäpä piankin saan liittyä plussanneiden joukkoon, toiveet alkaa olla jo ehkä turhankin korkealla. Se eilinen kadonnut haamu nimittäin ilmsty takas ja vieläkin tuossa tikussa näkyy.. No huomenaamulkla testaan uudestaan ja torstaina vielä viimisellä tikulla.
voi kun ei nyt ei tultas taas alas korkeelta ja kovaa...
Oikein paljon onnea kaikille.
Mulla on ovisviikko menossa, kiertoni pituus vaan on vähän arvauksen varassa vielä eli laskurista ei kovin varmaa tulosta saa. Mutta tuntemuksia on ja pupuilut on aloitettu. Niin ja punaviinikuuri. ;) Minulle lasillinen punkkua illassa tässä oviksen tienoilla ei tee tiukkaa, paitsi että hyvin alkanut painonpudotus tietysti jatkuisi helpommin ilman alkoholia. No, jos tästä nyt pääsisikin vatsaa kasvattamaan. :)
Olisi kyllä hienoa saada kolibriporukka odottajiin ja vielä itsekin päästä mukaan siihen.
Plussatuulia tarvitseville ja tarrasukkia plussanneille.
t.frilla
ps. miten " kuuluu" menetellä, aloittaako joku tietty henkilö aina uuden viikkopinon vai kuka vaan? nyt alkaa nimittäin pinolla olla pituutta ja viikkokin vaihtui...
Omasta olosta ei mitään ihmeempää, kramppasi eilen illalla mahasta oikein kunnolla ja odotinkin menkkoja aamuksi. Vielä ei ole kuulunut mitään, mutta onhan tässä koko päivä aikaa ja useampikin jos taas kierto sekoaa niinkuin aiksemminkin on käynyt.
Guinness: Miten on tilanne, kuulostaa paremmalta ettei tule kirkasta verta. :)