Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

XL-laihduttajat: tuloksia pinoon

09.01.2006 |

Miten ensimmäinen viikko meni?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkästä -1.5kg (lähtö 88, eilen 86,5)

Tosin vähän epäilen että tuo ei kerro koko totuutta, sillä meillä oli koko perhe mahtaudissa su, joten tuli 2 paastopäivää sekä ruoan että juoman suhteen :/

Kiitos herkkuvinkeistä! Tuota valkuaisvaahtoa aion kyllä kokeilla.

Itse olen jauhanut hedelmäxylitolpurkkaa pahimpaan himotukseen.

Tosin sorruin pe yhteen mokkapalaan kun olimme kylässä, eikä kevyempää vaihtoehtoa oikein ollut tarjolla..

Mites te muut kun olette kyläilemässä, otatteko kohteliaisuudesta pienen pullan tms. vai juotteko paljaan kahvin?

oooooooooooooooooox

(tuo pallukka systeemi on jotenkin kannustava kun näkee noitten rastien lisääntyvän viikko viikolta vai mitä?)

Vierailija
22/27 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilmoittelen tuloksia vasta ensi viikolla, mutta ajattelin tässä samassa ketjussa kysäistä samaa kuin " pyykkivuori" , että millä ihmeellä sitä ei lankeaisi kyläpaikassa herkkuihin??

Meillä on meinaan tulossa viikonloppuna kummitytön synttärit ja siellä on tietenkin kakkua ja muita herkkuja tarjolla...

Tänään käytiin muksujen ja äidin kanssa hesessä syömässä... itse söin salaatin ja join tuoremehun...ei tehnyt edes mieli lasten ranskalaisia, se on mulle aika hyvä saavutus!

Veden juontia pitäis opetella oikein kunnolla...tuntuu vaan että varsinkin meillä se vesi maistuu ihan pa*kalle, pullovettä ostin jo vähän kaupasta, mutta tulee sekin pidemmällä aikavälillä kalliiksi!

Kaikille vaan oikein paljon onnea painonpudotukseen... ja eikun ensi maanantaihin....

-suffeli-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino nyt siis 85,7 kg ja pituutta se 165 cm. Hyvin on mennyt viikko, herkutellutkin olen mutta kohtuudella. Teidän tukea tulen tarvitsemaan parin kuukauden päästä viimeistään, silloin on yleensä omat paukut loppu... mutta positiivisella mielellä olen :D

Vierailija
24/27 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Mun lähtöpainohan on se " komiat" 104 kg. Ensimmäisen viikon pudotus oli todella huimat 0,2 kg. =o( Asiasta syytän ehdottomasti eniten kuukautisia. Ehkäpä ens viikolla pudotus on isompi, toivotaan niin. Tsemppiä kaikille!

Vierailija
25/27 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.1.2006 114,4kg

10.1 112,2kg

saas nähdä mitä puntari näyttää maanantai aamuna...

Vierailija
26/27 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä mittarissa 90kg ja vauva jo 9 kk... Eli reippaasti pitäisi pudottaa. Minkälainen tämä XL-laihduttajat on? Olen ekaa kertaa tällä palstalla. Raportoitteko vain viikottain painoja, vai onko jotain muutakin viritelmää?

Vierailija
27/27 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin kans urakan 2.1.06 jä lähtö paino oli 87,5kg, eipä ensimmäisellä viikolla kauheasti tiputusta tullut, paino 9.1.06 87,2kg parempi kuitenkin kuin ei mitään. Odotan huomiselta jo paljon suurempaa tiputusta. Nämä alkuviikot on mennyt uuteen syömisrytmiin totutellessa ja aloitin pv:et 2.1.06. Tavoitteeksi aluksi olen asettanut 80kg ja siitä sit alaspäin ja kokonaistavoite on tossa 65kg-60kg kietturoissa. Liikuntaa olen kans lisännyt hurjasti. Tsemppausta tarvitaan tässä suuressa urakassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän