Team PP (vko 2)
Miten viikko meni?
Ensimmäisen viikon kiloja pinoon
on punnituksen aika!
IIIIK! =)
Kommentit (59)
Huomenta kaikille pudottajille! Kävimpä hetki sitten vaa' alla ja viime viikon maanantain lukema 75.0 kg oli muuttunut 73.5 kg:si joten tyytyväinen olen tuohon ensimmäisen viikon 1.5 kilon pudotukseen. Voisi ajatella että jos noin kilo olisi lähtenyt nesteitä ensimmäisellä viikolla niin viikkovauhti tulisi olemaan sen suositellun 0.5 kilon luokkaa jatkossa. Vauva on täysimetyksellä vielä, joten syön edelleen kunnolla ja monipuolisesti, olen vain lisännyt liikuntaa ja jättänyt herkut pois tai vaihtanut iltamössäämisen terveellisimpiin juttuihin. Tulosta näyttää syntyvän onneksi ihan näillä muutoksilla.
Minulla on muuten sellainen ongelma tämän laihdutuksen kanssa, että hyppään vaakaan joka armas aamu! Olen jotenkin liian kiinnostunut siitä mitä se kulloinkin näyttää ja siksi käyn siis vaa' alla joka aamu. Olisiko jollain jotain hyvää vinkkiä millä pääsisin tuosta tavasta eroon, kerran viikossa punnitus on ihan riittävä! Pitänee ilmeisesti pyytää miestä piilottamaan vaaka aina maanantain jälkeen niin etten voi siinä käydä...
Tsemppiä kaikille pudottajille toisella viikolla! Kyllä se tästä lähtee!
TA1KA
eka viikko takana, yhtenä iltana sorruin herkuttelemaan. mutta silloinkaan ei paljon tullut karkkia syötyä, ei vaan maistunut. Vaaka näytti -1 kg, ihan ok mielestäni. Olen käynyt kävelyllä ja tällä viikolla alkaa jumppaaminen =) Minäkin syön ihan kunnolla, koska imetän ja maito on pojan lähes ainoa ravinto, soseita menee tosi vähän. Mutta olen pienentänyt aterioita ja koittanut olla ottamatta lisää.
T:Mareila
Eka viikko takana, melko " värikäs" sellainen. Alku lähti hyvin, kävin lenkillä ja söin terveellisesti, mutta sitten, sairastuin flunssaan ja mies kävi kaupassa ja osti herkkuja. No, kuitenkin painoa tippui 2kg, joten tosi hyvin. Nesteitä suurimmaksi osaksi. Siihen 0,5kg:n viikkovauhtiin minäkin haluaisin. Lisään liikuntaan ja yritän syödä mahd. terveellisesti. Valion mehukeittoja ostin myös. Aion sallia itselleni pikkuherkkuja silloin tällöin.
Ja pallukat:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO##
Jos oon oikein ymmärtäny tuon pallotuksen niin onko 1 laihdutettava kilo per pallo? Mulla vaaka näytti 75kg eli olisko kilo tippunut viikossa. En kyllä vielä kilosta riemastu, mulla kun paino seilaa päivittäin muutenki +/-2kg. Herkut oon jättänyt pois, jäätelö on ainut, mitä saa sillon tällön syödä. Hiihtämässä käytiin ja vaunuteltu on ahkeraan..
Nyt sain lisää tsemppiä kun kuulin uutisen, että mun veli menee naimisiin maaliskuun lopulla, joten siihen mennessä pitää olla timmissä kunnossa.. Aijon ostaa vasta viimehetkillä sopivat vaatteet, jospa ne sitte olis vähä pienemmät ku nyt.. :) Näillä eväillä mennään
Peppiina OOOOO OOOOO
Mullahan ei sitä vaakaa ollut mutta olo tuntuisi hitusen kevyemmältä :) Eilen meni micropoppareita, mut ei kai kova synti kun kovin oli kuitupitoinen ja kevyt päivä muuten. Lenkillä olen juosten ja välillä kävellen käynyt kahtena peräkkäisenä iltana; tänään jää miehen töiden takia väliin mut huomenna taas. Ihanalta tuntuu vaiks reisissä kiristääkin. Nyt venyttelemään!
Äiti kolmelle ja säilyneet pallukat OOOOO (OOO)
Ps. terveisiä ristiäisherkkujen kans taistelevalle ;) Laita pakkaseen vierasvaroiksi tai miehen mukaan töihin.
Painoa pudonnut -1kg eli paino ku oli 70kg niin nyt 69kg,oon aterioinut terveellisesti ja monipuolisesti+vähän ottanut imelii kyläpaikas mut liikkunut ulkona siitäkin edestä yksin ja muksujen kans.Aina jos vain pystysin hoitamaan asiat esim.kaupas käynnit,kyläily paikat jne. ettei tartte autoo niin siinäki sais liikuntaa ja laihtusin..pitää jatkaa ahkerasti painonpudotusta että kesällä olis parammas" vedossa" !
Marjoka
Hyvin on mennyt viikko ja vielä innostus tosi kova. Aamulla vaaka näytti 103,4 kg, eli 3 kiloa on painoa tippunut. Taitaa meikäläisessä olla hieman noita ylim. nesteitä...
Lauantai-illalla herkuteltiin miehen kanssa lakulla ja vaahtokarkeilla. Esim. lakuista menee painonvartioiden pisteiden mukaan aika vähän pisteitä.
Katoitteko muuten subtv:ltä eilen sitä laihdutusohjelmaa. Onko se sitten englantilainen " Olet mitä syöt" . Hienosti laihdutti ohjelman nainen 2 kuukaudessa muistaakseni 16 kg!
Lenkkeillä olen yrittänyt joka päivä ja pian pitäis taas mennä! :)
Emily ###OOOOOOOOOOOOO
P.s. Kun nuo pallukat on tuhottu, tulee uudet pallukat tilalle... Yritän ensin pudottaa painon 90 kg ja siitä sitten 5 kg kerrallaan kunnes paino on sopiva mielestäni. Tiedän et oon jo tosi tyytyväinen kun pääsen siihen 90 kg!
Täälläkin ihan mukava alku kevyemmälle ololle, eli vaaka näytti aamulla 78,5. Ja lähtöpaino oli 80.
Tästä se lähtee!! Vielä ei ole tehnyt tiukkaa kieltäytyä herkuista, mutta eiköhän sekin aika vielä tule. Liikkumaan tekis kovasti mieli, mutta nyt on sen verran flunssa päällä, että ei uskalla riskeerata.
Tsemppiä meille kaikille!
mutta liityin soppailijoihin tuonne laidutus pualelle ja kokeilen viikon soppailua...
Tänään pitää ostaa kyllä vaaka että tietää missä menee...
Maria
Mulla lipsuen höh :/ , mutta onneksi vaaka näytti jo kilon vähemmän. Meillä alkoi erittäin hyvin viikko liikkuen ja terveellisesti syöden...puuroa yms. Ne mehukeitot oli muuten sika hyviä( Kiitos papaija vinkistä :) !) Mutta sitten tuli serkkuni meille kahdeksi yöksi ja olen sellainen,että sitten pitää olla päivällä hyvä lounas ja iltapalaakin tarjota,kun on vieraita....No, tottakai niitä sitten itsekkin söin. Mutta nyt alkaa oikeesti kunnon tsemppi. Mitä kevyttä te napsitte, jos vieraille on kaikkea hyvää. Oliko niin että ne jotkut voileipäkeksit olis esim. aika hyviä???
Ihana on ollut kävellä reippaasti tuolla pikku pakkasessa, kun tietää että se on kaikille hyväksi. Poika saa raitista ilmaa ja äipän kilot karisee :)
T:Äiti79-vaavi05 OOOOO OOOOO OOOOO OOOO
SUPER PALJON TSEMPPIÄ KAIKILLE! Tää tekee meille kaikille hyvää :)
Moikka vaan !
Viikko sitten puntari äytti 93kg ja tänään -500g vähemmän, eli pallukoita on edelleen kaikki..
Mutta kuitenkin vähemmän kuin viimeksi. Olen kyllä herkutellut aina välillä, mutta liikuntaa olen lisännyt. Päivittäin käyn ainakin tunnin reippaalla kävelyllä vaunujen kanssa tai ilman ja pari kertaa viikossa hiukan lihaskuntoa. Vatsaa ja reisiä.
Syömistä en niinkään ole vähentänyt, ettei maidon tulo lopu..
Mutta yks makeanhimon lievittjistä ehdottomasti uusi Gevalialta! Cappucchino, jossa on dajm paloja. Siis niin hyvää. Löydettiin lauantaina kaupasta ja nyt jo piti hakea uusi.. siin on yhde pussis 90kilokaloria eli noin 1,5 pointsia painonvartijoiden mukaan. Joten ei paha! Kannattaa kokeilla.
Mutta ens viikkoon taas.. huh huh. Viikonloppuna olen antanut itselleni luvan herkutella kun vuokrataan leffa..
-marica28 ja poika 6vkoa
Menneellä viikolla repsahtelin ainakin kolmena iltana ja kerran jo itkin, että tämän " laihdutuskuurin" seurauksena varmaan lihon! Paino on kuitenkin lähtenyt putoamaan, ja nyt on taas pari päivää mennyt ihan kohtalaisesti. Aika yksipuolisesti on vaan tullut syötyä kun en ole oikein jaksanut panostaa oikean ruoan laittoon ja raasteisiin ja salaatteihin. Liikkuminen on myös melko vähäistä.
Tiedättekö, mikä harmittaa: ostin juuri alennusmyynnistä ihanat housut, mutta kohta ne on armottomasti liian isot!
###oooooo (karseessa nestelastissa sitä onkin ollut!)
Minä lasken painonvartijoiden pisteitä, ja nyt meillä herkutellaan esim. porkkanoita dippaamalla =) Porkkanat vaan suikaleiksi ja dipataan kevytkermaviiliin tehtyyn dippikastikkeeseen (porkkanat 0pistettä, ½prk kevytkermaviiliä muistaakseni 1,25pistettä), NAM!
Ja toinen herkku on ne Valion sokeroimattomat mehukeitot, 0pistettä! Niin, ja sitten Dietorelle mansikka -karkit, koko pussissa 1piste.
NN
Viikossa on painoa pudonnut varmaan muutama sata gramma. Tarkkaan en tiedä, kun en punninnut itseäni viikko sitten ja lisäksi paino heilahtelee pari kiloa päivän aikana. Eli otan lähtöpainokseni tämän aamuisen painoni: 73,5 kg. Tavoitteena -5 kg eli 68,5 kg.
Oon pyrkinyt syömään monipuolisesti 5 ateriaa päivässä ja lisännyt kasvisten ja hedelmien syöntiä. Oon myös yrittänyt pienentää annoskokoja, tässä tosin vielä on tekemistä. Iltaisin oon harrastanut usein ns. lohtusyömistä, eli kun oon saanut pojan nukkumaan, oon rättiväsyneenä mennyt jääkaapille tekemään voileipiä - ja niitähän sitä on sitten tullut tehtyä aivan liian monta ja vielä vadelmahillon kanssa... No, tästä iltamässäilystä pitäis siis päästä eroon ja aika hyvin oon siinä onnistunutkin vaikka himo on välillä kova. Karkkipäivän oon ajatellut pitää kahden viikon välein. Jos hyvän himo iskee, yritän ajatella positiivisesti niin, etten sure kaikkea sitä, mitä en saa syödä vaan aattelen, mitä kaikkea hyvää saan syödä (kuten hyvän salaatin + hieman patonkia).
Tsemppiä kaikille! Tästä se lähtee!!
Laitoin viestiä myös tuonne kesäksi kuntoon pinoon mutta sitten huomasin että joku on aloittanut tämän team pp pinon. Paino on tippunut 1 kg:n (varmaan nestettä) eli alkuun olen päässyt. Olen käynyt joka päivä lenkillä ja syönyt säännöllisesti ja terveellisesti.
Motivaatio on tosi kova, pakko onnistua että mahtuu kesällä pieneksi menneisiin farkkuihin. Tsemppiä kaikille, yhdessä me onnistutaan!!
t: Merilokki #OOOOOOO
eli painoa on kadonnut..
pallukat:
OOOOO OOOOO OOO##
Painoa nyt 72,5kg
No niin... eli alotuspaino oli 65kg!! Oon nyt lopettanu limsan juonnin kokonaan ja herkkujen syönnin vähentäny (en pystyny lopettaa kokonaan)!! Tulosta on syntynyt! Kävin äsken puntarilla ja oli paino pudonnu 1,5kg!!!
Lisäsi motivaatiota!! :)
ja tulostakin jo vähän tullut eli paino pudonnut 1,4kg..Tällä hetkellä vaaka siis näyttää 67,6. Liikkuminen on lisääntynyt ja herkut jääny pois eli samaan tahtiin jatketaan..tsemppiä kaikille!!
mutta motivaatio on TEIDÄN tiimiläisten ansiosta noussut jopa niin paljon että huomenna menen ekaa kertaa ikinä salille,tavoite olisi käydä kaksi kertaa viikossa,vähän kyllä pelottaa miten perheen yhteinen aika jakautuu,kun siipallakin on omat harrastukset..no toisaalta istun koneella,ainakin tunnin illassa,joten tunti salilla,tehokkaampaa laihdutusta..:)
Eli pallukoita edelleen OOO
Laittakaa enemmän hyviä vinkkejä ja vaikka resptejä kevyempään ruokavalioon.
Tsemppiä kaikille!!
ja meni ihan kivasti, -1kg. Eihän se kovin paljoa ole mutta ottaen huomioon imetyksen ja ristiäisten aiheuttamat herkut niin olen kuitenkin tyytyvinen. ja selkäkivun vuoksi en päässyt lenkillekään yhtään. Toivottavasti tästä viikosta tulee vielä parempi. Ei herkuille!
-Kata #OOOOOOOOOOOOOO
..ja yritän olla ottamatta stressiä palluroiden määrästä.. ;)