Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**MAANANTAITA lokakuiset vauvat ja äidit**

09.01.2006 |

Huomenta ja hyvää uutta viikkoa! Aloittelen vaan pinon ja toivotan myös Harjun tervetulleeksi mukaan lokakuisiin. Meillä synnyttiin jo syyskuun 29. mutta tuttuun porukkaan halusin jäädä :)

Siitä lähtien kun esikoinen syntyi reilu 4v sitten meillä on aina ollut joku vaipoissa.. et annu älä pelkää, varmaan saat kahta vaipattaa *hihittää*

Äiti kolmelle ja poika 3kk11päivää

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää alkanutta vuotta minunkin puolesta! Taas on vierähtänyt jokunen tovi, kun on viimeksi tullut pinouduttua...

Meillä sairastettiin rs-virus, mutta onneksi melko lievänä. Ihan kotihoidossa saatiin olla, sairaalassa käytiin kolmesti ottamassa spiralla lääkettä. Nyt on poika jo paremmassa kunnossa, mutta yskä vähän vielä vaivaa.

Täällä on ollut niin paljon kysymyksiä ja viime viikon pino oli ihan julmetun pitkä ;) Kyllä on lokakuiset ahkeria.

LINEA NEGRA on mullakin vielä jäljellä, mutta sanoisin sen kuitenkin vähän vaalentuneen.

VAIPOISTA meillä on ollut käytössä Liberot, mutta nyt ostin Pamperseja (Baby Dry) kun sai 2 euron alennuksen. Liberot on välillä vuotaneet yöllä, muttei kuitenkaan onneksi joka yö.

Ä-LOMAN JÄLKEEN olisi tarkoitus jäädä hoitovapaalle joksikin aikaa. Riippuu pitkälti taloudellisesta tilanteesta, kuinka kauan on varaa olla. Meillä alkaa tässä keväällä rakennuspuuhat, joten lainat pakkaa pian niskaan :)

Meillä ollaan nyt opittu juttelemaan oikein kunnolla, välillä pitää yölläkin kertoa kuulumisia... Lelut kiinnostaa myös ihan eri lailla ja niihin osataan jo tarttua. Poika on tosi nauravainen ja iloinen, ja vaatii paljon seurustelua. Istumaankin nousee koko ajan sylissä ollessaan.

Nyt huudetaan!

Pitää mennä

m.elli ja Eelis 3 kk 8 pv

Vierailija
22/52 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös [b]Hennajon[/b] Janetelle onnittelut nimestään :)

Ja [b]johannu[/b], kurjaa jos mies ei tahdo puhua tuosta sydänasiasta kanssasi :( Se on kuitenkin niin tärkeä juttu, että pakkohan siitä on jollekin puhua! No, jos ei mies kuuntele, niin me kuunnellaan :)

Emppu *leipien kera*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinjalle kans vissiin pukkaa pian hampaita, kun nyrkit maistuu ja kuolaileekin jonkin verran. Saa nähdä koska eka puhkeaa, esikko sai ekat kaksi hampia 4kk ikäisenä.

Nyt mulla ei vissiin oo enää kommentoitavaa :D

Emppu *leivätkin tuli jo syötyä :D*

Vierailija
24/52 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö mahtuu joukkoon mukaan? Odotusaikana aivan alussa kirjoittelin, mut lähinnä oon vaan taustaillu. Meille syntyi 24.10 poika, 52,5 cm ja 3950 g. Kotona pikkuveliä odotti 4,5-vuotias isosisko.

Meillä poika käyttää 60 cm vaatteita ja vaipoista libero midiä. Seuraava neuvola on 24. päivä. Ruuaksi poika saa äidinmaitoa ja vähän lisäksi NANnia. Kiinteitä en oon ajatellu aloittavani vielä hetkeen. Neuvolasta sanottiin, että kun saa korviketta, niin kiinteät tulisi aloittaa 4 kk:n iässä. Mikseihän voi imettää ja antaa korviketta 6 kk:n ikään asti, jos ne tuntuvat riittävän?

Äitiysloman jälkeen olen ajatellut olevani niin kauan hoitovapaalla kun poika on 1v2kk. Eli vuoden loppuun. Mitä sitten, onkin kysymerkki. Mulla ei oo työpaikkaa mihin palata. Perhepäivähoitajaksi ryhtyminen on yksi vaihtoehto tai sitten jään työttömäksi ja alan etsiä alani töitä. Oon koulutukseltani lähihoitaja/sosionomi.

Mitäs muuta kysyttiin, en muista enää... Mahassa näkyy vielä haalea viiva, joka tuli tämän pojan aikana, tytöstä ei tullut. Vatsalihaksia ei oo näkynyt, sen verran läskiä edessä...

Yöt meillä nukutaan hyvin, mut yöunille rauhotutaan tosi myöhään, n. klo.24-02. Sen jälkeen nukutaan 9 tuntia putkeen, jonka jälkeen syödään ja nukutaan vielä pari tuntia.

Yritän nyt kirjotella useammin, kun viimeksi oon kirjottanut helmikuussa! :D Pinot oon aina lukenut ja tuntuu kuin tuntisin teidät kaikki. Ootte mahtava porukka!

Emily ja Masi

Vierailija
25/52 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen vietiin juur kerhoon ja keskimmainen sippas heti sänkyyn päästyään. Sampo-vauva hihkuu ja riemuitsee jumppalelunsa kanssa! Onkin tosi pirteä, kun nukkui yhdeksästä 12.45 asti ulkona :)

Vastauksia siis! Masuviiva on mullakin vielä.. voiko olla et se on jopa tummentunut. Ruma siis joka tapauksessa kun valkosen löllön päällä menee viiva, joka navan jälkeen jatkuu eri kohdasta.. ne vatsalihakset jos joku kaunis päivä vielä löytäis..

Johannu -pura tänne vaan! Saattaa olla et on monia kohtalotovereitakin, vaikken itse osaakaan oloasi helpottaa. Toivottavasti pikku-Aada on terve eikä joudu leikkaukseen.

Ja kuten Misulikin Vallua kehui, maidon luovutus on hienoa työtä. Meinasi vaan riepoa, kun kerran luin av:ta ja siellä pari ei voinu kuvitellakaan antavansa vauvalle toisen äidin maitoa.. ei ne luovuttajat sentään ketään muuta imetä kuin omaansa, ja keskosille se kuitenkin on parempaa kuin korvike. Mun esikoinen aikanaan on luovutusmaitoa saanut kaksi ensimmäistä elinpäiväänsä :)

Tutti meillä kelpaa joskus. Itse oon liiankin herkkä tarjoomaan tissiä joka kitinään, kun eilen illallakin tarjosin monta kertaa mutta silti heräs huutamaan ->mies nosti röyhtäisempään ja johan poika sippas.. ilman tissiä tahi tuttia. Tyhmä äiti :-/

Nyt palstatilaa muillekin. Näkemisiin.

äiti kolmelle ja Sampo-vaavi joka pääsee huomenna vaa' alle

Vierailija
26/52 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

m.elli; Mekin aloitetaan rakentamaan. Teettekö pitkästä vai tuleeko teille talopaketti? Meille tulee talopaketti, joka siis melkein valmis päältä, mut sisätyöt tehdään itse (tai siis rakennusmiehet ja oma mies).

_Emppu; Kiitos :D

Tutista, meillä syödään, esikoinen ei aikanaan syönyt.

RS-viruksesta vielä, meillä sairastettiin se viikkoa ennen joulua tosi pahana, oltiin 4 päivää sairaalassa. Onneksi nyt poika kunnossa, vaikka kauan vielä räkäisyys kotonakin jatkui.

Nyt poistun...

Emily

Vierailija
27/52 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minea on nukkunut jo yli kaksi tuntia ulkona sen aamuisen nukutaan-ei nukuta-röyhtäistään-ei nukuta-episodin jälkeen. Hyvä näin. Äitikin nukkui äsken pienet päikkärit ja jaksaa taas :)

Tervetuloa EMILY78 mukaan, kivaa, kun saadaan lisää porukkaa lokakuisiin :) Minäkin olen miettinyt tuota kiinteiden aloittamista, että miten se silloin tapahtuu, kun vauveli syö korviketta. Meillä tietty ihan eri tilanne kuin sinulla, koska Minea syö pelkästään korviketta. Minä olen jotenkin ymmärtänyt, että jos vauva syö pelkkää korviketta, niin silloin suositellaan kiinteitä aloitettavaksi neljän kuukauden iässä. Käsittääkseni korviketta pitää juoda enemmän kuin rintamaitoa, koska korvike ei ole niin rasvaista ja täyttävää. Voin olla kyllä väärässäkin, täytyypä kysyä tuota seuraavaksi neuvolassa. Luulisi sinun tapauksessa käyvän sen kuusi kuukautta.

ROM ja HENNAJO: Onnea ihanista Patrik- ja Janette-nimistä :)

Eipä sitten tällä kertaa muuta kuin moikka.

-piipi ja Minea-

Vierailija
28/52 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinja nukahti aamulla vaunuihin 10.00, nukkui ulkona 12.00 asti kun oltiin puistossa, kannoin sit kantokopassa sisälle ja siinä nukkui 12.45 asti kunnes söi. Ja vieläkin nukkuu :) Vähän taitaa jo heräillä, kun kuuluu kaikennäköisiä korina-ääniä ;) Saa nähdä miten sit nukahtaa yöunille, musta kun tuntuu että Pinja ei paljoa unta tarttis päivällä... eilenkin nukkui kolme-neljä tuntia yhteensä, ja illalla oli hirveetä taistelua se unille meno!

Emppu

Vierailija
29/52 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää pinothan alkaa olla ihan mahdottomia! Kello ei ole kolmea ja neljäs sivu jo alkaa...

ANNULLE (ja toki muillekkin) Jamin mitoista: Eli 3kk3pv iässä mitat olivat 8165g ja 62,5cm.

Meillä Jami nukkuu samassa huoneessa niin kauan, kun herättää joka yö. Sitten kyllä siirretään mahd. pian isoveikan kanssa samaan huoneeseen. Meillä kun alkoi aikanaan sekä äiti että poika nukkua paljon paremmin, kun esikoinen siirtyi 10kk ikäisenä omaan huoneeseen. Silloin se tuntui jotenkin aikaiselta, mutta jälkeenpäin ajatellen se olisi kannattanut tehdä jo kauan aiemmin.

Tuttia meillä syödään lähinnä vaunuillessa ja joskus saadaan nälkää siirrettyä sillä sen verran, että äiti saa esim. syötyä tai vaihdettua velipojalle vaipan tms.

TERVETULOA mukaan Harju ja Emily78!

Masuviivaa minulle ei tässä raskaudessa tullut, esikoista odottaessa tuli napaan asti. Hyvin on haalistunut, mutta kyllä se siinä vieläkin erottuu... Mutta mitäpä tuosta, ei näitten makkaroitten ja raskausarpien kanssa muutenkaan bikineihin sonnustauduttaisi :D

Mami ja poitsut

Vierailija
30/52 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensinäkin myös EMILYLLE sytämellisesti tervetuloa minunkin puolestani. Minustakin on kivaa saada vähän uutta verta tähän joukkoon tummaan :)

ROMILLE ja HENNAJOLLE onnittelut vaaveleiden onnistuneista nimivalinnoista. Muistaisin että yksi Janette täällä ainakin jo olisi :)

PÄIPPY....hih pisti silmään että te asutte ahtaasti viiden ihmisen kera kolmiossa. No me asumme ahtaasti viiden ihmisen kera kaksiossa 54,5 neliötä :S huh...täällä välillä kaatuu seinät päälle, mutta tässä sinnitellään niin kauan kun se 2 vuoden asumiskiintiö on täynnä ja sitten isompaan....ainakin kolmioon tai sitten neliöön. No ihan hyvin ollaan kuitenkin pärjätty ;) Sopu sijaa antaa ja onneksi Juhana on rauhallinen poika.

JOHANNU voih. Kovasti onnen pikku enkeleitä teidän ja Aadan matkaan. Toivotaan että kaikki on hyvin!!!!!!!

Nyt täytyy taas rientää kun sitteristä kuuluu kitinää... palailen taas astialle...

Sinilainen ja Juhana edelleen sen tasan 2kk

Vierailija
31/52 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emily78: Meillä tulee myös talopaketti (Kastelli), ja sisätyöt jää hoidettavaksi itse tai palkkamiehillä. Välillä kauhulla ajattelee sitä urakkaa, mutta enimmäkseen olen ihan innoissaan ja odotan sitä hetkeä, kun pääsee muuttamaan OMAAN kotiin! :)

Millainen talo teille on tulossa? (ei nyt liity palstan aiheeseen, mutta kysyn kuitenkin ;) )

Emppu: onpa teidän neidillä loistavat unenlahjat! Täällä ollaan nukuttu parina viime päivänä tosi huonosti päivällä, onneksi yöllä on menty ihan normaalisti. Tänään Eelis nukkui kuitenkin jo 2,5 tuntia ja meni hetki sitten uusille päikkäreille.

Voiko hampaiden tulo aiheuttaa raivoamista rinnalla? Eelis on kuolannut ja järsinyt nyrkkiään jo pidemmän aikaa ja nyt on viime aikoina ollut rinnalla kiukkuinen. Syö kuitenkin hyvin, kunhan lopulta suostuu ottamaan... Mietin, voisiko tämä johtua hampaiden puhkeamisesta, vai oisko jotain muuta?

m.elli ja Eelis

Vierailija
32/52 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tehtiin päikkärienkat: 2h 45min!!!! Eemil on varmaan käyny salalukemassa täällä, kun eilen purnasin, niin nyt nukutaan ;) - hyvä näin, toivottavasti tätä jatkuu joka päivä! *bd bd* Nyt nostin sen tuonne pinnikseen katselemaan mobilea, että saan käydä vilaseen välillä pinoa. Nää tosiaan kasvaa, hyvä, että tehdään tämä joka päivälle, ehtii jopa lukea nää ;).

TALON RAKENTAJAT tai siitä rakennushommasta haaveilevat: Uskallatteko kertoa, millasella budjetilla alatte hommaan ja millaisesta linnasta haaveilette ;)?! Me nimittäin kanssa haaveillaan rakennusurakasta, mutta vielä ei edes budjetteihin saakka olla päästy. Ois vaan kiva tietää noista jotain ku eihän niitä talojakaan ilmatteeksi tee!!!

No nii, kitinä alkoi. Ei ole vissin tarpeeksi seurallinen tuo mobile. Kommentoinnitkin loput sitten jäi...Ja [b]

PRRRRRRRRRRRRTRUIIIIIIII[/b]

, niskapaskaa taitaa taas olla luvassa.

Se on MORO!

*Vallu ja kurat housuissa oleva Eemil*

Vierailija
33/52 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipi: Missä se toinen kirppari on, Herttuantorin tiedän. Ja onnea pitkistä yöunista;) Kerkesin jo tossa miettimään et kuinkas ne teidän päikkärit mahtaa mennä, hyvinhän ne, kiva juttu

Rom: Meinasin takapuolelleni lentää kun kirjoitit et tein poika sai Patrik nimen, näin meinaa viime yönä unta et joku antaa sen nimen kohta lapselleen. Mikä lie enne uni¿.Mutta paljon onnea komeasta nimestä

Hennajo: Ihanaa kun tein vaavi tarttuu leluihin, täällä odotellaan et meinkin tekis muuta kuin makaa selällään ja nauraa. Onnea paljon kauniista nimestä

Johannu: Toivotaan että pikkuisella kaikki hyvin, tsemii

Emppu: Kiva kun tein lapsi oppi ottamaan rinnan kun ¿huijasit¿ häntä, mä kokeilen tota melkein päivittäin, kääntää pää pois ja huuto on valmis.

Blacka: Todella upeaa et sait pojan ajoissa nukkumaan, tiedän miten raivostuttavaa kun valvoo puolille öin. Toivotaan että jää päälle, eiks vaa. Ei sit ole mahdollista et olisit raskaana kun ei monkkareita kuulu, olis se aika ylläri, nyt alkoi jännittämään¿

Vallu: Repesin, heheh. Joo se vois olla hyvä idea, voi käydä naapurit sitte siellä ei tarvii kauppaan asti mennä.

Melli: Jaksuja tein pikkuiselle

Emily: Tervetuloa. Mäkin olen miettinyt perhepäivähoitajaksi ryhtymistä, ainoo vaan et *aska palkka ja huonot työajat

Äitikolmelle: Ihan totta, voiko tollaisia ihmisiä olla olemassakaan et sanoo ettei halua toisen äidin maitoa vauvalleen?? En ole kuullutkaan. Miten itsekästä ja tietämätöntä.

Mamma: Komealta kuullostaa Jamin mitat, taitaa sultakin tulla kermamaitoo;)

Kateellisena lueskelen teidän rakennus puuhista, on se vaan niin hienoo kun saa kaiken uutena ja juuri sellaisen kuin haluaa. Isäni joskus viisaana sanoi minulle: Muistakaa sitten että te olette samaa mieltä asioista ja antakaa muiden sanoa mitä lystäävät, se on teidän elämä. Älkääkä tapelko vaan juttelette asiosta. Isi viisas.

Meillä nukutaan joka päivä ulkona 3-4 tuntia, mikä on musta aivan ihanaa, saa joko omaa aikaa tai sitten piiiitkäään lenkin. Tänään oltiin 2 tuntia ulkona ja jätkä posottaa vieläkin. Saa äiti palstailla...;)

No nyt makkarasopantekoon

annu

Miten teillä muuten raskauskilot?? Mulla on nyt 5 kg vähemmän kuin raskauden alussa, veilä kuusi pois ja olen aikas häpi. PIIPI ainakin muistaa et olin aikas " näyttävä" rouva viimisilläni.

Vierailija
34/52 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mäkin yritän ehtiä jotain kirjoittamaan. Viime aikoina on jäänyt vähemmälle koneella istuminen... Useina päivinä ei tule avattua koko konetta ja sit jos avaan, ehdin häthätää jotain laskuja maksaa ja sit tunkee esikoinen viereen että epäreiluu kun hän ei saa pelata...

Meillä ollaan oltu flunssassa. Vanhempi poika (vajaa 5v) sairasti viime viikolla toisen kunnon räkätaudin lyhyen ajan sisään ja sama tauti iski sitten Akseliinkin, tosin toistaiseksi aika lievänä, räkäinen on ja yskii välillä oikein kunnolla. Kuumetta ei ole ollut, joten en ole lääkärille vienyt, kun ei isommastakaan pojasta mitään " vikaa" löytynyt. Kysynkin nyt teiltä, joilla on kokemusta/tietoa rs-viruksesta ja muista liikkeellä olevista taudeista, että miten nopeasti se rs-virus muuttuu vauvalla " vakavaksi" , voiko tästä vielä kehittyä sellaista? Vai selvitäänkö helpolla, kun tätä on jo useampi päivä ollut eikä se tunnu poikaa itseään haittaavan, syö hyvin, nukkuu suht hyvin ja on iloisella päällä? Olen itse ihan paniikissa ja tarkkailen vaan poikaa, että koska se tauti todella alkaa...

En ole ehtinyt oikein keskusteluja seurata joten jätän kommentoimatta. Huomasin et seksistä oli ollut jotain juttua. Onko kellään samaa tilannetta kuin meillä, että mitään ei ole tehty synnytyksen jälkeen? Eikä siihen ole edes oikein mitään syytä: jälkivuodot loppui ajat sitten ja paikat parani hyvin, jälkitarkastus tehty, kovin myöhään ei tarvitse enää valvoa iltaisin Akselinkaan kanssa. Mielikin tekisi toisaalta mutta kun ei vaan saada mitään aikaiseksi! Ehkäisykin on ollut kysymysmerkkinä, eilen sentään puhuttiin siitä ja päätin ottaa taas kuparikierukan, saahan sen sitten pois kun/jos sitä kolmosta ruvetaan tekemään (minä jostain kumman syystä haluaisin vielä yhden lapsen mutta mies ei " jaksaisi" ).

Nyt on ihana hiljainen iltapäivä, mies töissä, esikoinen pitkästä aikaa kerhossa ja Akseli nukkuu pitkiä päiväunia. Oli tarkoitus tehdä vaikka mitä fiksua ja tärkeää mutta niin vain jäin koneen ääreen istumaan...

Todella hyvä juttu muuten että nyt on joka päivälle oma pino. Muutaman kerran on jäänyt avaamatta koko pino, kun on nähnyt, miten pitkiä niistä on tullut! Jospa nyt tulisi paremmin osallistuttuakin.

Nyt taidan kuitenkin lopettaa, jospa ehtisi vielä jotain tehdä ennen kuin taas Akseli vaatii huomiota.

Mukavia talvipäiviä kaikille!

Ninnuli ja Akseli 10 vkoa+risat (kai...)

Vierailija
35/52 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jatkuu¿.

Äitikolmelle: Niin mä vähän kato aattelin et kyllä , meidän poika oppii ajoissa potalle, joo joo niin varmaan, hihittää vielä enemmän

Sinilainen: Monta lasta teillä olikaan? Toivotaan että taudit pian helpottaa.

Waimo: Tsemii pikkuneidille, tuu sitte kertomaan kuin meni.

Pulleronah: Mistä toi sun nimimerkki tulee? On niin hauska. Leikattiin koska poika oli niin iso 4975g, piti olla jotain 4500, mut yllätti koko leikkaussalin ja lääkärit+hoitajat kauhistelivat, ja musta niin pikkuinen.

Kertokaahan kaikki mistä teidän nimimerkit tulee, on niin hauskoja et kiinnostaa???

Mun tulee ihan siitä et joskus joku vanha kaveri päätti alkaa sanoo annuksi.

annu

Vierailija
36/52 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julius rupes toisille päikkäreille vaunuihin pihalle niin äiti pääsee taas nettiin;)

Miehenkin pitäs kohta tulla kotiin,mulla sit vaille viis fyssa,ihanaa!!

Annu777;aika pieni mahdollisuus että olisin raskaana..kumia on käytetty joka kerta(ei niitä niin kauheen montaa ees oo) eikä oo mitään sellaisia oireitakaan.Enkä todellakaan haluaisi tullakaan vähään aikaan uudelleen raskaaksi,kyllä pitää nyt elimistön saada rauhassa normalisoitua jne..

Kyllä se varmaan ihan hormooneista johtuu...pitää ens kerralla kuun lopussa kysyä neuvolan tädiltä tai soittaa sinne joku päivä:)

Niin ja toivotaan tosiaan että se poitsun rytmi nyt muuttuis:)

Juu no mutta nyt mä rupeen laittautumaan lähtövalmiiks!

Vierailija
37/52 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleronah tulee nallepuhista (nalle puh - pullenah ) Ja tuo pullero alkuun siitä kun odotusaikana se näytti just siltä. Rakastan ylikaiken nallepuhia. Vauvallekkin sitä on sitten kertynyt vähän joka paikkaan, verhoihin ja lamppuun ym. :D

Vierailija
38/52 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hieno pino yhdelle päivälle,hyvä tytöt!

PULLERONAH jo kaipailikin,kiitos siitä! *vilkuttaa*

samalla muistui kutina-kallesta taas odotusajat mieleen elävästi,silloin ehtikin vielä juoruilla..no mutta asiaan!

LINEA NIGRA loistaa täälläkin vielä,ehkä tosin hieman haalenneena jo..

NIMIMERKKI nasuli78 tuli vaan päästä kun yritin vaikka mitä,mutta kaikki oli jo käytössä..se nasukin,joten lisäsin perään li ja 78,joka on syntymävuoteni.sillä pääsin läpi sitten!(nykyisin myös kutina-kallena tunnettu.. :D)se oli muuten aikanaan hyvä veto _EMPULTA!

onnea ROMin patrikille ja HENNAJOn janetelle!kauniita nimiä molemmat!

tervetuloa mukaan uusille minunkin puolestani!

M.ELLI:onneksi on virus ohi teilläkin jo!

meilläkin aurora on jo parantunut,masu vaan vielä reistailee antibioteista,mutta ihmekös tuo..eka korvatulehdus siis sairastettu,toivottavasti siihen jääkin. *koputtaa puuta*

viime yönä aurora nukkui pitkän putken mitä on nukkunut,eli klo 22.30-3.30.jee!päiväunet nukkuu kyllä kuin kello;3-4 tuntia vaunuissa ulkona joka päivä aamu kymmenestä eteenpäin.illat ei olekaan yhtä iisejä.. :/

eipä täällä ihmeitä,vaipan vaihtoon seuraavaksi..

tampere hiljenee hetkeksi.

-nasuli

Vierailija
39/52 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja linea negra on täällä läpi mahan rintoihin asti hyvin edelleen näkyvissä, kuten myös arvet on edelleen mukavasti loistamassa alavatsan molemmin puolin.

Vierailija
40/52 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimpas sit viimeyönä nukuttua kun tajusin laittaa korvatulpat korviin ettei tuu niin paljon tarkkailtua ton tytön tuhinoita...taitaa mun unettomuus ongelmat vaan johtua siitä et kokoajan kuuntelen kuullostaako se siltä et olis heräämässä! =)

mulla on kans masuviiva viel tallella,on kyl onneks jo vähän vaalentunu.Mä oon kokoajan luullu et se lähtis pois nopeesti,mut kukas siitä kirjotti et on viel edellisestä raskaudesta tullu viiva näkyvissä...eli ei todellakaan oo mikään bikini maha varmaankaan kesällä :D ja millonkahan tää löysä nahka täst sitten rupee vetäytyyn kasaan???

niin ja sit joku tais kysellä (ei nyt sit muistu nicit mieleen) et jokos kaikilla lokalahjoilla on nimet...no meillä on ne ristiäiset vast sunnuntaina!

Ja tää mun nimimerkillä on sellanen tarina et kokeilin varmaan yli kymmentä nimee ja kaikki oli jo käytössä joten löysin sit meijän kirjahyllystä sellasen kirjan missä on tähtiä ym. avaruus hommeleita ja sieltä sitten löyty nimi spica (ei sit sitä ollu kukaan kerenny ottaan itelleen =D )

tyttökin just torkahti tohon sitteriin...täytyy varmaan käyttää tää aika hyödyks ja mennä syömään :)

[color=8470ff]Spica+Tytteli[/color]