Mitä tarkoittaa, jos mies sanoo minun olevan vaimotyyppiä?
Mulla on yhden työkaverin kanssa ollut kevyttä flirttiä ja luulin hänen pitävä minusta. Hän sanoi minun olevan aivan vaimotyyppiä. En tajunnut mitä tarkoitti ja pyysin selventämään mitä tarkoitti. Ei vastannut. Kysyi nalkutanko minä kuin vaimo tai hyysäänkö työkavereita kuin kanaemo. Hymyili ja vastasi siihen, että mietipä sitä.
Mitä tarkoitti?? Ilmeisesti ei pidä minusta :(
Kommentit (19)
positiiviselle ilmaisulle :( Huoh, olen jo hiukan ihastunut
Minä olen ollut aistivinani jotain viboja meidän välillä, flirtti lentää ja ihastunut olen houkan. Minusta oli negatiivinen kommentti.
ap
jo teidän kevyt flirttinne on ollut sinun puoleta joskus/aina niin omistavaa/mustasukkaista/nalkuttavaa että mies pelkää sinun takertuvan ja haaveilevan omakotitalosta jo siinävaiheessa kun kortsua viedään autotalliin.
Jakaa naisia eri luokkiin...Vaimotyyppiä...Voi vain kuvitella, mitä muita tyyppejä hänen mielestään on olemassa.
Vaimotyyppien kanssa ei yleisesti harrasteta kiihkeitä lemmeseikkailuja. Tai sitten voi ajatella, että olet naistyyppiä, joka on otettava vakavasti.
SE tulkitaanko asia postiivisesti tai negatiivisesti riippuu paljon asiayhteydestä ja siitä mitkä elämäntilanteenne tällä hetkellä ovat.
tuollaisen lauseen.
Mielummin vaimo-kuin yhdenillan pano ainesta.
J se, onko tuo positiivinen kommentti mieheltä vai ei, riippuu tietenkin siitä, mitä se mies hakee...
Vaimotyyppien kanssa ei yleisesti harrasteta kiihkeitä lemmeseikkailuja. Tai sitten voi ajatella, että olet naistyyppiä, joka on otettava vakavasti.
SE tulkitaanko asia postiivisesti tai negatiivisesti riippuu paljon asiayhteydestä ja siitä mitkä elämäntilanteenne tällä hetkellä ovat.
minää kevytekenkäisenä, jota käytetään yhden illan hupiin tms.
TODELLAKIN on positiivinen. Kuten vitonenkin sanoi, ihminen, jonka kanssa voisi kuvitella vakiintuvansa. Tulee varmaan englannin kielessä usein käytetystä "marrying type", eli nainen, jonka voisi nähdä tulevana vaimonaan. On siis niitä ihmisiä, joiden kanssa deittailaan ja harrastetaan seksiä, ja sitten niitä, jotka oikeasti voisi ottaa vakavasti, kuvitella joskus puolisokseen
Kamalaa, jos tuosta loukkaannuit. Sehän oli kohteliaisuuksista parhain. Minulle ainakin tulisi mieleen, jos joku sanoisi naiselle, että olet "vaimotyyppiä" ja tämä alkaisi vängätä, että "miten niin? Olenko nalkuttava tai holhoava", että onko sillä naisella vähän huono itsetunto, vai miksi ei suostu ottamaan kohteliaisuutta vastaan.
Etenkin, jos teillä on miehen kanssa ollut flirttiä, niin homma on ihan selvä. Eri asia, jos joku, jonka kanssa ei tule toimeen, tokaisisi, että "se on sellainen vitun vaimo". Silloin voisi olla kyse "nalkuttavasta kanaemosta", tässä tapauksessa ei tosiaan.
Mies näytti sinulle vihreää valoa; eikun suhdetta kehittämään!
Toiset miehet pitää vaimotyypin naisia arkisina, hyvinä äiteinä, kotihiirinä, eli siis sellaisina, jotka ovat hyviä vaimoja ja lasten äitejä. Lue = tylsiä. Hyviä olla kotona, jos itse menee, koska vaimotyyppi ei jätä lapsiaan ja huolehtii kodistaan ja miehen kotoisista tarpeista.
Mutta vaimotyypit eivät taas ole seksuaalisesti kiihottavia, jännittäviä, halut herättäviä, virkistäviä, innostavia jne. Eli siis mies pettää yleensä aina vaimotyypin naisia kiihottavien ja jännittävien naisten kanssa.
Jos mies ei nimittäin hae mitään vakavaa suhdetta, hän ei myöskään vehtaa vaimotyyppien kanssa.
Tuo on kiteytynyt ilmaus (ainakin Etelä-Suomessa), joka tarkoittaa ihmistä, jonka voisi todella nähdä vakavissaan. Siis "näen jo häämme ja lastemme kuvat silmissä"-tyyppisesti rakastua.
Englannin kielessä on tosiaan ilmaus marrying type, joka tarkoittaa, ettei nainen ole yksi tuhannesta, vaan todella spesiaali.
Se on ilmaus, jonka merkityksen mies varmasti ajatteli olevan yleisesti tiedossa. En minäkään ajattele, sanoessani, että olen puulla päähän lyöty, että joku luulee jonkun oikeasti iskeneen minua halolla takaraivoon!
Voi apua! Ja tämän takia ap kyrsiintyneenä miettii, että mies on joku sovinisti tai pitää häntä nalkuttavana akkana. Voi elämä.
Voi apua! Ja tämän takia ap kyrsiintyneenä miettii, että mies on joku sovinisti tai pitää häntä nalkuttavana akkana. Voi elämä.
Tuo jättäminen johtui ihan siitä että veljeni ei ollut vielä valmis vakiintumaan, vaan haluaa vielä katsella maailmaa. Ei vaimotyypeissä mitään vikaa ole, he vain odottavat sitoutumista ja vakaata suhdetta ja monelle se ei vielä parikymppisenä ole ajankohtaista ja hyvä niin.
Ap:n tapauksessa kyse on joko siitä vihreästä valosta tai sitten punaisesta ja sitä kumpi on kyseessä, on aika hankala täältä Keravan perukoilta tulla tulkitsemaan.
silloin nuo maagiset sanat kyllä yhdistettäisiin vetäytymiseen ja anteeksi pyytelevään käytökseen, ei säkenöivään flirttiin, jota ap sanoo olleen ilmassa. Jos oikeasti olet tulkinnut oikein sen, että flirttailette toisillenne, uskoisin tuon olevan se vihreä valo.
Että sä olet sellainen tyyppi jonka kanssa ei ainakaan "pidetä hauskaa" if you know what I mean....Eli sua pokaa vaan ne tyypit jotka haluaa seurustella ja muiden mimmien kanssa tehdään muuta kuin seurustellaan.
Kiltit tytöt pääsee taivaasee, vähemmän kiltit minne vaan haluu ;)
En tiedä, ei oikeen positiiviselta kuulosta.