minä olen kalat, kaksi hyvää ystävääni on kaloja ja siskoni on kala
ja ollut saman miehen kanssa 17-vuotiaasta (nyt jo 45v). Eli uskollinen ja lojaali pitävät ainakin paikkansa.
Kommentit (5)
Meissäkin kaikissa on jotain samaa. Olemme haaveilijoita, elämäniloisia oikeita velikultia! Jos mustekalaa satuttaa se pudottaa lonkeronsa. Mutta eipä huolta se osaa kasvattaa raajansa takaisin. Merhevoskaverini käpristelevät pyrstöään vähän muikistellen, mutta ovat mielissään kun miehensä kantavat pikkupoikaset vatsapussukoissaan. Ah - niin kätevää, kun ei tarvitse itse synnyttää. Punajuuri-siskoni on niin ihana ystävä. Ei puhu eikä pukahda, punastelee silleen söpösti!
Lapsena mustekala on melko hankala - käsiä riittää joka paikkaan. Mustekala koettelee raajojaan jo pienestä asti. Merihevosvauvat haaveilevat isoista uinneista joita voivat sitten toteuttaa isona ja aikuisina. Punajuuri palvoo vanhempiaan, vaikka vanhempien mielestä hän on melko vaitelias, mutta onneksi niin maanläheinen.
Horoskoopit ovat ihan potaskaa ja käsittämättömän monet niihin uskovat.
ja ollut saman miehen kanssa 17-vuotiaasta (nyt jo 45v). Eli uskollinen ja lojaali pitävät ainakin paikkansa.
Olen aina löytänyt seurustelukumppanin lähes välittömästi sinkkuuden alettua, ja siitä olen pitänytkin.
Olen erittäin lojaali, en kerro salaisuuksia tai juoruile, en yhdy selän takana puhumisiin ja ajattelen rohkeasti itse, vaikken itseäni esille tuo pyytämättä. En hauku ketään seläntakana tai ole avoimen vahingoniloinen (en usein itseksenikään), enkä ivallinen. Kaikkien kaveri, tulen kaikkien kanssa toimeen, vaikken kaikkia osaakaan arvostaa tai kaikista pidä. Pidän itseäni erityisenä ja huonona tapanai onkin sitten olla piilosäälivä ja kaikkiteitävän ymmärtäväinen henkisesti "vähempiosaisia" kohtaan.
Olen herkkä ja taiteellinen, melko itserakaskin, mutta empaattinen ja sympaattinen. :)
Lapsena olin hankala ja aina ollut omapäinen, mutta silti läheiset välit läheisiin.
ja kaikissa meissä on selvästi jotain samaa. Kaikki ovat äärettömän uskollisia ja lojaaleja rakkaudelle. Haaveilijoita jotka uskovat tosi rakkauteen. Ystävänä ikuisia, ellei satuteta. Jos kalaa satuttaa, tämä ei koskaan pysty täysin sitä unohtamaan ja saattaa muuttaa uskollisen kalankin uskottomaksi.
Kalat on kuitenkin hyvin pitkään seurustelevia tyyppejä, eivät viihdy sinkkuna. Kalat ovat hyviä ystäviä, mitä nyt hieman selän takana puhujia :) mutta jos kalalle kertoo salaisuuden, niin tämä pitää sen tarvittaessa hautaan asti.
Lapsena kala on rakastava mutta hankala. Kala koettelee rajojaan pienestä asti. Kala lapsi haaveilee isoista unelmista joita voi toteuttaa sitten kun on iso ja aikuinen. Kala lapsi palvoo vanhempiaan, vaikka vanhempien mielestä kala on hieman hankala ja omapäinen.