Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä lahjaan...

08.01.2006 |

... vastasyntyneelle nyt on yleensä suht helppo ostaa, mutta mitä ostaisi tuoreille vanhemmille? Hyviä ideoita kellään? Kiitos :o)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu muitakin kirjoja. Kertoo hauskasti vauvaperheen arjesta ; ).

Sittenhän vois vanhemmille kerätä herkkukorin esim, hedelmiä,juustoja,suklaata yms

Vierailija
2/5 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suuntaat lahjaa vanhemmille, niin mä ostaisin ainakin jotain sellaista mikä ei millään tavoin liity vauvaan. Heidän elämänsä pyörii muutenkin uuden vauvan ympärillä, että välillä on hyvä myös muistuttaa, että muutakin elämää on olemassa. Ehkä jotain minkä parissa he voisivat viettää kahdenkeskeistä aikaa, kuten leffa ja suklaata yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuli ekana mieleen joku mikä ei liity vauvaa ollenkaan eli leffaliput, lahjakortti jonneki ravintolaan syömään.... tai vastaavaa...

Vierailija
4/5 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on aina tuotu ruokaa kun vauvat ovat syntyneet. Ihania herkkukoreja; itse tehtyä leipää, hilloa, pullaa, marjoja, suklaata jne. Ne ovat olleet ihania lahjoja. Tee itse jokin herkkukori ja anna vanhempien nauttia herkuista...

Vierailija
5/5 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkös, mä en odottanut mitään. Jos jollakulla oli tullessaan jotain tarjottavaa kahvipöytään, se lämmitti. Ja kukat ovat mulle aina tervetulleita. Miksei vaikka siemenpussikin ;)