eikö teidän lapset ihemettele posliinejanne ollenkaan???
Meillä kyllä olisivat kouluikäiset lapset saunassa ihmeissään, jos yhtäkkiä ilmaantuisimme miehen kanssa sinne ilman häpykarvoja! Saisi siinä selitellä ja keksiä perusteluja asialle..." no kun se tuo isi nyt tykkää äiskän pimpistä enemmän karvattomana...?"
Kommentit (26)
Juu eivät ihmettele. Kerran taisi toinen lapsista kysyä kun ajelin karvoja ja sanoin että teen sitä koska karvat kutittaa mua. Ihan luonnollinen juttu lapsille.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:53"]Juu eivät ihmettele. Kerran taisi toinen lapsista kysyä kun ajelin karvoja ja sanoin että teen sitä koska karvat kutittaa mua. Ihan luonnollinen juttu lapsille.
[/quote]
Ajelet lastesi silmien edessä? Hyi helvetti.
Ei meilläkään lapset ihmettele. Tosin eivät ole tainneet koskaan nähdä mulla pitkää karvoitusta.
Tämä voikin olla keskustelun paikka vasta kun lapsilla alkaa omat karvat kasvaa.
no kyllä mun lapset saa kuulla selittelyjä ihmisten erilaisuudesta ihan normaalisti! Kyse onkin nyt omasta perheestä ja sen antamasta mallista! Mikään malli lapselle ei ole niin voimakas kuin omasta perheestä saatu...samoin kuin käsitys omasta itsestä tulee kyllä oman perheen kasvatuksen myötä!