Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eikö teidän lapset ihemettele posliinejanne ollenkaan???

Vierailija
08.01.2006 |

Meillä kyllä olisivat kouluikäiset lapset saunassa ihmeissään, jos yhtäkkiä ilmaantuisimme miehen kanssa sinne ilman häpykarvoja! Saisi siinä selitellä ja keksiä perusteluja asialle..." no kun se tuo isi nyt tykkää äiskän pimpistä enemmän karvattomana...?"

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä mun lapset saa kuulla selittelyjä ihmisten erilaisuudesta ihan normaalisti! Kyse onkin nyt omasta perheestä ja sen antamasta mallista! Mikään malli lapselle ei ole niin voimakas kuin omasta perheestä saatu...samoin kuin käsitys omasta itsestä tulee kyllä oman perheen kasvatuksen myötä!

Vierailija
22/26 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eivät ihmettele. Kerran taisi toinen lapsista kysyä kun ajelin karvoja ja sanoin että teen sitä koska karvat kutittaa mua. Ihan luonnollinen juttu lapsille.

Vierailija
24/26 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:53"]Juu eivät ihmettele. Kerran taisi toinen lapsista kysyä kun ajelin karvoja ja sanoin että teen sitä koska karvat kutittaa mua. Ihan luonnollinen juttu lapsille.
[/quote]
Ajelet lastesi silmien edessä? Hyi helvetti.

Vierailija
25/26 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään lapset ihmettele. Tosin eivät ole tainneet koskaan nähdä mulla pitkää karvoitusta.
Tämä voikin olla keskustelun paikka vasta kun lapsilla alkaa omat karvat kasvaa.

Vierailija
26/26 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi