Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aioin mennä joogaan selkävaivojen takia, mutta sehän on ihan uskomatonta paskaa!

Vierailija
18.06.2008 |

Hyvät venytykset ilman hörhöilyä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen löytää omat juttunsa, mutta harmittaa kun itse on kokenut oikein sellaisen ahaa- elämyksen joogan kautta ja sit haluais huutaa koko maailmalle, että tässä on apu niihin ongelmiin, joiden kanssa painin koko ikäni!

Kai niillä jehovan todistajilla on samanlainen olo, ku kiertävät ovelta ovelle..;).

Itse en siis missään nimessä pidä jooaa uskona mihinkään muuhun kuin itseen ja ympäröivään maailmaan.

Olin koko ikäni rauhaton sielu, aina vihainen ja turhautunut ja ajattelinkin, että pitääkö tässä oikeesti mennä johonkin terapiaan... Kunnes löysin joogan ja siksi niin puollan sitä täällä sormet verillä, kun se on auttanut ainakun mua sekä fyysisissä että henkisissä ongelmissa!

Vierailija
22/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole ollut hörhöilystä tietoakaan. Nyt kun kansalaisopisto on kesätauolla, alkaa selkä- ja hartiavaivat taas palailla.

Ja jos jotakin kiinnostaa, niin se täälläkin kyselemäni Oulun kesäjooga (ilman hörhöilyä) on Heinätorin koululla torstaisin klo 18.30.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla