Onko Kuopion männistö(?) paras paikka
Kommentit (10)
Tai jos etäisempi sijainti ei haittaa niin Petonen / Saaristokaupunki oikein hyvä.. mutta 10m keskustaan..
Puijonlaaksossa aika niukasti rivareita. Koululla ei vielä ole merkitystä meille.-ap
Eikö olisi helpompaa nostaa vanhaa ketjuasi kun asia tuskin muuttuu`???
Voisitko nostaa sen? en itse löydä ikinä mitään mitä haen.-ap
me asutaan itse Saarijärvellä. Tästä on lyhyt matka kouluun ja kaupunkiin kävelee 10minuutissa. Metsä on tuossa ihan vieressä jos haluaa nauttia luonnonrauhasta. Rivitaloja tällä alueella ei tosin ole.
Linnanpellolla ja männistössäkään ei ole rivitaloja. Muutenkin tosi vähän asuntoja myytävänä.
Niirala on enemmänkin omakotialuetta.
Neulamäessä on paljon somaleita ja opiskelijoita.
Julkulassa on rivitaloja. Toiset tykkää, toiset ei. Kaupunkiin on matkaa mutta asuinalue on aika " maalaisoloinen" :) . Mulla tökkii siellä lähellä oleva vankimielisairaala :/ .
Katselin vähän jo asuntoja ja kyllä männistössä näytti olevan rivareita. missä päin se saarijärvi on kuopiota?-ap
ne taitaa olla semmoisia 2kerroksisia puutaloja?
saarijärvi on heti männistön jälkeen :) .
Palvelut on lähellä, koulut, päiväkodit, kaupat yms. Hiihtolatuja, lenkkipolkuja, uima- ja jäähalli löytyy, kuntosali ja kirjasto. Kaupunkiin pääsee usealla bussilla, tosin matka kestää sen puoli tuntia, mutta omalla autolla moottoritietä pitkin matka on lyhyt. Asuntotarjontaa on kerrostaloja, rivareita ja ok-taloja. Vuokra-asuntotarjonnasta ei ole tietoa. Tervetuloa asumaan villiin länteen, ei täällä niin kamalaa ole!
männistön koulu lakkautetaan :( ...