Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

>->KUTTUSET sunnuntaina<-<

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olisi kyllä lapselle parasta tuommoinen ratkaisu...

[b]Milloin testaat?! ;)[/b]

Mies tossa kuittailee, että " eikö sun pitänyt lopettaa siellä vauviksella pyöriminen..?" Juu-uu... ;)

Kohta tulee miehen kaveri yökylään. Kivaa!:)

Vierailija
62/73 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninnu81:

Mä ymmärrän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu. Silloin kun ei tuota tenavaa ollut ja oli ollut se keskenmeno, niin melko tarkkaan samassa veneessä oltiin. Muistan vielä kun mulla pari päivää keskenmenon jälkeen jatkui taas harjoittelu ja ohjaaja oli viimeisillään raskaana. Hui!

Kiitos! Mulla km tapahtui synnäriharjoittelun aikaan... Oikein oiva ajankohta:/ Ja kohta menen äitipolille.. *tästä kierrosta pakko raskautua*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siinä kaikenlaista ongelmaa oli, mutta aika yhtäkkiä tämä uutinen tuli. Ennen joulua heidän perheessään kaikki vaikutti olevan hyvin. Ja ihmeellistä on se, että vuoden vanhempi sisarus kuitenkin jäi äidille. Äh, en uskalla tässä julkisesti nyt selittää tarkemmin. Mun on vain niin vaikea ymmärtää kuinka äiti päätyi tällaiseen ratkaisuun ja oli siihen tyytyväinen.

Vierailija
64/73 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varma, että se sun isän synttärijuttu saa aikaan sun raskautumisen :)

Testaan varmaan huomenna, jos vielä syytä on. Olisin hakenut testin jo tänään, mutta en päässyt salaa :)

Vierailija
65/73 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkkulakko on hyvä idea.. mä oon joulun mässäilyjen jälkeen ottanu askeleen kohti parempaa elämää ja ostin hedelmiä joita pyrin syömään ennemmin kuin karkkia, oon kuitenki syöny yhden tai kaks mariannee tms päivässä. en tiedä onnistuuko täydellinen herkkulakko mut yritän kovasti pysyä niistä erossa! Tsempitykset sulle, sähän onnistuit hyvin aiemminkin! :)

Vierailija
66/73 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KATZULLE ja muillekin vaunujen hankkijoille: Meillä on Brio Novat ja osissa nekin tuli. Ei asu meidän katon alla insinööriä ja niin vaan saatiin vaunut kuntoon ;DD Ja mikäs sen ihanampaa puuhaa, kuin kasata vaunuja... :)

AXE: Olit tehnyt hienon listan (olikos se eilisessä pinossa?), jossa oli oikein kivasti selvennettynä kuka on vauvan saanut, kuka odottaa, kuka tuplailee jne. Itse kuulun siis niihin triplaajiin eli toivon, et yritys alkais ens syksynä tai alkuvuodesta -07.... Mun mielestä toi sun laatima lista vois olla esim. esittelypinon alussa, vai mitä mieltä muut on??

Kuuluuko kaikki Kutut tuohon teidän sähköpostijutskaan? Kuinka, tai onko mahdollista päästä mukaan?? Olisi kiva nähdä esim. kuva Talvikin prinsessasta...

Omaan oloon ei kuulu oikeestaan mitään... Masentaa vaan, kun tuota ylipainoo on viel... ei onnistunut multa se Talvikin juttu, et oisin jättäny kilot sairaalaan... ehei, mukaan ne tuli. Nyt oon viikon ajan yrittäny keventää syömisiäni, aika hyvin on menny, mut nyt on IHAN HILLITÖN makeen himo... aah, saisipa suklaata... Tää on kyllä nyt SITÄ aikaa kuukaudesta... täti tulossa noin viikon päästä kyläilee.

Enon hautajaiset oli eilen. Tää päivä on menny ihan hujauksessa ohi. Mitähän mä oon oikeesti tänään tehnyt??

Nyt alkaa olla aika lähteä lusikoimaan iltapuuroa neiden nassuun ja laittaa se nukkumaan. *vilkuttaa* HEI HEI!

Vierailija
67/73 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääkin on varmaan itsekästä. Kunnon tytär varmaan lykkäisi yritystä yhden kuukauden verran.. Toisaalta saman tien saisi lykätä kaksi, koska ei sitä välttämättä rv36:kaan noin kauaksi lähdetä.. Ja luulen, että isälle lapsenlapsi olisi kaikesta huolimatta paras synttärilahja:D

Vierailija
68/73 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on kertynyt niin paljon tekstiä :) Mukava viikonloppu tuntunut olevan kaikilla. Meillä siis vielä sunnuntai onneksi vasta aamupäivässä. Kohta olis tarkoitus lähtee miehen kanssa syömään intialaista sunnuntai buffetia, tekee niin mieli taas hyvin maustettua ruokaa...tulee siis käytyä vähän liian usein ravintoloissa, mutta kun ei nyt itse jaksa/ehdu juurikaan kokkailemaan. Välillä iskee kausia, ettei jaksa tehdä mitään kotihommia ja kun täällä kuitenkin ulkona syöminen on niin edullista...

Eilinen kierreltiin taas miehen kanssa autokaupoissa - yllätys. Ei tahdo löytyä sellaista autoa, kuin haluttaisiin :( Tarkoitus olisi ostaa Audi A8, mutta niitä ei oo täällä paljon käytettynä, joten aika hakuammuntaa on etsia tuollaisia, taikka yleensäkään eurooppalaisia autoja ja vielä vaihdekepillä, automaatista kun ei kumpikaan tykätä. Mitään siis ei osata tehdä autoille, kuten Miitsun mies, mutta kauppoja tykätään kiertää ja koeajaa vaikka minkälaisia menopelejä.

Mulla on taas opiskelut aluillaan, olen pitänyt vähän löysempää tahtia joulun aikaan, mutta nyt olis pakostakin taas aloitettava urakka. Mulla tulee taas palautuksia tammikuun lopussa eli nyt olis aika jo aloittaa varsinainen työskentely niiden tehtävien parissa. Mutta kun ei kiinnosta! Sama juttu joka kerran, kun pitää hieman taukoa, niin uudestaan aloittaminen on _todella_ hankalaa...mä en siis olo mikään himo-opiskelija luonnostaan, vaan saan potkia itseesi aina tekemään jotain ja pysymään aikataulussa. Mutta eiköhän se taas lähde, kunhan pakottaa itsensä ruotuun.

Huomenna siis taas töihin ja eipä kiinnosta. Miksi nää viikonloput on niin kamalan lyhyitä?! Muuten masuli, kiva kun kävit kertoo kuulumisia pitkästä aikaa, ja toivon tosiaan, että mies antaisi luvan ruveta tuplailemaan. Muistan niin hyvin, kun jättäydyit taka-alalle hieman apeissa tunnelmissa, mutta jospa se nyt sitten alkaisi elämä hymyilemään vauvaprojektin suhteen. Mutta onhan ne opiskelutkin tärkeitä, joten ajoitus on aina mietittävä etukäteen....

Palaan taas...

Vierailija
69/73 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkulakossa mukana!!! En kyllä lupaa, että pystyn 100%:sesti kieltäytyy, mutta yritän ainakin nauttia pienempiä määriä herkkuja!

*Ja heti tämän luvattuaan suklaanhimo nousee huippuunsa*

AXE ja NINNU: mäkin ymmärrän teitä ja teidän tunteita kohdata raskaana olevia nyt. Mullakin on ollu useempia keskenmenoja ja aina on sattunut tosi paljon kaikki vauvauutiset yms! Nyt toivon sydämestäni plussaa teille molemmille!!!

Ja nyt sitä puuroo syöttämään ja penkomaan keittiön kaappeja, jos vaikka pienen pieni murunen siellä olis suklaata ;D (se siitä herkkulakosta, hih!)

Vierailija
70/73 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]sanjuska:[/b] meillä on ollut muistaakseni 1kk palstailua " aikarajana" siihen sähköpostiin liittymiseen. Tämä sen takia, että joskus kävi niin, että joku sai tunnarit eikä sen jälkeen enää näkynyt:/

Mun puolesta sen listan voi laittaa Kuttujen esittelylistalle. [b]Nekku[/b]?

Vierailija
71/73 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtunut, kun pino on noin pitkä...

Mun täytyy nyt valittaa:

Mulla on ihan super köntys-olo! Tämä alkoi eilen sen pulkka-turneen jälkeen ja jatkuu vaan :o/ Hetkeksi kun istahdan, niin olen ihan jumissa enkä meinaa pystyä nousemaan sohvasta ylös, saati päästä kävelemään. Katzuhan tässä vauvan laskeutumisesta juuri kyselikin ja mulla tuntuu olevan vauva nyt niin alhaalla, että kohta livahtaa vähintään käsi pimpsasta ulos... Mies on koko illan hokenut, että sano sit, että lähdetään ajoissa (sillä on kammo kun kuopus meinas syntyy matkalle). Mutta ei mua siis kipeesti supista, ahdistaa vaan niin kamalasti! Hyppään jatkuvasti vessassa ja odotan vaan koska limatulppa plopsahtaa pyttyyn tai lapsivedet juoksee reisiä pitkin.

Ja huomenna meinaan mennä shoppaamaan, kun suosimassani lastentarvikeliikkeessä on kaikki -50% putiikin 50vee synttäreiden kunniaksi. Menen, ihan varmana menen! Vaikka sitten pyörätuolilla!

Serppu äkeissään rv 35+

Vierailija
72/73 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei elämää?! *huokaa* Miehen kaveri tuli enkä mä jaksa koko aikaa niidenkään kanssa hengata.. Koko loma on valvottu yli puoleen yöhön, turha toivo yrittää kääntää rytmiä.

Vierailija
73/73 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=navy]Serppu: Toivottavasti vielä pikkuinen pysyttelee siellä masussa, ettei ihan luiskahda ulos tietämättä :) Mutta ehdottomasti nyt ota iisisti, taisi se teidän eilinen riehuminen siellä pulkkamäessä saada aikaan vähän tuota pahaa fiilistä, mutta nyt vain lepäilet, ettei tartte vielä miehenkään hermoilla sairaalaan ajamisesta...

Axe: Mä olen kyllä mukana tuossa herkkulakossa...siis koko ajan yritän painoa tarkkailla, kun siellä painonvartijoissa käyn viikoittain ryhmätapaamisissa ja tätä siis olen yrittänyt nyt viime toukokuusta lähtien noudattaa, aina en todellakaan pysty :) Herkkuja tekee niin paljon mieli koko ajan. Onneksi suklaata en voi juuri syödä, kun on laktoosi-intoleranssi, joten maidolliset herkut jää kaupan hyllyyn. Vinkiksi muille painon kanssa tuskaileville, jos ei tee mieli syödä/kuoria tuoreita hedelmiä, niin kuivatut ajaa saman asian. Mä olen erityisen tykästynyt kuivattuihin aprikooseihin, ananaksiin ja karpaloihin. Niitä laitan sitten myslin sekaan aamuisin ja muuten napostelen illalla niitä, kun tekisi muuten mieli makeaa. Vuodessa olen saanut tiputettua painoa about 10-15 kg jo. Vielä olis kuitenkin sama summa jäljellä, jotenkin mulla on " pakkomiell" mahtua samankokoisiin vaatteisiin kuin joskus parikymppisenä.

Ninnu: Pysy vain mukana. Mulla ainakin auttaa tää kirjoittaminen on tavallaan kuin kirjoittaisi päiväkirjaa ja saan itsekin selvennettya mieltä, kun teille aina kirjoittelen, ja tietty kun ei hirveesti oo suomenkielistä seuraa, niin lueskelen teidän kuttujen juttuja niin mielellään.

Mariposa: Toivottavasti saat yhteyden neuvolaan/terkkariin huomenna ja saat varmuuden, onko asiat kunnossa. Mä uskon, että kaikki on ok. Varmaan aika normaalia, että alussa tulee tuhrua/vuotoa, koska muutenkin sulla saattaisi just nyt olla ne normaalitkin menkat. Mutta eiköhän teille pikku kuttuvauva saada syntymään ensi syksynä :)

Meillä mies lähti autoa viemään korjaamolle, pitäis vaihtaa taas kaikki jarrupalat ja pari rengasta. Taas rahanmenoa...mä oisin tosi mielellään nekin rahat pistänyt uusiin vaatteisiin. Mä kun olen sellainen shoppailuhullu, että. Eilenkin tuli taas törsättyä rahaa uusiin alusvaatteisiin ja kaikenmaailman turhuuksiin. Mä olen aina ollut sitä mieltä, et jos kerran käy töissä, niin niille rahoille pitää saada vastiketta. Mies aina vitsailee mun rahankäytölle, mutta omiapa tuhlaan...

Joo, taidan lopetella yksinpuhelun ja rupeen nyt vihdoin ja viimein tekemään koulujuttuja, blääh...[/color]