Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin narsistien uhrien sivuilla. Miten saan selville, olenko itse persoonalta narsistisesti häiriytynyt.

Vierailija
08.01.2006 |

Kauheaa. melkein kaikki piirteet sopivat minuun.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnistaisin sen sinustakin jos tuntisin sinut. jotenkin tuntuu ettet kyllä tuolla tavalla sitä itselläsi " pelkäisi" jos sitä oikeasti potisit. oletko patologinen valehtelija? valehteletko paljon, siis PALJON?

Vierailija
2/8 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi mieheltäni. Aika vaarallinen aihe. Olenko minä lisäksi itsesäälistin uhri? Kun mies ei ota vastuuta mistään kun hänellä on niin kaikkea ja vaikeaa ja maailma potkii päähän. ja tosiaan se häiriintynyt vaimokin vielä vaivoinaan.

On niin vaarallista kun maallikot määrittelee.

Viimeksi tänään mietin kumpi on suurempi paha

tehdä paljon- ja siis myös virheitä- siitä oppii paljon itsestä, elämästä jne vai vahtia toisten tekemisiä ja paheksua niitä. Ja jättää itse kaikki tekemättä ettei tule niitä virheitä että joku pääsisi sanomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinulla voi tietysti olla käytöksessäsi narsistisia piirteitä. Niitä on mm. ADHD tai Asperger -syndrooman omaavilla ihmisillä.

Vierailija
4/8 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen aivan toisenlainen kotona kuin maailmalla. Hankala, pirullinen, ajoittain. Voi kissan villat.

AP

Vierailija
5/8 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastatko kerskua lahjoillasi? puhutko PALJON itsestäsi? oletko ERITTÄIN mustasukkainen?

Vierailija
6/8 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissäni eräs ihminen on sellainen, että hän ei koskaan koe tekevänsä mitään väärin, ei ole lainkaan empaattinen, pitää omaa arvomaailmaansa ja elämäntapaansa ainoana oikeana maailmassa, haukkuu ja halveksii muita huonompina. Lisäksi hän on ollut todella väkivaltainen lapsiaan kohtaan henkisesti ja fyysisesti (n 15 v sitten) mutta ei pidä käytötään vääränä ts ei tunne katumusta. En ole myöskään kuullut hänen koskaan pyytävän anteeksi keltään. Onko tämä ihminen narsisti vai vain ilkeä?

Vierailija
7/8 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

opetella. kerskun lahjoillani ja puhun itsestäni- minua ärsyttää itsensämitöimismentaliteetti. En ole siis alkuperäinen. Olen vähän mustasukkainen, enkä valehtele. Minulle on kunnia-asia olla sellaisena kuin olen- virheinenikin. Tarvittaessa kyllä pystyn valehtelemaan, mutten halua.

Vierailija
8/8 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemaan niin hyvä äiti kuin haluaisi ja pystyyasettumaan miden asemaan, ei ole narsisti? Minulla on usein ongelma, kunen voi mielistelä ihmisiä. Ja ihmiset pitävät minua silloin itsekkäänä kun en ole samaa mieltä heidän kanssaan tai ymmärrän esim loukanneeni jotakuta, mutta ymmärrän myös miksi tein niin, ja että minulla on syyni. Enkä tarkoita pahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi