Miten päästä alkuun? Ei ole ollut
seksiä kahteen vuoteen. Todellisuus alkaahämärtyä sen verran etten enä tiedä missä vika. Lapset on pieniä ja muut perusjutut, mutta ei vaan onnistu. olen alkanut tuneta vihaa miestäni kohtaan, kun minusta tuntuu että hän väistelee minua ja tätä kohtaamista. Onko mitään tehtävissä?
Kommentit (6)
Seksipalstalla on muuten nyt käymässä eräs seksuaaliterapeutti, joka on luvannut vastata kolmeen ekaan asialliseen kysymykseen. Kysypä siltä!
että kumpikaan ei oikein osaa tehdä aloitetta ja samoin toinen voi tuntea toisen tekemän aloitteen epäluontevaksi tai jopa vastenmieliseksi.
Meillä tällainen seksitauko lakkasi siihen, kun pysäytin mieheni keskustelemaan tilanteesta ja läksimme yhteisellä päätöksellä kahdestaan yöksi mökille " seksilomalle" . Emme tuona keskusteluiltana tietoisesti edes yrittäneet seksiä vaan päätimme pitää selibaattia tuohon yöhön asti (tuostakin tuli mukavia jännitteitä). Tietyllä tavalla aloitimme seksisuhteen alusta tuona yönä!
En ole ap, mutta olen utelias tietämään, kuinka pitkä seksitaukonne oli.
Oliko teillä muut asiat miten kunnossa? mielläon ongelmana se, että olen alkanut vihata miestäni, kun hän ei osota minua kohtaan mitään tunteita tai halua. Ja kun toista vihaa, ei silloin halua tehdä aloitetta. Lisäksi en luota mieheeni. Hän on torjunut minut niin usein silloin kunlapset olivat pieniä. Minusta tuntuu etten pysty haluamaan häntä ennen kuin olen vakuuttunut siitä että hänellä on miehen vaistot olemassa. Olen alkanut epäillä. Kamalaa kirjoittaa näin, mutta näin on.
Joku ilta sitten hierotte selkäpuolelta koko vartalon molemmilta ja käytte alasti petiin peiton alle ilman seksivaatimuksia.
Ilta illalta, kun hieroskelette ja kuhnotatte peiton alla, saattaa erotiikka tuntua ihan kivalta taas.
t. ap