Kuinka moni myöntää olevansa katkera ja kade siitä että tyttöjä syntyi muille?
Miten jollakin on semmoinen tuuri että eka lapsi on tyttö ja ja sitten tulee vielä toinen ja kolmas... tyttö.
Tai eka lapsi poika ja sitten tulee tyttöjä?
t-äiti jolla
enkelityttö, kolme poikaa ja tyttö.
Kommentit (59)
Ne on niitä tummien miesten hyysääjiä.
myönnä kaipaavani tyttöä. Minusta on etuoikeutettua istua leikkipuistossa penkillä ja katsoa, kun isä pelaa poikien kanssa futista. Tai se, että isä on pojille niin tärkeä, ja vain hän kelpaa välillä. Pääsen välillä niin helpolla...:-)
Vihasin itseäni, kun olin lapsi ( jotain 5-7 v). Pelkään, että jos minulla olisi tyttö, siirtäisin alitajuisesti sen vihan tyttööni. Alitajunnalla ja lapsuuden kokemuksilla on uskomaton voima.
Tyttöjä tai poikia....Minulla on elämässä tärkeämpääkin mietittävää kuin se, mikä sieltä tupsahtaa maailmaan. Miksi edes vaivauduin kirjoittamaan tähän ketjuun..?
..vai ettekö ole ennen nähneet tummasilmäistä -ja tukkaista suomalaista?
Huvittavaa, että mun pitäisi olla kateellinen tai katkera tyttöjen äideille, Buahahahahahaaaaa...
t. 56/59
minulla on poika ja aivan ihana sellainen. Taitaa tyttölasten äidit olla kateellisia! TIETENKIN JOKAINEN ÄITI HALUAA POJAN. SE ON TÄRKEÄMPI SUHDE KUIN ÄIDIN JA TYTÖN SUHDE.
Olen huomannut sen lapsuuden kodissani sekä nyt vanhempana tytön ja pojan äitinä. Tyttö ollut paljon vaikeampi ja uhmakkaampi.
Äidillä ja pojalla on aivan erityinen suhde, sitä ei pelkkien tyttölasten äidit voi kuin kateellisena aavistaa!!!!
jos lapsi on muuten ruma kun piru.
kateudesta syyttää.Idiootteja idiootteja!!
Mitä itselläni on tyttövauvoista kokemusta lastenhoidossa niin täytyy sanoa suoraan ettei ne niin vetäviä lapsia ole.
Varsinkin kun pojat kasvaa ja alkaa puhua niin aivan yli-ihania!!=)
En jaksa enää jatkaa enkä lukea tätä ketjua kun kateelliset tyttövauvojen äidit kirjottaa kateellisena paskaa. Moi vaan!
T.44(suloisen poikavauvan äiti)
Ei taida olla suotu sulle lasta lainkaan?
Äidit joilla on pelkästään tyttö/tyttöjä, on paljon ilkeämpiä.
Mistäköhän mahtais johtua?
Siis tyhmää sakkia tosiaan.
Pojat vs tytöt ja silleen...ei uskoisi äideiksi teitä...
ja pottunokkia on tummissakin lapsissa:) Hassua yleistystä täällä...
Tummahiuksisten ja ruskeasilmisten vanhemmat pätevät usein noilla ominaisuuksilla. Yksikin äiti toivoi kovaan ääneen, että tulisipa kuopuksellekin ruskeat silmät. Hah! Esikoisella on tihrut ruskeat silmät.
Omillani on siniset ja suuret silmät ja pitkät ripset. Eivät onneksi perineet mun paskanruskeita silmiä:) Hei nyt mä tulin mukaan tähän kaikessa lapsellisuudessani...plaah
Olen itsetunnoltani terve ja tyytyväinen elämääni. Kateelliset rypevät tunteissaan syystä jos toisesta. Näköjään tästäkin. Ja mitä hyökkäävämpi viesti - sen arempi aihe?
Vierailija:
Mitä itselläni on tyttövauvoista kokemusta lastenhoidossa niin täytyy sanoa suoraan ettei ne niin vetäviä lapsia ole.
Varsinkin kun pojat kasvaa ja alkaa puhua niin aivan yli-ihania!!=)En jaksa enää jatkaa enkä lukea tätä ketjua kun kateelliset tyttövauvojen äidit kirjottaa kateellisena paskaa. Moi vaan!
T.44(suloisen poikavauvan äiti)
Toivottavasti tyttäresi ei peri tota sulta.
Ettekö muuhun pysty? Oikeestikko kuvittelette tolla paskanjauhamisella olevan jotenkin parempia?Täällä sitä tajuaa että aina löytyy tyhmempiä ihmsiä ajatuksineen kun mitä on kuvitellut
Ekä viesti täällä, ja heti on huono näkijä paikalla.
Toisaalta olen varma, että olisin ollut yhtä onnellinen kahden pojan tai pojan ja tytön äitinä.
Itse toivoin aivan ehdottomasti tyttöä ja olin todella onnellinen saadessani tytön! Toivon, että toinen lapsi on tyttö mutta poikakin on yhtä tervetullut kun tyttö jo on. Jos olis poika niin olis kova pettymys saada toinen poika. Ja sanon näin vaikka raskaaksi tuleminen on tuskan ja työn sekä kalliiden hoitojen takana. Mun mielestä tytöt eivät ole lainkaan ärsyttäviä mutta pojat on. Just sellasia väkivaltaisia riehujia joiden leikit ja leikkikalut on ihan tyhmiä puhumattakaan vaatteista ja harrastuksista! Menen sata kertaa mieluummin katsomaan tyttöni harrastuksia kun istun jossain jalkapallokentän tai jääkiekkokaukalon reunalla! Mä luulen, että jokainen nainen toivoo saavansa tytön jossain vaiheessa elämäänsä.
Te ootte äidit sitten niin ihania =DDDD