Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni myöntää olevansa katkera ja kade siitä että tyttöjä syntyi muille?

Vierailija
08.01.2006 |

Miten jollakin on semmoinen tuuri että eka lapsi on tyttö ja ja sitten tulee vielä toinen ja kolmas... tyttö.

Tai eka lapsi poika ja sitten tulee tyttöjä?

t-äiti jolla

enkelityttö, kolme poikaa ja tyttö.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihanaa, olen jo päässy ostaa punaisia vaatteita =)

Mukavaa kun on nyt kumpaakin sorttia niin mikäs tässä..

Voi kun joku voisi joskus selittää, että mihin nämä " tyttö- ja poikavärit" oikein perustuvat. Sillä jos oikein ajattelee, niin eihän siinä ole MITÄÄN järkeä. Ihan älytön ajatus, että värit täytyisi olla lapsilla sukupuolisidonnaisia.

t. poikansa myös punaiseen pukeva äiti

Vierailija
22/59 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. rv 37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet pojat on sulosempia. Tytöt on ärsyttäviä.

Vierailija
24/59 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun esikoinen syntyi niin hullaannuin pieneen poikaamme täysin ja toivoin tietysti lisää ihania poikia. Kavereiden tytöt ovat välillä todella ärsyttäviä, mutta pojista tykkään. Tietysti, jos meille olisi tullut tyttö niin aivan samalla tavalla olisin tyttärestä onnellinen kuin pojistakin, mutta koska ei tyttöä ole niin tietysti olen aivan höperöinä poikiin.

Olemme aina toivoneet kolmea lasta ja siis emme todellakaan ole tyttöä yrittäneet, vaikka uskon monen niin luulevan, kun kahden pojan jälkeen vielä kolmas lapsi sai tulla.

Vierailija
25/59 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pienet tytöt on äsyttäviä JOS niitä ei itsellä ole. Sama homma, mun mielestä pienet pojat on ärsyttäviä huutavia, ulvovia rasavillejä, jotka leikkipyssyillään ampuvat vieraat heti eteiseen....ja suuremmalla todennäköisyydellä tekevät pahojaan teineinä!!!

Vierailija
26/59 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poika. Tytöt on vaan sellaisia ärsyttäviä kimittäjiä, voi luoja mikä ääni niistä lähtee kun niitä on enemmän. Tytöt myös on piikikäimpiä ja ilkeitä toisilleen.

Vierailija
27/59 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 2:n EI TODELLAKAAN kimittävän tai piikittelevän tytön äiti

Vierailija
28/59 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota kun se tyttös kasvaa, sitten huomaat. Johan tää palsta kertoo minkälaisia naiset on toisiaan kohtaan.

Vierailija
29/59 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä just vaan on NIIN ärsyttäviä että tytöt on semmosia ja pojat on tämmösiä blaa blaa....

Epäilenpä, että 30:ä ei edes ole koko tyttöä, ei hän omasta lapsestaan noin sanoisi, tai hänen sukupuolensa edustajista. Niin, ja varmasti kuulkaas, jos mulla ois poikia, niin puolustelisin heitäkin henkeen ja vereen. Ärsyttää vaan tämmönen p-jauhaminen.....

Vierailija
30/59 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä nyt jaksa edes lukea koko viestiketjua jos se sieltä selviää.

Meillä on molemmat, eka on tyttö, pienempi on poika. Molempien raskauksien aikana on kysytty että kumpaa toivon. En ole itse osannut toivoa kumpaakaan, kun en ole sillä mielellä tehnyt lapsia. Olen ikionnellinen molemmista lapsistani. Poika tuntuu olevan helpompi tapaus, mutta ihanan erilaisia ovat.

Vastaus siis alkuperäiseen kysymykseen on, että en todellakaan.

Ja lisäyksenä vielä tähän aiheeseen, että mua ärsyttää suuresti se, että appiukon äiti pitää meidän poikaa jotekin paljon parempana kuin tyttöa,vaan koska tämä on poika. Samaa on ollut jo mieheni ja hänen siskonsa ollessa lapsia, että poikaa on arvostettu huomattavasti enemmän. Se tuntuu epäreilulta.

Vierailija
31/59 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma rehellinen mielipiteeni tytöistä on se minkä kirjoitin. Ihmeellistä hommaa kun mielipiteet teilataan samantien. Omia sellaisia ei saisi olla. Ei mun tartte henkeen ja vereen puolustella tyttöjä tai poikia. Jokaisella saa olla omat ajatuksensa. Pienet pojat vaan on mielestäni kivempia. Lisään nyt tähän loppuun sen kuitenkin sen, ennenkun kukaan rupeaa väittämään, että rakastan lapsiani molempia yhtälailla.

Vierailija
32/59 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieniksi herrasmiehiksi niin kuin meidän pojat :-) Tytöt on minustakin ärsyttäviä, sorry!

Vierailija
33/59 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin kateellinen tyttölapsista kun sain itse tuhatkertaisesti ihanamman pojan!?

Mun mielestä pikku pojat on paljon sulosempia!

Ja yleensä nätimpiä lapsena. Ainakin oma poikani oli uskomattoman

täydellinen piirteiltään jo syntyessään et koko suku ihmetteli tuota pientä ihmettä!=)Ja sen suloisuutta...=)

Vierailija
34/59 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja yleensä nätimpiä lapsena. Ainakin oma poikani oli uskomattoman

täydellinen piirteiltään jo syntyessään et koko suku ihmetteli tuota pientä ihmettä!=)Ja sen suloisuutta...=)

*REPS* VOI V..., MITÄ TOLLOJOOSEPPEJA MAA PÄÄLLÄ KANTAAKAAN...

Vierailija
35/59 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin kamalaa kun ei ole saanut edes poikaa synnytettyä.

Vierailija
36/59 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

millasia hirviöitä te ootte olleet lapsina.Voi teidän äiti raukkoja

Vierailija
37/59 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
38/59 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
39/59 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat rakkaita, mutta jos kolmannen saan, niin toivoisin sukupuolen olevan poika. Helpompi tapaus meillä on ainakin poika aina ollut ja tyytyväisempi.

Vierailija
40/59 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea pieni vaalea kerubi. Mummot pyörtyilee kun näkee. Paaaaljon suloisempi kuin yksikään näkemäni pottunokka suomalaistyttö!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä