G:Kysykääpä miehiltänne....
Onko nainen naisellisempi jos hänellä on pitkä tukka??
Kommentit (43)
Mulla on kyllä pitkä tukka itsellä :D
Minulla ja hänen aikaisemmilla tyttöystävillään on kaikilla ollut pitkät hiukset.
Itselläni onkin tukka alaselkään asti pitkä.. tavoitteena perse ;)
Vierailija:
Mulla oli silloin melkein siili :D
Nyt, 4 vuotta myöhemmin on totta tosiaan huomattavasti naisellisempi look ;D
miehet jotka eivät sanoneet mitään ovat fiksuja.
Miehet jotka sanoivat että tukan pituus ei seksikkyyttä ratkaise, ovat parhaita...!
T. puolipitkätukka
Vierailija:
Miehet jotka sanoivat että tukan pituus ei seksikkyyttä ratkaise, ovat parhaita...!
kysymys oli NAISELLISUUDESTA, ei seksikkyydestä. Vai onko mielestäsi vain nainen seksikäs?
Jos kuviottelet että naiseus on pitkässä tukassa niin voi voi...
t. 14 (kampaaja)
Vierailija:
Ja mies tykkää erityisesti siitä, kun " pukeudun" kotona vain ja ainoastaan hiuksiini ;) *vinkki kaikille pitkätukille*
Vierailija:
Mikä kellekin sopii.. Mun mielestä nää hiukset on ihanat, vaikkakin kovan hoidon takana.. Ja miehen mielestä nää on seksikkäät, joten mielipiteestänne huolimatta en näistä hiuksista luovu. Grr ;)
Tuo tukkasi pituus on järkyttävä ja ...hmmm. luulet sen vaan sopivan ulkonäköösi... oletko Disneystä =))
ja vastaus oli: " Tavallaan, kaiketi" .
Ja on todella karseen näköinen tapaus...kerran pikkuflikkana oli kampaaja sanonut ettei suostu leikkaan hänen tukkaa niin eihän sitä totta vie raski leikata :)
Ja vaikka latvat ei oo lirut niin se ei tarkoita että tukka olisi hyväkuntoinen..
Eikä aina tarvitse olla kauhean paksu, myös kihartuvat pitkät hiukset ovat kauniit.
Joskus kouluaikoina huomasin, että muut ovat näille pitkätukille tosi kateellisia. Saattoivat esim. sanoa, että " sejase sanoi et sun tukka on ihan hiirenhännän näköinen, sori et kerron, eiks ole törkeesti sanottu, ajattelin et halusit tietää" .. ja tarkoituksena vaan pahoittaa kateuden kohteen mieli. Yksi tyttö sitten leikkasi tukastaan puolet pois tällaisen seurauksena. No, onneksi oli nätti muutenkin.
Itselläni on puoliselkään sellainen takkupesä, joka ei ole paksu, tuuhea eikä lempeän naisellinen. Enemmänkin sellainen outi heiskanen -pehko. Mut mä tykkään siitä itse hirveesti. Pitkä tukka tuntuu ihanalta alastomassa selässä kun heiluttelee päätään.
Miehesihän ei voi tietää onko vastaantulevan naisen kiinni oleva tukka pitkä...joten johonkin hänen mielipiteensä perustuu..
Ja muuten en viitsi edes kysellä mitä mies/ miehet haluaa tukaltani.
Kas, kun se on ihan oma asiani, johon miesten mielipiteet ei vaikuta suuntaan eikä toiseen.
Sääli jos jollakulla näin on...
t. N 33v (pitkähkö tukka)