Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talven laihduttajat! Avoin painonpudotusryhmä 14.1.2008

14.01.2008 |

Huomenia!

Minä se taidan olla ainoa maanantaisin vaakaan pomppaaja. Lukemat tälle aamulle 76,8 eli miinusta 300g. Hitaasti, mutta parempi suunta alas...

Möykkyräinen

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin hyppään vaa' alle maanantaisin täst edes päin.vaikkei näköjään kannattais ;)

Plussaa 300g, vaaka näytti 82,2kg..juuh, syynä liekkö pitakebab jonka illalla huitasin naamaan ja alkavat menkat..

no parempi lasku tällä viikolla :)

Vierailija
2/36 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika meni just aamupäikkäreille, ja ehdin taas istahtaa koneelle.

Tässä jatko eiliselle illalle:

ILTARUOKA: " sötkötystä" , eli makaronia ja jauhelihaa vaan sekasin, sekä puoli lautasellista kurkkua ja tomaattia, 2 porkkanaa

ILLALLA: vajaa puoli pussia 50% poppareita ja dippiä kevytkermaviilin kanssa.

Pisteet ei ihme kyllä ylittyneet eilen, vaikka en liikkunut yhtään ja poppareitakin vedin. Ensin olin päättänyt, että jollen käy lenkillä, niin en syö niitäkään...mutta sitten päätin " palkita" itseni, koska käytiin naapurissa kyläilemässä, ja osasin kieltäytyä KOKONAAN tarjolla olevista dallas-pullista ja lihapastejoista!!! Arvatkaa, olisko tehnyt mieli... :S No, niinpä sitten laskin kotiin tullessa päivän pisteet, ja sain kuin sainkin syödä nuo popparit vielä ns. hyvällä omalla tunnolla.

Tämän aamun ruokailut:

AAMU: banaani ja kuppi teetä

PÄIVÄ: sötkötystä ihan pieni lautasellinen, real-leipä+marg.(30&)+juusto(5%) +keittokinkku, sekä vajaa lasi rasv.maitoa

Tänään olen menossa illalla jumppaan, joten onneksi extra-pisteitä tiedossa, kun jo tähän mennessä olen 7 pistettä kuluttanut...

JIINAS: Selailin ostajan opasta 2007, ja löysin seuraavia:

-Valiojäätelö herkkutrio 1dl (ei kevyt) 2p.

-Valiojäätelö kevyt vanilija HYLA 1dl 1,5p.

-Valiojäätelö kevyt toffee, sokeroimaton, HYLA 1dl 1,5p.

-Valiojäätelö suklaa (ei kevyt) 2,5p.

Tuossa jotain " osviittaa" :)

HELMIKUKKA: No mietin ihan samaa, että pitäisikö punn.päivää vaihtaa, mutta tulin lopulta siihen tulokseen, etten vaihda: joskus tulee kuitenkin repsahdettua, ja se kun tapahtuu 99% varmuudella vkonloppuna, niin on sitten se alkuviikko taas aikaa skarpata, eikä ole --toivottavasti-- niin paha mieli sitten vaa' alla... ;) Tuon kun vaan oppisi, kuten PAUMIRkin oli tehnyt, että syönyt 3 tai 4 letun sijasta vain yhden!!! (HYVÄ PAUMIR!!! :D) Koska repsahduksia sattuu mulle monesti, mutta täytyy joku kontrolli yrittää saada, eikä sitten syödä ainakaan sitä määrää, kuin ennen.

Nyt laittamaan tiskit koneeseen. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille - ja pudotusmotivaatiota! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa tänään 98kg eli taas plussaa!!nyt on kyllä ihan väärä suunta....tsemppiä muille!

Vierailija
4/36 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sitte ihan epävirallinen punnitustulos. Saa nähdä milt näyttää perjantaina... Ei ainakaan kovin paljon vähempää jos tän päivän linjoilla jatkan koko viikon.

Aamupala: kaurapuuro, lasillinen sokeritonta mansikkakeittoa.

maitokahvi, näkkäri(+margariinia), 1 suklaapisarakeksi (höh, loppuis jo tuo pussi ettei tarttis näitäkään syödä kun ei ne oo ees hyviä..)

Lounas: Eilistä possupannua + vähän perunamuussia, sekavihanneksia, jokunen kirsikkatomaatti ja kurkkua

Välipala: pari mandariinia, maitokahvi, 1 sämpylä sellaisenaan, pari levyä Lidlin hedelmätoffeeta

Päivällinen: Makaroni-jauheliha-sipulimössöä (Sötkötystäkö se Pi-Ki oli? Joka tapauksessa pienempikin annos olisi riittänyt!), kurkkua, tomaattia

Iltapala: Olin ajatellut, että koska ruokaa tuli syötyä sen verran runsaasti enkä pyykkihommilta ehtinyt lenkille, niin iltapalaksi riittäisi appelsiini ja ehkä kuppi teetä tai mehukeittoa... mutta kuinkas kävikään. Join ison motillisen kaakaota (osa kevytmaitoa ja osa kuumaa vettä, muutama lusikallinen kaakojauhetta) ja söin suurehkon margariinilla päällystetyn vehnäsämpylän. Eikä mun edes tehnyt noita mitenkään kovasti mieli mutta eihän sitä nyt voinut poiskaan heittää (JA MIKSEI MUKA VOINUT?!) kun tyttö sellaista iltapalaksi pyysi eikä sitten väsymykseltään syönytkään. Mikä jätemylly se minä muka luulen olevani..? Tyhmää.

Vierailija
5/36 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun itsekkin oppis sen taidon, että söis vaan yhden keksin, suklaapalan, pullan jne. eikä ahmis ku viimeistä päivää.. =)

Ostin tänään sauvat kauppareissulla. Tällä viikolla pitäis joku päivä alottaa kamun kanssa sauvakävely. Aamusin teen aina sen perus vaunulenkin mutta vaikka vauhdilla menenkin niin sauvojen kanssa kävely on varmaan todella paljon tehokkaampaa. Huomenna alotan kans jumpan, kiinteytys tunnille ajattelin mennä.

Tänään syötyä:

aamulla: täysjyväsämpylä, päällä kevytvoi, kinkku ja 5%juusto ja kurkkua

päivällä: kaurapuuroa ja rasv.maitoa ja makeutusainetta päälle

iltapäivällä: vähän spaghettia ja 1pieni jauhelihapihvi

illalla: itsetehtyä pitsaa (10%jauhelihaa, kevyt juustoraastetta, tomaattimurskaa, ananasta ja ultrakevyttä meetvurstia päällä).

Vierailija
6/36 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on kyllä motivaatio kadonnut kuin tuhka tuuleen...mistähän sen löytäis...

Mun päivän syömiset menee yleensä tähän malliin:

Aamupala:2 kuppia kahvia rasvattomalla maidolla.2 täysjyväleipää päälle kinkku ja juusto tietysti kevyintä mahdollista,rasvatonta joghurttia tai viiliä

Lounas:kotiruokaa

Välipala:2 kuppia kahvia rasvattomalla maidolla

Päivällinen:joku hedelmä tai pari leipää

Illalla:hedelmää

Ja tietysti koitan juoda vettä paljon,mutta monesti tulee juotua liian vähän : (

Ja sit ku repsahdan niin repsahdan kunnolla,että näin täällä!!

Toivottavasti ensi punnitus tuo taas suunnan alaspäin...

Vierailija
7/36 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö sä noitten repsahdusten välillä ollenkaan mitään herkkuja? Esimerkiksi välipalalla mainitsit pelkän kahvin. Minä uskon ainakin omalla kohdallani että repsahdus seuraa sitä varmemmin mitä ehdottomammalla dietillä olen. Jotain kahvileipää tai vastaavaa on melkein pakko saada joka päivä, vaikka kuinka vähän. Mutta on mun kyllä oltava tarkka siitä, mitä ne herkut on ja kuinka paljon ja helposti saatavilla niitä on, ettei sitte tule ahmittua mahdottomia.

Mulla on sama juttu tuon veden juonnin kanssa, paljon paljon enemmän sitä pitäis juoda. Mikä siinäkin on niin vaikeeta? Joku kaveri kerto tekevänsä niin, että aina kun alkaa tehdä mieli jotain - mitä tahansa - niin ensin pitää juoda vähintään 2 lasillista vettä ennenku saa edes vilkasta kaappeihin ja miettiä mitä söis. Jää kuulemma _ainakin joskus_ pelkästään siihen veden juomiseen.

Vierailija
8/36 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla noi syønnit suunnillee

aamu: ruisleipää, päällä makkara ja juusto, salaatti, kurkku,

tai, puuro ja soppa

päiväruoka joku ite tehty ja sit ilta pala

joskus menee ihan noin, mutta sit välillä otab kahvia ja jonku herkun, tai murojha, niitä fitnesin, on tosi hyviä, jäin koukkkuu.

Toivotaan että perjantaina olis tullu vähä miinusta. Olen aikonu että tämän kuun lopussa oltava alle 80.

illalla mennää koko porukalla uimaa.

Vierailija
9/36 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu:veteen keitetty 4-viljan puuro,musta kahvi,vettä

Lounas:Atria kevyt possusuikale+vokkivihannes,vesi,rypsiöljy 2tl

Välipala:omena,musta kahvi

Päivällinen:2 punaista paprikaa täytteenä chilitonnikalaa 2rkl,herkkusieniä ja 2rkl rasvatonta raejuustoa.Kypsensin mikrossa,hyviä!Sekä 2dl rasvatonta piimää.Ja taas kahvia,2 kuppia..

Iltapala:ei vielä syöty,mutta salaattia (ei kastiketta),teetä sellaisenaan ja makeannälkään 2dl vähäkalorista mansikkakeittoa.

Voi kunpa pysyisin nyt tässä!!Illalla iskee vaan ihme mässäilynhimo,mutta minähän voitan sen!Toivottavasti :)

Kävelyä tuli tälle päivää n.5km,sikamaisen liukasta!

Vierailija
10/36 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi tähän väliin syömisiä kirjata, mutta täällä on kanssa yksi surkea veden juoja... MUTTA tässäpä vinkki, miten itse teen:

Joka aamu täytyän litran kannun pöydälle, joka pitää VÄHINTÄÄN tyhjentää, ja yleensä tyhjennän nyt päivän aikana kannun kahdesti - siis minä, joka en aiemmin välttämättä juonut desiäkään vettä vetenä päivän aikana!!!

En tiedä, tepsiikö muilla, mutta tuo auttaa mua :) Niinpä pahimpaan nälkään voi sitten tyhjentää ensin lasin tai pari vettä, sitten jaksaa taas pilkkoa kurkkuakin, heh!

Palaan myöhemmin, nyt laittamaan poitsua nukkumaan!

Vierailija
11/36 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään syötyä:

aamulla: samaa kuin joka aamu =)

päivällä & iltäpäivällä: pitsaa (yllättävän kohtuullisesti)

illalla: ruisleipä, kevyt oivariini, 3siivua keitttokinkkua, 2palaa 5% juustoa ja kurkkua päälle+tee kera rasv. maidon

Liikunta: Olin tänään jumpassa ja tunnen nyt jo, et huomenna on paikat ihan jumissa kun viime kerrasta oli 1,5kk aikaa.. + joka aamunen vaunulenkki.

Seuraavan kerran ajattelin mennä jumppaan lauantaina (siihen mennessä pitäis paikkojenkin jo olla palautuneet =)

Huomen aamulla ois punnitus. En usko,että on miinuksella vklopun takia. Nooh, huomenna se selviää. Tsemppiä kaikille illan houkutuksiin. =)

Vierailija
12/36 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tämä päivä:

klo 9:30 real-ruisleipä+marg.(30%)+juusto(5%)+keittokinkku

klo 12:30 pala jyväciapattaa+marg.(40%)+lautasellinen kurkkua ja tomaattia, lasi light-limua

klo 14:15 pala jyväciapattaa+marg.(40%)+riisikakku(kermav.sipuli-maku)

klo 17:30 vähän riisiä ja kanaa (koipea uunissa tehtynä)+ punajuurisalaattia (5%), kurkkua ja tomaattia, lasi maitoa

klo 21:30 pieni pala ciapattaa, sekä kuumaa leipää+marg.(40%)+tomaattia+juustoa(5%) sekä lautasellinen kurkkua ja tomaattia, lasi light-limua

Päivän aikana vettä n.2 litraa.

Ja tuuletukset: olen pysynyt viimeiset 2 päivää tiukasti pv-pisteillä, ja pisteitä on näiden päivien aikana jäänyt jopa varastoonkin neljän pisteen verran!!!!!!!!! Jippiiiiii! =)

Ja kävin muuten tänään kesken päivää vaa' alla kaikki vaatteet päällä, ja painoa oli +600g, joten lähtenyt on, koska otan normaalisti painoni nakuna ja aamuisin. Kerran testasin yökkäri päällä, niin yökkäri painoi melkein kilon! Siis pelkkä yökkäri! :O Joten nakuna tulee ainakin aina tarkka :) Punn.päivä vasta perjantaina. Oliskohan sitten jo alle sen 70kg..? Pakko olla, muuten lyön hanskat tiskiin...

Ja PAUMIR, sötkötystähän se :D Mistä lie tuollainen nimi tullutkin, mutta sötkötyksestä me aina miehen kanssa puhutaan... :)

Nyt hampaat pesemään ja nukkumaan, ennen kuin ruoan himo taas iskee...

Vierailija
13/36 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan eipä sen väliä jos tämä paino alkaa tälläkin menolla laskemaan... Eilinenkään menu ei kai ollu mikään laihduttajan unelma mutta onneksi määrät sentään oli ihan kohtuullisia. Olen ihan tieten tahtoen alkanut opettaa itseäni siihen että herkkujakin VOI syödä ihan vähän kerrallaan. Saa nähä kuinka tiedon omaksumiselle pitkän päälle käy...

Eilen:

Aamupala: mandariini, 3 siivua ruisleipää, margariinia (28%) jääsalaattia, kurkkua, 2 kuppia maitokahvia

Lounas: Edellisen päivän sötkötystä ;) sekä kasvissekoitusta, ananasmurskaa, tomaattia ja maustekurkkua, 1 lasi rasvatonta maitoa

Välipala: appelsiini, näkkäri+margariini, 2 levyä Lidlin hedelmätoffeesta, maitokahvi

Iltaruoka: Vähän kermaperunoita (7%ruokakermaa, perunasipulisekoitusta, rasvaa) 2 filekalapuikkoa, tomaattia, lasi rasvatonta maitoa, pari siivua ruisleipää + margariinia

Illalla: (Ihanan raskaitten kuntonyrkkeilytreenien jälkeen) 4 sokeritonta karkkia, 1 kourallinen perunanaksuja sekä kulhollinen salaattia (keräkaalta, jäävuorisalaattia, tomaattia, kurkkua, appelsiinia, ananasta)

Vierailija
14/36 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,en tosiaan syö oikeestaan mitään pullaa ja semmosia päivän aikana,kaapissa joskus kaurakeksejä joita popsin.Mut jos kaapissa olis pullaa,voisin syödä kaiken kerralla :))

Oon huomannu että jos pääsen kaupasta ulos ostamatta mitään herkkuja,niin kotona ei ole mitään ongelmia.Mut heti jos jotain herkkuja kämpässä on niin syön tyyliin kaikki mulle,nyt ja heti!!!eli mun repsahdukset saa alkunsa jo kaupassa.

Mutta toi veden juonti tarttis oppii,että sais noita nesteitä liikkeelle.

No,pidetään lippu korkealla ja toivotaan miinusmerkkisiä pudotuksia jatkossa!

Vierailija
15/36 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eilisiin syömisiin tuli lisää 3palaa ruisleipää,3siivua ohuen ohutta kinkkua ja ihan vähän sinappia!Aika hyvin selvisin,mielestäni.Sitten tähän päivään.

Aamu:en ehtinyt kuin kupin mustaa kahvia ja lasin vähäkalorista mansikkasoppaa.Mieletön kiire kerhojen ym.kanssa,nukuttiin pommiin :)

Lounas:kasviskeitto;kaali,sipuli,porkkana,lanttu,persilja,hiukan suolaa.Frezza latte-juomaa pullollinen eli 2dl (100kcal/satsi,herkkua!) ja tavallista mustaa kahvia taas kaksi kuppia..

Välipala:omena

Päivällinen:Vähän paistettuja kanasuikaleita sekä sekavihanneksia.Rakastan riisiä,pastaa,perunaa ja leipää mut nyt koitan rajottaa hiilareita,joten ei riisiä :( paitsi lapsille,heille myös ruokakermaa kanan joukkoon.

Iltapala:en voi elää ilman leipää,näköjään,eli tarkoitus ois syödä 2 palaa ruisleipää/näkkäriä,28% margariinia hiukan ja palvikinkkua,mahdollisesti rahkaa ja mansikkasoppaa tai salaattia.

Vettä juon päivässä ihan vetenä n.2-2,5litraa.Päivän liikunnot jää lasten kans kävelyyn,ehkä n.4km.

Ja perjantainba vaakalle,toiv.kevyempänä!!

Vierailija
16/36 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittaudun tästä lähdin poissaolevaksi talven laihduturyhmästä... suureksi iloksi ja yllätykseksi raskaustesti näytti la + :)

Kympin siis ehdin laihduttaa, ja nyt yritän sitten pitää tätä painoa mahd. pitkään, koettan olematta keräämättä 18 raskauskiloa kuten viimeksi... puoletkin siitä riittäisi tällä lähtöpainolla (65kg) ja tällä varrella (162cm). Katson siis edelleen mitä suuhuni pistän ja herkut on pannassa.

Ruokapäiväkirja on hyvä laihdutusapu. Mulle se on ehdottomasti tarpeen ja siten pysyn parhaiten ruodussa. Toivottavasti ette loukkaannu jos kommentoin teidän syömisiäni, tarkoitukseni ei ole paasata... moni teistä pistää leivän päälle rasvaa, juustoa SEKÄ kinkkua. Noista kolmesta kertyy yllättävän paljon kaloreita /pisteitä huomaamatta, suosittelisin vain yhden päällysteen käyttöä ja mehevöittää sitten leipää useammilla kasviksilla. Jos tykkää majoneesista rasvaton majoneesi (esim Findus) mehevöittää mukavasti ja antaa makua. Ohuen ohuet leikkeleet (esim. kalkkuna/kana rasvaa vain noin 1%) on hyviä ja kevyitä (6kcal/siivu). Kevytmeetwurstia ei oikein voi kutsua kevyttuotteeksi koska siinäkin on rasvaa noin 10%, joten jättäisin kokonaan pois.

Hyvää jatkoa teille kaikille ja laihdutusintoa keväälle, toivottavasti pääsette tavoitteisiinne.

Vierailija
17/36 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä päivä:

klo 9:30 Fitness-muroja ja r.ton maitoa, kuppi teetä

klo 12:30 kirjolohisuikaleita, kurkkua, tomaattia, pikkuisenraejuustoa(2%), lasi light-limua, riisikakku(kermav.sipuli-maku)

klo 14:45 r.ton jugu+näkkäri ja marg.(40%), kuppi teetä

klo 16:15 banaani

klo 18:15 hernekeittoa, real+marg.(40%)+juusto(5%)+kinkku, huikka light-limua

klo 21 pikkusen kevyttä kaakaovaahtoa, 2 riisikakkua (maustettua)

Paljon vettä! :)

Huomiseeeen!

Vierailija
18/36 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: 2 siivua ruisleipää (päällä margariinia, salaattia, kurkkua), lasillinen sokeritonta mehukeittoa, maitokahvi + 1 suklaavohvelikeksi

Lounas: Borssikeittoa (painonvartijoitten ohje 0,5 pistettä/annos, rehellisesti sanottuna aika pahaa mutta tulipahan kokeiltua...) siivu ruisleipää ilman päällisiä, lasillinen rasvatonta maitoa

Välipalaksi: hmmm. mitähän mä söinkään. Taisin kaikenlaista hommaillessani narskutella pari palaa varrasleipää sellaisenaan, 1 suklaavohvelikeksin ja pari levyä sitä hedelmätoffeeta (ei kuulu mun normivalikoimiin mutta nyt ostin sitä Lidlistä muutama päivä sitten koska muovailen siitä tytön synttärikakun päälle ruusuja. Hienoja tuli, ja minusta paremman makuisia kuin marsipaani).

Iltaruoka: Broileria (varmaan puolikas koipireisi), tuoresalaattia, parsa- ja kukkakaalta, lasillinen rasvatonta maitoa

Iltapala: Nyt meni kyllä överiksi. :( Ajattelin pitkästä aikaa paahtaa vaaleaa leipää (jotain rouhesellaista) ja melkein vahingossa pistelin näitä leivän viipaleita ainakin 4, jokaisessa margariinia päällä tietysti!!! Ja sitten menin vielä nassuttamaan loput hedelmätoffeelevyt, oli niitä varmaan ainakin 4-5. Maitoa join iltapalalla varmaan pari lasillista. Pari palttoonnappia myös margariinin kanssa. En muista söinkö vielä muuta. Mutta olihan tuota jo tässäkin.

Höh. Olis ollu hyvä päivä ilman tuota iltaa. Mutta olishan tuo vielä huonommin voinu mennä. Tänään taas jatketaan paremmalla linjalla.

Vierailija
19/36 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia! Raskaus ei ole tosiaan hyvää aikaa laihduttaa, mutta tietysti kannattaa katsoa mitä suuhun pistää :) Mitä ihaninta raskausaikaa sinulle ja tervetuloa takaisin sitten kun olet karistamassa tämän raskauden mukanaan tuomia kiloja :) Minun tahdillani minä roikun täällä vielä ensi vuonnakin :) Mutta ennen kaikkea nauti raskaudestasi! Kateellisena vauvakuumeinen angelina ;)

Vierailija
20/36 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliveralle onnittelut raskautumisesta! =) Mä olen itselleni " luvannut" , että uutta vauvaa ei lähdetä edes yrittämään ennen kuin paino onn 55kg.. Saas nähä jääkö meiän poitsu vaille sisaruksia. =)

Meetvurstista vähän, jos oikein muistan niin hk:n ultra kevyt meetvursti olisi oikeasti kevyttä. Oisko ollu 3siivua/0.5p ?!

Eilinen oli hyvä ruokapäivä mulla (ensimmäinen tällä viikolla =)

Aamu: leipä&kahvi

Päivä: 2perunaa ja 7% paistijauhelihasta & vedestä tehtyä jauhelihakastiketta vähän+lasi rasv. maitoa

Iltapäivä: kaurapuuroa ja sokeritonta mehukeittoa

Illalla: 3dl suklaaweetabixejä (makean nälkä lähtee näillä hyvin) ja 2porkkanaa

Paljon vettä

Vaaka näytti -1,1kg eli paino nyt tasan 62kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän