En jaksa enää. Tämä on niin rasittavaa.
40+1 ja mitään merkkejä synnytyksestä ei näy. Ja tukala olo. En saa tehtyä mitään muutakaan. Olisiko jollain vinkkejä, millä saisin ajatukseni johonkin muuhun. Huoh :(
Kommentit (12)
...tuolla ololla on tarkoituksensa, eli se, että olet todellakin valmis synnyttämään! Ajattele, miten ikävää olis olla synnyttämässä tai varsinkin sitten sen ihanan pienen käärön kanssa jos oikeasti vielä haluaisi olla raskaana! Yritä kestää ja laita kaikki valmiiksi, ei vaan vauvaa vaan sinua itseäsi varten sitten kun tulet kotiin sairaalasta...
Voimia ja nuku nyt kun vielä voit (olettaen, ettei sulla ole jo lapsia:-)
PS. Ihana tyttö syntyi rv40+5
Kaiken lisäksi olen ihan sairaan väsynyt, joten en jaksa edes yrittää mitään muuta oikein. Huoh. Ei voi käsittää, että aika menee näin hitaasti.
Itse ärsyynnyin täysin ennen synnytyssupistusten käynnistymistä. Adrenaliini on hyvä voima. ; )
Mun tyttö syntyi 42+3! Ei käynnistetty! Onneks ei ollu vaivoja, kassi piti vaan aina olla mukana.. Olin ihan viimeiseen asti liikekannalla, kahvilasta lähdettiin synnärillekin!
Näin ainakin itselläni oli kun noilla viikoilla odottelin.
Voimia ja sietokykyä sinne päin! Itselläni syntyi poika 41+3 (tuntia ennen yliaikaistarkastusta :D)
jos en Odottaisi, luulisin, että olen masentunut. Möllötän vaan.
Kiitos kuitenkin lohdutuksesta :)
Vierailija:
Mun tyttö syntyi 42+3! Ei käynnistetty! Onneks ei ollu vaivoja, kassi piti vaan aina olla mukana.. Olin ihan viimeiseen asti liikekannalla, kahvilasta lähdettiin synnärillekin!
koska synnytykseen tarvitset voimia. Eikä synnytyksen jälkeen ole kovin paljon aikaa itselle.
Jos haluat yrittää käynnistyksen nopeuttamista, niin itse kävin saunassa ja harrastettiin seksiä miehen kanssa (tärkeää, että mies laukeaa sisään, koska sperma auttaa) pari tunnin päästä siitä alkoi supistukset ja 7 tunnin päästä vauva tuli maailmaan.
käynnistettynä... Ties kuinka pitkälle olis mennyt ilman?
Kaksi kolmesta lapsestani on syntynyt hyvin yliaikaisena, ja nämä tosi yliaikaiset ovat olleet tosi rauhallisia!
siihen asti käytä aikasi LEPÄÄMISEEN ja lue vaikka kirjaa! Se vie ainakin itselläni ajatukset muualle =)