Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei YTM/VT-mitä teet ja mitä tienaat?

Vierailija
18.06.2008 |

Täällä opintojen loppuvaiheissa oleva, joka miettii työllistymismahdollisuuksia ja palkkoja. Eli minne kannattaa suunnistaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin joku tarttuu asiaan...

Vierailija
2/7 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos rahaa haluat, niin suuntaa johonkin kansainväliseen järjestöön, tai sitten EU:n palvelukseen. Tai kansanedustajaksi. Jos taas olet hienojen titteleiden ja yhteiskunnallisen arvostuksen perässä, et niinkään palkan, niin suuntaa Ulkoministeriöön ja siellä erityisesti Kavaku-kurssille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin suunnitellaan.

T. amk-opena toimiva YTM

Vierailija
4/7 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sivuaineina olen lukenut sosiologiaa, työ-ja organisaatiopsykologiaa sekä johtamista. Ajattelin lukea vielä henkilöstöjohtamista sekä mahdollisesti viestintää.

Itselleni yksi mieluinen vaihtoehto olisi juuri amk-opettajuus. Voitko kertoa, mitä olet pitänyt työstä? Olen ymmärtänyt, että se on ihan hyvin palkattua. Toinen kiinnostuksen kohde on henkilöstöhallinto. Aikaisemmin suunnittelin uratykin tulevaisuutta yksityisellä puolella, mutta nyt perheellistymisen jälkeen toivon ennemminkin varmaa työpaikkaa ja jämptejä työaikoja eikä juurikaan mitään "ylimääräistä" kuten matkoja ja ylitöitä.

Vierailija
5/7 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielekästä ja vaativaa duunia. Työkaverit fiksuja ja opiskelijoiden kanssa tehtävä yhteistyö pääosin erittäin antoisaa. Työnantaja kannustaa itsensä kehittämiseen, jatko-opintoihin jne.

Aineyhdistelmäsi vaikuttaa loistavalta erit. sosiaalialan opetukseen, miksei esim. kaupall. puolelelle myös. Kannattaa huomioida, että amk:ssa arvostetaan kokemusta ja hankittuja näyttöjä myös kentältä ns. oikeista töistä.

Perheellisenä arvostan kohtuullista korvausta menetetystä vapaa-ajasta, palkka taval. maisterilla 3300 - 3500 €/kk. Työaika ei ole 8-16, vaan valmistelu vaatii joustoa. Toki opettajalla on kivat lomat, jotka +++.

Vierailija
6/7 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ylipistolla tutkijana/opettajana/opintosuunnittelijana ja jatko-opiskelijana, liksa noin 2500 (ja se on täällä paljon maisterille!)

Vierailija
7/7 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsit juuri ne plussat, mitä olen ajatellut tuossa hommassa olevan. Lomat ovat hyvät ja jonkunverran joustavatkin työt käyvät. Olen vähän alitajuisesti valinnut aineita juuri sosiaalialan opetusta ajatellen, koska olen aikaisemmalta koulutukseltani sosionomi. Ja olen ehtinyt tehdä kentällä töitä monella saralla varhaiskasvatuksesta lastensuojelutyöhön.

Kiitos rohkaisevasta viestistäni! Tuntuu, että olen edennyt opinnoissa niin, että voin tulevaisuudessa työllistyä. Uskoisin, että viihtyisin motivoituneiden aikuisopiskelijoiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän