Oletko ollut baarissa raskaana??
Omasta mielestäni raskaana ei ole asiaa baareihin turvallisuuden ja tupakansavun takia, mutta ystävä taas sanoo ettei siinä mitään.. =O
Kommentit (24)
Enhän mä kauan jaksanut jorata saati edes istua siellä, mutta kyllä se teki ihan hauskan poikkeaman normaaliarkeen. Kukaan ei katsonut mitenkään oudosti, lähinnä hymyilivät. Baareissa ei nykyään ole sitä tupakansavua niin hirveästi, eikä odottaja tietenkään ota mitään alkoholipitoista, niin mikäs siinä. Melkein kymmenen kuukautta on pitkä aika istua kotona, jos on tottunut olemaan sosiaalinen ihminen.
Olin monia kertoja terassillakin istuskelemassa. Ei siitä mitään haittaa kun en polttanut tai ryypännyt. Ja raskauteni oli fyysisesti erittäin helppo.
Teekkarilakin ansaitakseen piti joko kerätä olutkuitteja tai kun minä en niitä voinut kerätä, niin ilmaiseen vesilasiin oikeuttavia vesilippuja (!!!) E savua osannut silloin pelätä eikä tuota savussa kulkemista nyt niin kovin usein taikka pitkään ollut, jotta oikeasti olisin katsonut aiheelliseksi jättää väliin.
Vierailija: