Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut baarissa raskaana??

Vierailija
07.01.2006 |

Omasta mielestäni raskaana ei ole asiaa baareihin turvallisuuden ja tupakansavun takia, mutta ystävä taas sanoo ettei siinä mitään.. =O

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos ihan tosissanne pelkäätte, että joudutte baaritappelussa sivullisena väkivallan uhriksi?

Olen minäkin bailaamista harrastanut pitemmän kaavan kautta aikanaan, mutta en kyllä koskaan muista edes nähneeni tappelua.

Vierailija
22/24 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä kauan jaksanut jorata saati edes istua siellä, mutta kyllä se teki ihan hauskan poikkeaman normaaliarkeen. Kukaan ei katsonut mitenkään oudosti, lähinnä hymyilivät. Baareissa ei nykyään ole sitä tupakansavua niin hirveästi, eikä odottaja tietenkään ota mitään alkoholipitoista, niin mikäs siinä. Melkein kymmenen kuukautta on pitkä aika istua kotona, jos on tottunut olemaan sosiaalinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin monia kertoja terassillakin istuskelemassa. Ei siitä mitään haittaa kun en polttanut tai ryypännyt. Ja raskauteni oli fyysisesti erittäin helppo.

Vierailija
24/24 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teekkarilakin ansaitakseen piti joko kerätä olutkuitteja tai kun minä en niitä voinut kerätä, niin ilmaiseen vesilasiin oikeuttavia vesilippuja (!!!) E savua osannut silloin pelätä eikä tuota savussa kulkemista nyt niin kovin usein taikka pitkään ollut, jotta oikeasti olisin katsonut aiheelliseksi jättää väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän