Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut baarissa raskaana??

Vierailija
07.01.2006 |

Omasta mielestäni raskaana ei ole asiaa baareihin turvallisuuden ja tupakansavun takia, mutta ystävä taas sanoo ettei siinä mitään.. =O

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen minäkin bailaamista harrastanut pitemmän kaavan kautta aikanaan, mutta en kyllä koskaan muista edes nähneeni tappelua.

Parisen kertaa kävin masukkaana kapakassa. Yleensä olin niin väsynyt, että vaikka tykkään tanssimisesta, en jaksanut valvoa niin myöhään, että olisi tullut lähettyä.

Siitä mitään vaaraa vauvalle ole, jos silloin tällöin käy istumassa savuisessa ravintolassa.

Vierailija
2/24 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vaan kerran. Oisin käyny useemminki tanssimas, mutta mulle iski aina niin kauhee väsy illalla, etten jaksanu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausaikana. Oli ihanaa tanssia ja kuunnella hyvää musiikkia. Ja vauva jorasi masussa mukana... Ja kun bändi lopetti, minä suuntasin kotiin, vaikka muut taisivat aina jäädä vielä bailaamaan.

Vierailija
4/24 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltan kyllä pysyä kotona!!!

Meinaatteko jatkaa baareissa kulkua vielä kun lapsi syntyy??

Vierailija
5/24 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja kyllä meinaan äitysloman jälkeen jatkaa töitäni

19?

Vierailija
6/24 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen lapsen raskaudessa olin ensin kuuntelemassa J.Karjalaista ja sitten n. rv 37 vielä risteilyllä...yökerhossakin tanssimassa ;)

Nyt on neljäs tulossa enkä ole näissä jälkimmäisissä raskauksissa ollut ravintolassa juhlimassa/tanssimassa. Ei enää tee mieli kun tunnen itseni jotenkin muutenkin niin isoksi " tantaksi" ...ei huvittaisi lähteä katsomaan vierestä toisten pirteää juhlintaa. Nuorena sitä vielä ajatteli toisin...tai ei ajatellut ollenkaan :)

Sinänsä en pidä ravintolassa käymistä raskauden aikana mitenkään outona. Oma asiahan tuo on jos jaksasa ja innostuu siitä hommasta. Alkoholi ei tietenkään kuulu kuvioihin, ja oman raskausmahansa kanssa kannattaa olla varovainen jos ihmiset rynnii humalapäissään.

Vierailija
7/24 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljän seinän sisälle????

Vierailija:

Vierailija
8/24 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä jotain ihmeellistä???? Ei kai siellä aina olla lärvejä vetämässä.

Nauratti vaan ihmisten paheksuvat ilmeet kun maha pystyssä kantoi oluttuopia ja siitä hörppi. Ilmeisesti kaikki eivät ole kuulleet alkoholittomasta oluesta.

Vierailija
9/24 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakansavu kävi minulle ainakin niin ylivoimaisen pahaa vointia tuottavaksi asiaksi, etten loppuraskaudesta kyennyt menemään tupakkapaikkoja minkäänlaisia lähemmäksi. Kaiken kukkuraksi olin raskaana ollessani ravintola-alalla itsekin ja voin todella pahoin töissäkin, jotenkin aistin tupakanhajun monta kertaa normaalia voimakkaammin...tuli huono olo ja tunkkaisuus heikotti...että tosi kivaa oli...

Vierailija
10/24 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerran kun join Jaffaa lasista, yks mies tuli räyhäämään etten saisi juoda kun olen raskaana...! Sanoin että pakkohan sitä on juoda, muuten voi kuolla nestehukkaan. Ei tainnut ymmärtää....

Muutenkin ihmisiltä tippuu silmät päästä kun joku on masu pystyssä baarissa, tai pukeutuu tiukkaan puseroon niin että masu erottuu selvästi. Raskaana olevien pitäisi pukeutua kaapuun ja pysyä poissa ihmisten ilmoilta, neljän seinän sisällä. Meikatakkaan ei saisi ja hiukset pitäisi leikata lyhyeksi ja kynsilakka on vihoviimeinen synti....

Vierailija
11/24 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole kertonut sulle, ettei elämä lopu lasten tuloon?

Vierailija:

Vierailija
12/24 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
13/24 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 5:llä kuukaudella raskaana. Meillä on tapana käydä ravintolassa tanssimassa, kun täällä ei ole muita tanssi paikkoja. Siitäköhän johtune pojan musikaalisuus kun kuljimme paljon odotus aikana ravintolassa?

Vierailija
14/24 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todellakin semmoinen olo että teki mieli suojella mahaansa. Tuntu että ihmiset käveli liian läheltä, kuvitteli jo vaikka mitä tappeluita ja niistä lentäviä tuoleja mahaan jne. Mutta ihan ok se oli silti. Vauva joras ku kuulu musaa. ;)

Vierailija
15/24 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei juo eikä ihan pahimmassa röökinkäryssä ole?

Vierailija
16/24 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattomassa keikkoja. Ei minua kyllä pelottanut mitkään tappelut tai muut, pitää osata valita seuransa huolella!

Vierailija
17/24 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse oli kaverin polttareista. Oli kyllä vähän häijy olo. En tiedä, tuijottiko kukaan, mutta itselläni oli kyllä sellainen olo, ettei se ollut sopiva paikka edes vielä syntymättömälle lapselle, vaikka tuskinpa tuo maha-asukki piti asiaa minään...

Vierailija
18/24 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei minua kyllä pelottanut mitkään tappelut tai muut, pitää osata valita seuransa huolella!

Vaikea valita koko baarin ihmisiä. Tietenkin tarkoitin että jos vaikka muut rupeaa tappeleen ja sit sivullisena saa kärsiä.. *ding ding*

Vierailija
19/24 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ihan tosissanne pelkäätte, että joudutte baaritappelussa sivullisena väkivallan uhriksi?

Olen minäkin bailaamista harrastanut pitemmän kaavan kautta aikanaan, mutta en kyllä koskaan muista edes nähneeni tappelua.

Vierailija
20/24 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisia raskaana olevia katto kans vähä outoina lintuina. Vaikka raskaus oli muuten itelle ihana asia, niin kapakka+raskaus ei tuntunu oikeelta. Meen taas sitten, kun vauva on tissistä vierottunu, jos sitlä tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä