jos sinä lähtisit kahdeksi viikoksi vanhempiesi luo, mitä miehesi sanoisi siihen?
Kommentit (27)
joten mies (ja lapset) olisivat varmaan aika ihmeissään, ikääkin kun on jo 40 ja risat :-)
Mieheni sanoisi:mene vaan, ota lapset mukaa, soitellaan.
Että hyvää matkaa ja että kaks viikkoa on se maksimi.
olisi onnellinen omasta ajasta. Ilman lapsia en lähtisi, sen hän tietää eli ei ole mahdollinen se vaihtoehto.
kotiini käymään. Minä mökkeilen sukulaisten kanssa ja minulla on todella
lämpimät välit sukuuni, sisaruksiini. Mutta syy miksi mieheni ei pidä asiasta on se että minä olen niin kauan pois, hän on itsekkin hyvin sukurakas ja sen puolen hän ymmärtää.
Hän on itse töissä koko kesän. lomaa on vasta loppusyksyllä ja silloin menemme yhdessä matkalle. Meillä ei ole lapsia.
ap.
Rakastan vanhempiani, mutta en edes yhtä yötä halua saman katon alla viettää....
millaisia sellaiset vanhemmat ovat, joita rakastaa kyllä, muttei
voisi vietää saman katon alla yhtään yötä!?
ap.
Aikuinen nainen ei jätä omaa miestään kahdeksi viikoksi ja mene vanhempiensa luo, jos ei kerjää ikävyyksiä.
Minusta tämä on ihan normaalia.
ap.
mä olin viime jouluna kaks viikkoo kotonani ja mies oli omassaan, ei ole kyse etteikö napanuora olis katkennu, vaan siitä että me satutaan nyt välittämään muistakin ihmisistä kuin toisistamme.
mies tuskin sanois paljoakaan, mutta en kyllä ite raaskis kahta viikkoa olla erossa...
Minusta omista sukulaistaan ja äidistään (isäni on kuollut) välittäminen on normaalia. Äitini kuolisi varmaan suruun jollen menisi lomalla hänen luokseen. Hänellä on sentäs yhteensä 7 lasta mutta niin ovat kaikki rakkaita.
Tietysti ottaisin mieheni mukaan mutta hän ei nyt pääse.
ap.
Siis sen jälkeen kun täytin sen 18v.
En ymmärrä miksi pitäisikään olla.
Voi kai sitä välittää vaikkei niin pitkäksi aikaa menisikään. Eri asia ehkä, jos vanhemmat tarvitsisivat hoitoa yms. apua.
Mun mies varmaan harmittelisi tuota pitkää aikaa, viikko ehkä menisi...
Ikävöisi varmaan (ainakin lasta) ja tylsistyisi yksin kotona. Todennäköisesti tulisi itsekin käymään viikonlopuksi tai heti tilaisuuden tullen.
Asutaan viikot eri kaupungeissa, joten hänelle olisi ihan se ja sama missä olisin 2 viikkoa.
3 - 4 pv on maksimi aika, jonka siellä voi olla ilman että sekoaa itse ja että vanhempani sekoavat.
en varmaan ihan kahta viikkoa kestäisi olla äidin kanssa saman katon alla. Välimme ovat hyvät, mutta kahta emäntää ei taloon mahdu!
Jos taas lähtisin ilman lapsia... enpä osaa kuvitella, silloin olisi joku tosi iso kriisi kyseessä.