Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tää vaan mun oletus, vai onks tää oikeesti aika " hiljanen" palsta?

07.01.2006 |

Tai siis ku tossa oli toi esittelypinokin vielä, jonne oon kirjottanu jotain miljoona vuotta sitten. En mäkään täällä kyllä useesti käy, enempi tulee tuolla vauva-palstalla kirjoteltua ja av:llä lueskeltua muiden tyhmiä juttuja. Mutta olis ihan kiva et täällä enempi ihmiset kävis ja kirjottelis, kun oon taas kyllästyny noiden " vanhojen" av-mammojen -nuoret äidit on huonoja äitejä- yleistykseen...

kuinka usein te käytte tällä palstalla? ja millä muilla palstoilla kirjottelette?

taidan nyt kyllä lähteä nukkumaan jotta huomenna jaksaa taas tytön kanssa, mari ja fanni (5,5kk)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) kaikki kirjoittamani repostellaan kuitenkin av-palstalla (esim. jos sanon että aiomme käydä mieheni kanssa ulkona vuosipäivänämme, tarkoittaa se sitä että olemme jatkuvasti baarissa perseet olalla ja vauva huutaa yksin kotona?).

b) en juuri koe että minulla on mitään yhteistä toisten nuorien äitien kanssa.... kun ei ole kuviakaan irc-galleriassa :) Muutaman ihanan nuoren äidin olen kylläkin " tavannut" netissä mutta suurimman osa kanssa en juurikaan keksi keskusteltavaa kun ajatusmaailmat poikkeaa aikas paljon.

c) viihdyn vanhuksien seurassa av-llä, jossa voin sanoa mitä oikeasti ajattelen :) vanhoilla tädeillä on ihan hyviäkin ajatuksia ja käy siellä ihaniakin ihmisiä eikä vaan elämäänsä kyllästyneitä kurppia.

en sitten tiedä muiden syistä mutta tässä omani.

Vierailija
2/3 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

justiinsa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minunkin kirjoitukseni oli kerran reposteltu täältä av:lle, voihan se olla että joku toinen nuori äiti sen sinne laittoi.

Mutta sen jälkeen en ole hirveästi tänne kirjoitellut.

Niinhän se on, nuoria äitejä saa kiusata mutta auta armias jos vanhoista äideistä jotain sanotaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän