Oletko ollut ns. vapaassa suhteessa?
Miten sujui tuo muiden tapaileminen ilman mustasukkaisuutta?
Kommentit (9)
Mies ei niinkään harrastanut muita naisia, mulla oli muutamia juttuja ja olin pahasti raunioittaa itseni niissä suhteissa.
Minulle se olisi sopinutkin, en tuntenut mustasukkaisuutta poikaystäväni seksitä ja hellyydestä muiden kanssa, mutta kylläkin inhosin sitä jos hän salaili asioita. En siinä suhteesssa itse edes ollut muiden kanssa. Tykkäsin poikaystävästäni ja meillä oli hyvää seksiä mutta en ehkä ollut kauhean rakastunut. Erosimme kun lähdin opiskelemaan toiselle paikkakunnalle.
Myöhemmin olin toisessa suhteessa samoin ehdoin, se ei toiminut ollenkaan koska poikaystävä oli mustasukkainen vaikka ei olisi halunnut olla.
Meillä on sovittu, että erillään ollessa saa harrastaa irtoseksiä: esim. työmatkalla voi iskeä hotellin baarista jonkun. Tai ennen yhteenmuuttamista kun tavattiin vain viikonloppuisin, viikolla sai tapailla muita. Kuitenkin asiassa noudatetaan hienotunteisuutta eli siitä ei kehuskella, vaikka kysyttäessä kerrotaankin. Satunnaisten tuttavuuksien kanssa myös käytetään aina kondomia. Meidän yhteiseen kotiin ei muita tuoda (paitsi ehkä kolmanneksi). Rinnakkaissuhteita meillä ei ole sallittu eli ainostaan seksi ei-lähipiiriin-kuuluvien ihmisten kanssa.
Olen bi, joten erityisesti mieheni kannustaa mua iskemään tyttöjä, etten jäisi mistään paitsi.
Noin kerran kuussa jutellaan yleisesti miten meillä parina menee, ja samalla voi tarkentaa yhteisiä rajoja ja vertailla tuntemuksia. Meillä on tähän mennessä onnistunut tämä niin hyvin, että on omaan makkariin on omaksuttu muilta opittuja kikkoja ilman huonoja fiiliksiä.
Ainut että me seurusteltiin ensin 5v "tavallisesti", sitten vielä 5v vapaassa suhteessa.. Eromme ei johtunut vapaasta suhteesta vaan ihan muista syistä.
Suhteessa saattoi tapahtua mm. niin, että " avokki" saattoi sopia treffit illaksi johonkin baariin. Mentäisiin sinne ensin drinkeille kahdestaan, minut sitten esiteltäisiin pikaisesti " kaverina" tälle naiselle, jonka kanssa oli treffit. Sitten mies ja treffikaverinsa lähtisivät ja minä saattaisin vaikka tylsistyneenä jäädä baariin juttelemaan muitten miesten kanssa. Joskus sain tekstiviestin, että älä tule kotiin, mulla on täällä nainen.
Sujui niin, että kumpikaan ei välittänyt pennin vertaa toisistamme.
jos kerran haluua vapaasti lennellä kukasta kukkaan, miksi pitää olla samaan aikaan suhteessa???ei ymmärrä ei
Meillä on sovittu, että erillään ollessa saa harrastaa irtoseksiä: esim. työmatkalla voi iskeä hotellin baarista jonkun. Tai ennen yhteenmuuttamista kun tavattiin vain viikonloppuisin, viikolla sai tapailla muita. Kuitenkin asiassa noudatetaan hienotunteisuutta eli siitä ei kehuskella, vaikka kysyttäessä kerrotaankin. Satunnaisten tuttavuuksien kanssa myös käytetään aina kondomia. Meidän yhteiseen kotiin ei muita tuoda (paitsi ehkä kolmanneksi). Rinnakkaissuhteita meillä ei ole sallittu eli ainostaan seksi ei-lähipiiriin-kuuluvien ihmisten kanssa.
Olen bi, joten erityisesti mieheni kannustaa mua iskemään tyttöjä, etten jäisi mistään paitsi.
Noin kerran kuussa jutellaan yleisesti miten meillä parina menee, ja samalla voi tarkentaa yhteisiä rajoja ja vertailla tuntemuksia. Meillä on tähän mennessä onnistunut tämä niin hyvin, että on omaan makkariin on omaksuttu muilta opittuja kikkoja ilman huonoja fiiliksiä.