Mokasin raskaasti; makasin lankoni kanssa. Mitä ihmettä nyt?
Minä ja sisareni mies harrastimme seksiä vuoden aloittajaisiksi. Tiedetään, pahin mahdollinen petos molemmilta ja ansaitsemme niskaamme tulta ja tulikiviä. Tehtyä ei kuitenkaan saa tekemätöömäksi, enkä oikein usko, että kimppaitsemurhakaan parantaisi tilannetta. Jotain muuta on siis tehtävä.
Tilannetta vielä entisestään pahentaa se, että plussasin tänään. Olemme mieheni kanssa yrittäneet lasta puolisen vuotta ja mieheni on tietysti ihan onnessaan. Siskollani on miehensä kanssa kaksi lasta. Kertomalla asiasta hajotamme kaksi perhettä ja aiheutamme sukuvihan. Jos emme kerro, kukaan ei saa koskaan tietää, mutta elämme loppuelämämme valheessa ja pakotamme puolisommekin elämään. Ideoita kenelläkään?
Kommentit (28)
hän haluaa tehdä? Et voi pilata kaikkien elämää jos mies haluaa että asiasta ei puhuta enää. Menee sisarussuhde +avioliitot pilalle, lapset joutuu kostovälineiksi ym ym entä vanhempanne, joudut syrjityksi kun pilasit siskon liiton omasta puhumattakaan..
kertomalla saat vain neljä surullista, pettynyttä ihmistä!
Te olette mokanneet; ette toista mokaa, ja eritoten ETTE KAADA PAHAA OLOA MUIDEN KANNETTAVAKSI. Siinä teille " rangaistusta" teostanne. Ei ole muuta inhimillistä ratkaisua kuin jättää kertomatta. Muuten pesette omantuntonne puhtaaksi, ja hinta on kaksi perhettä ja monta rikkinäistä sielua sekä perhesuhteet.
Ajattele asiaa, ja ymmärrät ettei ole kuin yksi vaihtoehto, ja se on että jätätte kertomatta. Minä tein lapsen mieheltä salaa, jätin pillerit pois. Tuntui KAMALALTA ensimmäiset 2v, varsinkin sairaalassa kun tyttö oli syntynyt. Mutta olen niellyt häpeäni teostani ja valheen vahingosta; mies menisi ihan sekaisin, koska rakastaa tyttöä yli kaiken, mutta minä olisin kuitenkin pettänyt häntä. Olemme onnellisia, ja hän ei ansaitse sitä hämmennystä.
Vierailija:
Te olette mokanneet; ette toista mokaa, ja eritoten ETTE KAADA PAHAA OLOA MUIDEN KANNETTAVAKSI. Siinä teille " rangaistusta" teostanne. Ei ole muuta inhimillistä ratkaisua kuin jättää kertomatta. Muuten pesette omantuntonne puhtaaksi, ja hinta on kaksi perhettä ja monta rikkinäistä sielua sekä perhesuhteet.Ajattele asiaa, ja ymmärrät ettei ole kuin yksi vaihtoehto, ja se on että jätätte kertomatta. Minä tein lapsen mieheltä salaa, jätin pillerit pois. Tuntui KAMALALTA ensimmäiset 2v, varsinkin sairaalassa kun tyttö oli syntynyt. Mutta olen niellyt häpeäni teostani ja valheen vahingosta; mies menisi ihan sekaisin, koska rakastaa tyttöä yli kaiken, mutta minä olisin kuitenkin pettänyt häntä. Olemme onnellisia, ja hän ei ansaitse sitä hämmennystä.
Rupes nimittäin epäillyttämään...
Toisaalta en ikinä uskois, mutta muutamat asiat puhuvat sen puolesta, että saattaisi jopa olla oma siskokulta pauhaamassa palstalla.
Toivottavasti olen väärässä:(
Ja viisainta varmasti kaikkien kannalta on jättää asia kertomatta eteenpäin. Oletko jutellut lankosi kanssa, mitä mieltä hän on kertomisesta?
Jos molemmat pitävät suunsa ehdottoman suljettuina niin elämä voi vielä jatkua ja kaikki voivat pysyä mahdollisimman onnellisena.
Jos taas syyllisyyden tunnoissasi tai hormonihuuruissasi menet purkamaan mieltäsi eteenpäin VARMAA ON: että rikot välisi lopullisesti ainakin siskoosi ja joudut eron partaalle miehesi kanssa ja lapsenne kärsivät molemmissa perheissä. Kanna vastuusi jatkossa paremmin kuin uunna vuonna ja säästä läheisesi mokaltasi. Ja todennäköisesti miehesi ja siskosi lisäksi on lähisukulaisia jotka paheksuisivat/kärsisivät totuuden julkistamisesta. Eli elä nyt mitään ei tapahtunut!!
Mun aiti ja eno kinaa aina perhe tapaamisissa (ei siis mistään tollaisesta, mutta kuitenkin). Ne on n.60vuotiaita ja viimeisen kerran jälkeen mun eno totesi isoäidilleni että niinhän XX(mun lapset)kin riitelee. Eri asia sisarusriidoissa on ettei lasten välit vedä vielä jälkipolvien tunteitakin umpisolmuun ja oloa epämukavaksi perheen parissa.