Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka äkkiä raskaustestin voi tehdä, ts.milloin tulos näkyy aikaisintaan?

Vierailija
12.01.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hedelmöittyminen tapahtuu parin vuorokauden sisällä ovulaatiosta ja sen jälkeen kestää reilun viikon kiinnittyä, niin vastaus on: aikaisintaan 1,5 viikon kuluttua oviksesta ja runsaan viikon kuluttua hedelmöittymisestä.

Koska oviksen ajankohtaa ei ilman testiä tiedä kovin tarkkaan (se heittelee säännöllisenkin kierron omaavilla), niin arpapeliähän tuo vähän on. Koeta malttaa siis sinne kk-alkupäivään.

TOSIN jos ovis on ollut kierron loppupäässä, testi voi tuolloin (siis päivänä, jolloin kuukautisten olisi pitänyt alkaa) antaa väärän negan. Mulle on käynyt molempien lasten kanssa niin, että raskaustesti näytti negaa vielä 3 päivää kk-alkamispäivästä, plussasin vasta viikon kuluttua.

Vierailija
2/3 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa raskauksista päättyy keskenmenoon naisen edes tietämättä että on ollut raskaana.Ei siis kannata testata liian aikaisin.

Keskenmenon kokeneena lueskelin asiasta juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain edelliseltä plussan. Nyt 9 päivää ovulaatiosta parin tunnin pissasta. Asialla oli pregent test. Mulla on niin kivulias ovulaatio, että sitä ei voi ola huomaamatta :) Aamupissasta 3 päivää ennen kuukautisten alkua. Olen kuuden lapsen äiti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi