Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinun laihiskikkasi/herkkusi?

Vierailija
06.01.2006 |

Useat ovat varmasti laihiksella uuden vuoden innoittamana. Kerro oma vinkkisi niksisi muille ja paljonko olet laihtunut. Itsellä 10 kg urakka takana, mutta saman verran vielä edessä. Omat laihisherkut jo mättää ja haluaisin lisää vinkkejä.. =)

Itse olen syönyt paljon mm.

-paistanut lihaa ruisleivän päälle ja salaattia, käy ateriasta. riisistä ym. paljon turhia kaloreita

- voin tilalla dippikastiketta (puolikasdippipussi kevyt kermaviiliin)

-karkkiherkkusuuna syön dietorelleja ja light pepsiä vaikka ovatkin pelkkiä lisäaineita ja -värejä ;)

-maustamaton joghurtti ja puolikasbanaani maustettuna aitoa vaniliinisokerilla ja makeutusaineella tosi ihanaa ja kevyttä

-maitorahkaa ja vadelmia

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa takana 10 kilon pudotus ja vielä muutama pitäs saada pois ja sittn paino pidettyä siinä.Tiedän, että tää on loppuelämän projekti ja paluuta vanhoihin tottumuksiin ei ole.

Mä syön aika paljon keittoja ja salaatteja.

Rahka + marjat mullakin

ruisleipä lämpimänä voileipänä... pljon tavaraa päälle ja kevyttä juustoa ja pizzamaustetta

kevytjäätelö herkkuna

muutamat kovat karkit, jotka kestää kauan syödä---> ei ehdi mättämään samaa vauhtia---> vähempikin riittää kun tulee taas järkiinsä

viili+ joukkoon marjoja ym. terveellistä

kanawokki

Vierailija
2/3 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä lähti 7kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon aina lasillisen ennen ja jälkeen ruoan ja myös silloin kun tuntuu nälän tunnetta, mutta ei ole vielä lupa syödä. Kuuma tee auttaa myös. Ja lähtee nesteet kirtoon! Syön säännöllisesti 3 tunnin välein. -12