Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeiletteko usein tehdä uusia ruokia?

Vierailija
06.01.2006 |

Minulle on tullut sellainen kausi, että olen selannut kovasti ruokaohjeita ja huvittaa kokeilla kaikkea uutta. Ennen olen tehnyt aina niitä samoja arkisia ruokia, nakkikeittoa, jauhelihakastiketta jne.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistateltu ja tykkäsivät

Vierailija
2/7 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat hyviä ja mukavaa vaihtelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokeilen herkkusuuna useimiten kakkuja ja leivonnaisia. Useimmiten suklaasta =)

Vierailija
4/7 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/7 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä helppoja ja nopeita ruokia, jos haluatte kokeilla...

www.Lintu75.vuodatus.net

Vierailija
6/7 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos omistatte digikameran ja tietokoneen, se riittää. Jopa tällainen super-tumpelo osaa laittaa ne sinne blogiin. Pari minuuttia kuluu päivässä, että saan kuvan ruoasta ja siirrettyä sen sinne. Eikä sivuja tarvii joka päivä päivittää. Musta olisi tosi mielenkiintoista lukea muiden ohjeita ja katsoa kuvia tavallisista ruokapöydistä. Muutamia ruokablogeja olen löytänyt, mutta en kaipaa gourmeeta tai filosofointia ruoasta tähän lapsiperheen elämäntilanteeseen. Siispä...ei muuta kuin omaa blogia perustamaan, tietysti voitte tehdä sen muistakin aiheista.

www.vuodatus.net

siellä on selkeät ohjeet!

Vierailija
7/7 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi vaan, että lapset on tooooosi huonoja syömään yhtään mitään. (Ovat sen näköisiäkin, eläviä luurankoja näin nätisti sanottuna...)

Mainostan minäkin yhtä linkkikokoelmaa, jos haluaa netistä ruokia hakea. (ei liity Makupalat-tv-ohjelmaan)

http://www.makupalat.fi/reseptit.htm

Se on yhden kirjaston linkkikokoelman ruoka-aiheiset linkit. Löytyy vaikka mitä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi