Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rahasta...

06.01.2006 |

paljon yksinhuoltaja saa asumistukea ym.? eli paljon saatte rahaa kk? mukaanlukien palkka,elatus,asumistuki ym.?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei asumistuissa erotella yh:ta mitenkään kuin muissakaan tuissa..

ainoo lisä minkä yh voi saada on se korotettu lapsilisä..

tietenkin asumistuessa se hieman kompensoi tilannetta että on tuloina pienemmät tulot kuin olisi kahdella aikuisella..

ut se asunto lasketaa ihan normaalisti kolmen hengen mukaan.. samoin kuin toimeentulotuessa lasketaan yksi normi aikuinen ja kaksi lasta.. ei mitään yh-lisiä..

Vierailija
2/5 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tarkoitus kysyä mitä tukia YH:t saa vai kuinka paljon yleensä saamme rahaa kk?

Itse en saa muita tukia kuin lapsilisän yh-korotuksen ja elatusmaksut. Palkkaa saan työstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja musta valtion ei pidäkään edes yh:lle maksella kuin sen mitä samassa suhteessa muillekin. Siksi on olemassa elatusmaksut, että vanhemmat hoitavat lasten kulut:)

Vierailija
4/5 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajan palkalla ei mitään erityisiä tukia tule. Yksinhuoltajalisä lapsilisään ja siinä kaikki. Yhteisestä sopimuksesta ex ei maksa elatusmaksuja. Nyt mun luona on kirjoilla 2 lapsista, mutta vaikka kaikki neljä oli mun luona kirjoilla ja vuokra on aika korkea niin en saanut asumistukea. Eli pitää olla todella pienituloinen, että mitään tukia saa.

Vierailija
5/5 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhden lapsen yksinhuoltaja, ollut työttömänä muutaman kuukauden. Saan siis työttömyyspäivärahan n 450 ¿, lapsilisän 136 ¿, elatustuki 118 ¿ ja asumistuki n 260 ¿. Vuokra + vesi on n 400 ¿ ja sähkölasku 25 ¿/kk. Ei paljo mutta yllättävän hyvin pärjää. Ja ainoa " yh-lisä" on siis toi lapsilisän korotus, toki asumistuki on korkee jos on lapsi ja työtön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän