Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7-vuotias tyttömme näki viime yönä painajaisia ja tuli sänkyymme nukkumaan

Vierailija
06.01.2006 |

Miehelläni ei ollut boksereita jalassa. Mulla on nyt kauhean vaivaantunut olo. Ei kai tyttömme voinut saada mitään traumoja? Olen kauhean vihainen miehelleni!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siel jos nainen raiskataan niin se nainen kivitetään, koska on saastunut. raiskaajalle ei käy kuinkaan. eikä sielä tosiaan arvosteta naisia, varsinkaan omia vaimoja!

Vierailija
22/28 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maiden seksuaalista väkivaltaa ei pysty luotettavasti tutkimaan, koska sitä pidetään niin häpeällisenä, ettei edes nimettömissä tilastollisissa tutkimuksissa ihmiset vastaa rehellisesti.

Että siinä seijalle syy siihen, miksi ko. maissa ei muka pedofiliaa ym. ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nähnyt ja kuullut tapauksia asuessani ulkomailla, jotten en pelkkien kuulopuheiden tai median antamien kuvien perusteella puhu. Jopa moni fiksu muslimimies on kertonut, että Islam-maissa (ja muuallakin) naisten sortoa jne tapahtuu.

Länsimaistuvat ne muslimitkin pikkuhiljaa saadessaan vaikutteita muualta, mutta aika pitkälti se on alkukantaista vielä.

Vierailija
24/28 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevat tännekin raiskaamaan naisia ja myymään paskaa kebabiansa tietämättä suomen laista elintarvikkeita ja niiiden myyntiä koskien

Vierailija
25/28 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei täällä Suomessa tai muissa kristityissä maissa yksin kävelläkään tai tulet raiskatuksi!

Vierailija
26/28 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan on suomessa 10000 x enemmän ihan suomalaisia rikollisia kun muslimeita.

Vierailija
27/28 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-e-i-j-a:

Raiskatulle tytölle ei käy sen kummemmin kuin Suomessakaan

Vierailija
28/28 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ei kulje yksin yöllä eikä päivällä. Kun eivät saa kulkea yksin.

Entäpä sitten se, että kuinka moni esim. täältä AV:lta on kävellyt yksin yöllä ulkona? Ja kuinka moni on silloin tullut raiskatuksi?

Kaikista suurin väkivallan uhka naisilla on Suomessakin kotona, neljän seinän sisällä. Ja seksuaalisen väkivallan ja muun väkivallan tekijä on lähes poikkeuksetta joku naisen tuttu.

Auttaisi seija sinuakin varmaan se, että lähtisit joskus ulos. Huomaisit, ettei siellä ketään raiskata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi