Lue keskustelun säännöt.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
unikouluvinkkejä!!
06.01.2006 |
kertokaa unikouluista!meidän kuopus 8kk ja tissittelee 2-5kertaa yössä.välillä päätän että nyt en anna tissiä mutta huuto niin sydäntä särkevää että tulee kuitenkin annettua niin pääsee itsekkin jatkamaan unia.ois kiva kuulla eri vinkkejä ja kuinka ne on teillä toiminut.ja ois kyllä kiva päästä nukkumaan kokonaisia öitä itsekkin!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
pitää unikoulua koska se vaatii kovia hermoja ja lujuutta.ettei luista heti kun lapsi alkaa itkeä kovemmin.olen ehkä huono antamaan neuvoja kun meillä unikoulu tapahtui sairaalassa koska olin itse todella väsynyt ja sukulaiset eivät asu paikkakunnalla." pahimmat päivät/yöt" lapseni oli siis sairaalassa..olisiko sinulla sukulaisia tai ystäviä jotka voisivat auttaa? jos tuntuu että et itse pysty siihen..
unikoulun ideahan on siis opettaa lasta siihen että yöllä ei syödä ja yöt ovat nukkumista varten.meillä poika oppi 3 päivässä ja nukkunut siitä lähtien koko yön heräämättä.
toinén mikä on tärkeä on päivän rytmitys eli syömis ja nukkumis ja ulkoilu ajat ovat samat.
meillä unikoulusta oli todella apua ja kannattaa aloittaa se koska se helpottaa elämää ja on kiva kun saa itsekkin nukkua yöt.
tää sepustus on vähän sekava mutta toivottavasti saat selvää
voimia sinulle!!