Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan ostanut citymarketissa myytävää carenan istuinta, ei siis kaukaloa vaan se joku driver xp?

29.09.2006 |

Kokemuksia, kiitos?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa myös!!

Vierailija
2/6 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jokseenkin en itse luota markettien istuimiin. Varmaan ovat ihan hyviä, mutta kyllä mä ennen kaikkea haluan satsata oman lapseni turvallisuuteen, vaikka eihän se turvaistuin sitä takaa, mutta edesauttaa ainakin.

Ehdottomasti itse hankin istuimet uutena ja lastentarvikeliikkeestä, istuimet ovat testattuja ja niistä pystytään infoamaan enemmän. Myyjät tuskin paneutuvat kauheasti marketissa myytäviin istumiin.

No tämä on vaan mun mielipide =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen tummansininen missä beigeä myös? Me tilattiin sellainen Hobby Hallista (oli sama kuin cittarissa myytiin), kun oltiin kuultu siitä positiivisia juttuja. Ihan ollaan oltu kyllä tyytyväisiä! Ja onhan se kiva kun siitä sai kolme eri " mallia" . Ainoo huono puoli on että kun lapsi nukahtaa, niin pää helposti " retkahtaa" , mutta lieneekö se sama ongelma useimmissa istuimissa?

Jep mutta siis tyytyväisiä ollaan oltu :) Toivottavasti sekavasta selostuksesta oli edes jotain apua..

Vierailija
4/6 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on myös tutkittu ja testattu istuin, johon luotan.

Jos se tuntuu omiin tarpeisiin hyvältä, niin se on hyvä silloin.

Minusta se vaikuttaisi meidän tarpeisiin aika hyvälle. Se pään nuokkuminen tuntuu tosiaan olevan istuimessa kuin istuimessa ongelmana.

Vierailija
5/6 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retkahtaako pää silti? Meillä on autossa jo istuin (vanha, ei säätöjä) sillä ajattelin jotta olisiko tää parempi..?

Vierailija
6/6 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jos olis vielä lisää kokemuksia. tarvittais toiseen autoon kakkos istuin, eikä viitsisi maksaa 200e.