Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roskisdyykkareita muita?

06.01.2006 |

Onko muita, jotka tunnustautuvat dyykkavansa testitikun vielä tuntienkin päästä roskiksesta? Mitä on näkynyt?

Testasin illalla Aconilla negan (katselin sitä varmaan vartin verran ja sitten luovutin). Aamulla tongin sen tikun roskiksesta varmistaakseni negan, mutta siinä olikin selkeääkin selkeämpi haamuplussa. Oireita on itkuherkkyys (sound of music veti herkäksi), kuvotus ja menkkakivut (nyt ollut jo useamman päivän) vaikka tänään tulee vasta kp:t täyteen, joten onhan tässä aikaa vielä testailla uudestaan, jos nyt ei menkat ala. Toiveikas olen tuon roskishaamun takia, mutta jäitä nyt hattuun. :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite ainakin aina dyykkaan ne uuestaa esille!Ja ikinä en oo aikasemmi ees roskishaamuakaa saanu paitsi viime kierrossa ja sillon olinki raskaaana :)Se meni kyllä kesken jo alussa.Mutta eilen taas uus plussa,tärppäs heti seuraavasta keskenmenon jälkeisestä kierrosta :)

Plussaonnee sulle!!

Vierailija
2/4 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aconilla ja nyt rv 9+5

bd peukkuja että muuttuu kunnon plussaksi. Itse testasin sitten vielä apteekin omalla seuraavana päivänä ja kyllä se sitten plussaksi jo muuttui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä varmaan kohta uskaltaisi aamupissistä testata. Viimeyön kärsin menkkakipuja ja tämän päivän kytännyt, että koska lorahtaa. Ei ole alkanut mentsut.

Tosiaan olen varmaan tuhat testiä tonkinun roskiksesta ja aina vain valkoisempaa negaa ovat näyttäneet, kunnes se torstai illan haamu, joka siinä tosiaan oli. Tässä kuumeillessa kun alkaa jo sen kontrolliviivankin näkemään kahtena. :)

Vierailija
4/4 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

peukkuja!! bd