Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ELOHIIRET LOPPIAISENA

06.01.2006 |

Ei löytynyt tälle päivälle vielä aloitusta, joten tässäpä olis !

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pahoillani myös.Itse rankkojen lapsettomuushoitojen jälkeen tiedän, että kun on vaikea uskoa ylipäätään tulevansa raskaaksi, se lahja on suunnaton kun se annetaan ja vielä suunnattomampaa,kun se otetaan pois.

Itsellä huomenna tuomion päivä, ultra. Olo on jo suht normaali laparoskopian jäljiltä, ja oikeastaan raskausoireetkin on jo poissa...mutta vuotoa ei ole tullut minkäänlaista, toivotaan ettei tulekkaan.Silti on vaikea uskoa, että siellä mitään olisi.

Lilli 7+0 ?

Vierailija
22/23 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ikävää kuulla surullisia uutisia Lilianelta ja Rritulta. Toivottavasti saatte jostain voimia selviytyä surustanne ja toivotaan,että kevätaurinko viimeistään tuo ilonpilkahduksia teillekin! On niin ikävää kun porukkaa tippuu joukostamme. Huomaa hyvin,että elellään raskauden kriittisimpiä viikkoja. Toivottavasti mahdollisimman moni meistä selviytyy ensimmäisistä 12 viikosta.

Ikävät asiat vetää hiljakseks. Ei oikein keksi mitään kirjotettavaa. Pitänee lähteä ulos tuulettumaan,kun on noin ihana ilma.

Hipsuhiiri rv n. 9+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkokin viittaa toissapäivään, huomenna viimeistään täytynee aloittaa uusi ketju. Kurjat tunnelmat täällä ollut viime päivinä :( Jostain joskus luin, että keskenmenot ovat normaalin naisen arkipäivää (jokainen kokee keskimäärin ainakin yhden) ja että niihin pitäisi vaan sopeutua - tuokaan tokaisu (vaikka kuinka totta olisikin) ei auta keskenmenon hetkellä tai pelossa. Jokainen suru on surtava kun sen hetki tulee. Toivottavasti aurinko vielä paistaa!

Vaikka itse yritän olla surematta etukäteen keskenmenoa, joka SAATTAA tulla, olen silti jossain suhteessa ylivarovainen. En esimerkiksi aio soittaa neuvolaan ennen kuin olen käynyt ultrassa tarkastamassa tilanteen. Jos sydän ei sykikään, en halua peruuttaa neuvola-aikaa...ja eipä siellä neuvolassa kovin kummallisia asioita touhutakaan tässä vaiheessa raskautta. Ehtii siis muutaman viikon päästäkin!

Pääsinpä sanomasta, että pahoinvointia ei ole ollut - tänään on ollut kamala päivä. Pöntölle saakka en ole päässyt, mutta yökötys on kamala.Mikään ruoka ei oikein maistu mutta tyhjä mahakin saa olon huonoksi. Taitaa kasvanut ruokahalu olla hetkeksi historiaa. Huomenna täytyy käydä hankkimassa lisää hedelmiä ja suolakurkkuja, ne ovat ainoita, jotka nyt maistuvat.

Ensi viikkoa (ja suurempia lukuja) kohden!

Allu rv6+4