*♥*KESÄKERTUT PERJANTAINA*♥*
Kommentit (29)
[color=blue]Tervetula anna ja muut uudet! :)
anna: tosiaankin noita outoja " tuntemuksia" riittää mielettömästi, varsinkin kun odotti esikoista...ajatteli joka nipsaisusta kolotuksesta tai vihlaisusta että mitä tää nyt on :)
ja nyt kun on kolmas tulossa niin, minä ainakin jostain syystä en hermoile ollenkaan niin paljon kuin muut täällä ketkä odottavat toista, kolmatta tai neljättään
♥
kestovaipoista oli kans kysymys: mä kyllä voisin hyvin kokeilla jos halvalla sais :) jotenkin se niitten hommaaminen tuntuu hankalalta kun ei oikein tiedä mimmosta ostais, kun niitä löytyy niin paljon erilaisia.
ja six onkin mun mielestä kiva että uudesta äippäpaketista sellanen löytyy (voiku ois ollu sillonkin kun me se paketti otettiin).kun nytkään ei sitä pakettia oteta...
♥
no nyt lopettelen, tulkaahan muutkin kertoilemaan kuulumisia!
krisse, tytöt ja Allu rv 16+6
Onpas tosiaan hiljaista, kaikki vissiin lähteneet reissuun kun on pitkä viikonloppu.
Minulla mennyt pitkä aika etten oo käyny lukemassakaan kuulumisianne kun oli tuo muuttohomma eikä nettiä käytettävissä. Nyt kuitenkin saatu paikat suurin piirtein järjestykseen ja kotiuduttu uuteen asuntoon. Pikkuneiti oli vaan aika vauhkona aluksi, hihkuen ja metelöiden kiersi ympäri asuntoa ja illalla ei vieläkään oikeen malta alkaa nukkumaan.
Jotain kysymyksiäkin oli, kun muistais vaan. No ainakin turvotusta on ollut jo kuukauden verran, pakko pitää tukisukkia varsinkin jos joutuu istuun pitkään esim. autossa. Niistä onkin kyllä tosi hyvä apu!
Onko muilla jo närästänyt??
Esikoista oottaessa minulla närästi tosi paljon loppuraskaudessa, mutta nyt on närästänyt jo melkeen alusta asti ja koko ajan pahenee. Hirvittää vähän millaiseksi se vielä ehtii muuttua kun tuntuu ettei enää nytkään Renniet hirveesti tuo apua. Pakko varmaan yrittää kokeilla kaikki mahdolliset konstit mitä vaan joku jossain ehdottaa niin jospas joku toisi helpotuksen.
Masu kasvaa ja vauva kanssa, ei puhettakaan että enään farkut menis jalkaan. Ja kyllä tuon masun jo päällekin päin vauvamahaksi tunnistaa, paitsi jos vetää vatsalihaksilla sen ihan tiukaksi selkärankaa kohti :).
Vauvali potkiskelee välillä enemmän ja välillä vähemmän, ihania ne sellaset oikeen terävät potkaisut tohon navan alle!
Kestovaippoja oon vähän miettinyt, mutta luulen että päädyn silti kertakäyttöisiin. Vois kyllä oikeesti joskus kokeilla, kyllähän niitä vois vaikka välillä käyttää ja sitten kun oikeen alkaa laiskottaa, käyttää kertiksiä.
Hyvää loppiaispäivää kaikille!
Äippä ja pirpana, rv 17+4
Olen ollut pari päivää saikulla supistusten takia. Onneksi tarvii mennä vasta maanantaina töihin,joten eiköhän nämä sitten siihen mennessä rauhoittuisi. Harmittaa vaan kun ei pääse uimaan tai lenkille. Kyllä on tullu koti taas tutuksi.
Kävin tiistaina ostoksilla (joka oli paha tikki näiden suppareiden takia).. ja löysin kaverini avustuksella Lindexistä ihanat vihreät mamma-verkkarit alesta ja siihen sopivan mamma-hupparin. Molemmat ovat sellaisia että voi käyttää muutenkin kuin raskaana ollessa. Hupparissa on sivussa resorikangasta niin että venyy ja verkkareissa tisseihin asti ulottuva resori jonka saa käännettyä kaksin kerroin niin että näyttää tavallisilta verkkareilta. Lisäksi ostin parit mamma-narutopit (H&M) kesääkin ajatellen, joissa on vain pitemmät etuhelmat, niin että niitäkin voi käyttää muuten. Ja nyt niitä voi käyttää lyhyiksi jääneiden paitojen alla niin ettei masu palellu. Ja kyllä on ihanan näköinen tuo massu tiukan paidan alla. :) Sitten kaverini yllytty minua vielä ostamaan KappAhlista sellaisen ruskean neule-pitsisen boleron, jos pitää lähteä kyläreissulle. Tulee masu kivasti taas oikeuksiinsa.
Ihana kun on pitkästä aikaa istuvat vaatteet päällä myös kotona hiihtäessä.
Niistä kestiksistä. Itse ajattelin ainakin osittain kestoja käyttää. Varmaan niin että yöksi ja uloslähtiessä tavallinen vaippa ja muuten kesto. Itse saan varmaan noita pieniä kestoja siskoltani, kun se on käyttänyt aikoinaan kestoja vauvoillaan. Saas nähdä mitä mies tuumaa kakkavaipan huuhtelusta :D
Ninni rv 15+2
Täälä tänään tuntuu paremmalle taas kun eilen. Eiliset tuntemukset johtui siitä kun olin sielä neuvolassa ja sitten jouduin käymään töissä ja siä meni kaks tuntii ennen kuin pääsin kotiin. Oli vähä rankka reissu näin yhtäkkiä vuodelevon jälkeen.
Neuvolassa meni ihan ok. Vaavin sydän löi niin vahvasti että ne joutui laittamaan konesta hiljemmalle. Siinä oli opiskelijalla ihmettelemistä,että kuinkas ne noin hyvin kuuluu. Neuvolatäti siinä sitten valisti sitä että miks näin on. Verenpaineet olivat taas tosi alhaalla 110/65. Hemppa oli tosii alhaalla mulle se oli 115. Mulla ei ikinä ole ollut noin alhainen. Kaitpa se tosta vielä laskee,en tiedä?Vaavi on kova melskaamaan masussa. Tänään se ei vielä oikein ole päässy vauhtiin,mutta varmaankin taas kun pitäis nukkua se alkaa sielä möyrimään ;)
Nyt ne myös mittasi sen masun mittanauhalla. Se oli 16cm käyrän keskivaiheelle tuli sitten se piste.
Joo no eipä tässä sitten ihmeempiä tänään. Pitäisi lähteä ottaan pieni happihyppely ulos. Mutta ei saa olla kauaa,ihan pieni vain :)
Lilli81 18+5
Täältä työnteon lomasta... mulla onkin tässä 2 viikkoa töitä yhdellä vapaapäivällä.. Onneksi ollaan jo puolivälissä... Ei tää rankalle tunnu kun on iltavuoroja mutta voishan sitä muutakin tehdä kun nukkua ja käydä töissä: tänäänkin miehen kanssa nukuttiin 11 asti joten roan kerkes tekee ennen töihin lähtöä :(
Mahassa on ollu ihmeellisiä nippailuja aina silloin tällöin eilisin ja tän päivän aikana?? ovatko jotain kasvukipuja sitten vai mitä?? en kauheesti osaa huolestua kun nipistelee ihan pikkasen vaan... mulla ei ookkaan mitään tuntemuksia aiemmin ollu vaikka masu on kasvanu kyllä jo! Ens keskiviikkona on neuvola ja kauheesti tekee mieli kuulla sydänäänet: hyppään varmaan ekana sinne pöydälle makaamaan...
Kerran näin jokunen viikko sitten möyrintää tuossa alavatsalla ja muutaman kerran on tainnu vauva olla tossa alhaalla kun siihen tulee ihme kova kohouma... muita liikkeitä en oo havainnu nyt ja mietin et näinköhän ne ekatkin oli kuvittelua... Kieltäydyn ajattelemasta ettei kaikki ois kunnossa kuitenkaan...
Turvotusta ei oo ollu...
Kestoja tekis mieli kokeilla mutta meillä aika pienet kylppäri yms tilat et ainakin kokoaikaisena kaatuu mahottomuuteen, mutta katellaan kun vauva syntyy... voishan niitä kokeilla...
olikos muita galluppeja... enpäs muista just nyt...
raskausdementia on pahimmillaan ja kyselen moneen kertaan peräkkäin mieheltä samoja kysymyksiä: esim onko teillä treenit tänään? ja tajuan kysyttyäni et jus kysyin... välillä tosin väitän etten oo kysyny... ja miehellä on hauskaa... ;)
Huh uus viikko alkaa huomenna taas... tuntuu nää viikot menevän ihan siivillä :)
Miitsu ja Kasperi 16+6 (kai)
Heti kun ei ole töissä, ei ehdi nettiin.. Noh, vähän kuulumisia: Mennään tänään elokuviin, onko moni nähnyt jo sen FC Venuksen? Kiva päästä välillä ulos, ollaan oltu niin joulun jälkeen melkein jokainen ilta kotosalla ihan kahdestaan..
Pohdin tässä, että jokohan olisi tulossa ummetusvaihe? Kun sekin on raskausoire, kuulemma. Yleensä vatsa toimii heti aamusta, mutta nyt ei mitään.. *huokaus* Ei kiitos jos valita saa.
Nyt ei tainnu olla mitään vastaamattomia kyselyjä.. No tehdään yksi, ahdistaako muita tavalliset alushousut? Alkaa töissä aamupäivällä ahdistamaan jos painaa tuosta vatsan kohdalta.. Oon pitäny liian suuria nyt ja sellaisia jotka jää mahan alle.. Kohta varmaan pitäisi ostaa mamma-alushousuja..
Mrs.Marple & Rääpäle, rv 17+6
(Ja huomenna taas uusi viikko!! :)
heti omaan napaan: tänään on taas supistellut paljon enemmän kuin eilen. eilen oli niin hyvä päivä, että uskaltauduin tekemään enemmän (otin kuusenkoristeet pois), niin heti kostautuu. mullakin taitaa sen tulehduksen lisäksi suppareita aiheuttaa tosi supistusherkkä kohtu. esikoisesta harjoitussuppareita oli vko 15 lähtien, kipeitä viikolta 34, jolloin jouduttiin sairaalassakin käymään ja jouduin loppuajaksi lepoon. toivottavasti nyt ei sentään ihan koko loppuaikaa tarvii maata sohvalla... vaikka senkin teen mielihyvin, kunhan vauveli pysyy masussa riitävän pitkään.
mies tunsi tänäaamuna liikkeet ekaa kertaa! mä olin tosi innoissani, mies ei. se ei esikoisen odotusaikanakaan aina jaksanut intoilla yhtä paljon kuin mä, mutta mahtava, osallistuva ja rakastava iskä se kuitenkin on! ja ihana tuki nyt, kun itseä itkettää aina kun supistaa. (no ei ehkä ihan aina, mutta välillä kuitenkin).
kestoja ajateltiin käyttää, niinkuin esikoisestakin. ei tosin ihan koko ajan, mutta osittain kuitenkin. pitää vaan katsoa miten laitetaan kaikki säilytyssysteemit, kun asutaan eri paikassa. täällä on kaksi pientä vessaa, kylppäri ja pesukone on kellarissa. mutta eiköhän me saada ne järjestymään, kun tahtoa on :)
mukavaa illan jatkoa kaikille!
gabriela rv 17+0
Tänään on vissiin supistellu,luulis toiskertalaisen tietävän,mut on niin jännän tuntusta...Ihan kovaks menee alamaha ja ihan kivistää...
kestovaipoista haaveilen mut taitaa haaveiluks jäähä jo hinnanki takia...esikoinen kertakäyttösissä koko ikäsä ollu...
ja ahistaa alkkarit! ei enää mitkään housut oo hyvät... mut tästä tuppukylästä ei löydy vaihtoehtojakaan...
poika istuu puurolla isi seuranaan,kohta alkaa (ahistava) nukutus...eilen 2h15min meni! tällä viikolla ei oo kertaakaan nukahtanu alle puoleen tuntiin...tympii kaiket illat maata vieres... mies ilta ja yövuoroja tehny nii ei siltäkään apua saa....
ääh...pakko mennä...
suhmura ja napura 18+1
Heipä hei täältä reissusta.
En jaksa alkaa vanhoja selaileen, mutta sen verran kerron, että kestovaippoja on esikoiselta vino kasa, ja niitä käytetään myös tulokkaalla.
Suhmura, vaipat maksavat itsensä hetkessä takaisin: vaikka yksi kesto VOI maksaa saman verrran kuin paketillinen kertsejä, niin tulee pidemmän päälle halvemmaksi käyttää kestoja, koska ne samat menevät (ainakin meilä on mennyt) koko vaippaiän. Vain kuorivaippoja on pitänyt ostaa uusia (ja siis niitäkään ei tarvitse kuin muutaman aina kokoluokkaa kohden).
Mitähän muuta. Mammahousuja jo kokeilin, hyvin mahtuu vielä tavan housuihinkin, mutta pakko oli ottaa toisetkin pöksyt matkaan - farkut ei mahdu enää.
Täälläkin joka päivä jo liikkeet tuntuu, tulee aina hyvä olo kun pieni potkii :)
Eggis rv 18+1
tuun myöhemmin kirjottelemaan...tytöt pitää saada ensin syömään.
krisse rv 17+0
Eiköhän tällä samalla pinolla mennä koko viikonlopun yli, on ollu niin hiljaista näin viikonloppuisin. Voi olla ettei monella Kertulla ole konetta kotona vaan ainoastaan töistä ehtii surffailemaan? Miten on? Itse pääsen myös kotoa nettiin, mutta kuitenkin tulee harvemmin kun on kaikenlaista muuta tekemistä.
Jäi elokuvat eilen katsomatta, oli niin pitkä jono teatteriin, 10 m teatterin ulkopuolelle noin 5 minuuttia ennen elokuvan alkamista.. Joten päätettiin mennä vasta tänään. Ikinä ei tuossa teatterissa ole ollut noin pitkää jonoa, tai ainakaan ikinä en ole vastaavaan törmänny, vaikka olisikin ollut teatteri täynnä. No eipä tuo haitanne, tänään uusi yritys.
Oireista ei mitään uutta, edelleen odottelen innolla kunnon potkuja. Vain edelleen kutituksia ja hipaisuja.. Vielä reilu viikko ennekuin on neuvola ja kuunnellaan sydänääniä.
Eipä tässä muuta, kauppaan pitäsi lähteä (kai ne on tänään auki?) ja voisin piipahtaa ystävän luona kahvilla..
Mrs.Marple & Rääpäle, rv 18+0
[color=DodgerBlue2]Tää ois ollu niin väsyny ettei ole jaksanu tänne kirjotella. Teidän juttuja olen kyllä käyny lukemassa välillä.
[color=Magenta3]Me mennään naimisiin!! Just käytiin sormus ostamassa ja vihdoin päästiin sopimukseen päivästäkin. Ihan vaan tylsästi maistraatissa saadaan toisemme keskellä viikkoa, en saa prinsessahäitä, mutta en enää niitä haluaiskaan. Pääasiahan on se, että me kuulutaan sitten ihan virallisesti yhteen :)
[color=Green2)Liikkeistä: Olen viikon ajan tuntenu SELVIÄ liikkeitä ja nyt ne tuntuu mahan päällekkin hyvin. Vois vaan maata sohvalla käsi mahan päällä tuntikausia :) Mies ei ole yhtä innostunut.. Ehkä on vaikee sisäistää sitä et se tosiaan on SE VAUVA joka siellä myllää??
[color=DarkOrange3]En tiedä onko tästä ollut jo puhetta, mutta kysyn nyt kuitenkin. Kuinka moni aikoo ottaa äitiyspakkauksen?
Mä en vielä tiedä, kun vaatteita on meillä niin paljon jo. Mutta toisaalta olis kivaa jos sillä vauvalla olis sit jotain ihan omaakin..
[color=DarkBlue]4-vee Poikani ilmoitti tänään, että ei tarvii enää äitiä.. Voitte varmaan arvata millanen suru tuli..
Kivi (KiWi81) 17+5
[color=purple] Ollaan menossa alennusmyynteihin ekaa kertaa -> mammavaatteita lähinnä kts.
Meillä netti kotona, ja koska en ole töissä (kotihoidontuella pojasta), surffaan vaan kotoonta tällä erää ;)
Äitiyspakkauksesta ei olla vielä päätetty. Meillä 2 lasta ja molemmille ollaan otettu pakkausket, mutta nyt ei olla varmoja. Me haluttas se laatikko kyllä, mutta sisältöä ei välttämättä enää tarvittas ;DD
-> Ollaan siitä laatikoista aina tehty se ensi sänky ja sen jälkeen siihen kasattu aina säästettävät vaatteet ym muistoksi kerättävät/per laspi/oma laatikko.
Kivi?? Vaihdanko sun uuden nimimerkkisi tuonne esittelylistaan vai ?
Äsken juuri päivitin sen mutta seuraavalla kerralla kun päivittelen...
Eilen illalla taas minäkin näin ja tunisn Paaperon liikeet masussa ->olikin yhden illan välissä ettei näkynyt. Eli aika säännöllisesti iltaisin alkaa näkymään. On se vaan joka kerta yhtä ihana ja ihmeellinen tunne, vaikka kolmatta oottelenkin... =)
Mutta pidemmittä löpinöittä eikun shoppaamaan ;)
Marieela ja Paapero 15+6
Terveeks!
Musta alkaa tuntua, et tuun tänne aina vaan valittamaan. Ihan kun ei ois mitään hyvää aihetta tulla jutustelee:( Varmaan noi hormoonit tai joku muu yhtä surkee selitys....
Meil on tää kone tosiaan kotona, josta aina raapustelen. Töissäkin koneet on, mut sieltä en kyllä pääse kirjottelee. Ooon ehkä kaks tai kolme kertaa koko aikana käyny töitten koneelta pinoja lukemassa.
Mitäs, äippäpakkaus meinattiin ottaa vielä tällä kertaa. Tulee peittoa ja harsoliinaa ym. Vaatteista en tiiä, tytölle ne ei oikein ollu koskaan sopivan kokosia, kun synty pienenä marraskuussa. Onneks ollaan saatu kaikkea kivaa ja säilytetty. Kestovaippoihin en ainakaan vielä meinannut ruveta, katotaan nyt kesällä, jos vaikka siitä uudesta pakkauksesta sit kokeilis ja innostuis??? Saatais toi remontti valmiiks ni sais sen oman pyykkikoneen kiinni. Peseekö muut nyrkkipyykkii??? Mä oon niin kyllästyny siihen ja siihen, et anopit pyykkää isompia ja releet on matkalla viikon......sensuroitua tekstiä.....
Sitten sivulauseessa ilman hehkutuksia, meil on vihdoinkin purettu seksi kielto lääkärin toimesta, istukka on noussu. Hyvä niin ja aikun teki hyvää iltasella. Mies tosin oli ihmeissään, kun toi maha on jo ihan tiellä. Missäs vaiheessa se noin kasvo? Aamulla ihmettelin itsekin, kun vaavi mylläs, heilu jo tossa navan päällä.
Sitten esitän tälläsen neutraalin kysymyksen...Mitäs tykkäätte omasta anopistanne? Mä heilun täällä taas raivon partaalla. Ilmestyy sopimatta ovelle klo 13.00 ja ilmottaa, että nyt lähetään tytön kans seikkailemaan. Vaatteet päälle ja sassiin, hänel tulee kuuma odotellessa...... Just, mites päiväunet.....joo oisko ilkee äiti vai sopeutuisko vaan ja ajattelis laiha sovinto jne... Tämä on viel aika iisi muuta en viitsi sit kertoillakaan vuosien varrelta. Kysympähän vaan...
Joo nyt on purettu tää ketutus ja kiitän kärsivällisyydestä:)
Lytte ja Masukki 17+0
täälläkin on masu kasvanu niin että ekaa kertaa tänään tuli työkaveri joka suorilta käsin arvas että oon raskaana!!! On vähän ylpeä olo!!!
Aion ottaa äitiyspakkauksen, meillä ei ainakaan viel oo kauheesti vaatteita.. tosin kauheen pitkään ei oo kukaan tienny tästä niin ei oo sukulaiset lahjoitellu viel.... mutta äippäpakkaus on ihan ehdoton, kun eka tulossa kuitenkin...
Mulla on aika ihana anoppi: ainakin viel... katotaa sitten vauvan synnyttyä meneekö hermo siihen... On ihan innoissaan vauvasta ja raahaa jo 300km päästä asuvalta miehen veljeltä pieniä vaatteita meille kun on käymässä siel: on linja-autolla viel ja sanoin että ollaan kyllä menossa sinne ihan pian että saadaan helposti ne sitten... Varmaan sillä turvakaukalokin kainalossa kun huomenna kotiutuu!! (saadaan lainaan se)
Nettailen kotoa ja töistä... Koska yleensä kerkeen hyvin myös työaikana....
Miitsu ja Kasperi 17+0!!!
Tulipa oltua koko päivä vieraisilla. Hauska vaihteeksi nähdä kun ei olla kaverin kanssa tavattu kuin viimeksi ennen joulua.. Kauheesti keskusteltavaa oli kertynyt.
Kivi: Otetaan äitiyspakkaus, esikoinen niin ei ole vielä mitään, eikä oikein hanskassa että mitä pitäisi olla. Helpompi ottaa pakkaus kuin raha, ja eikös siinä ole tavaraakin enemmän kuin sen rahan arvosta jos joutuisi itse ostamaan?
Niin ja onnea avioliitolle!
Marieela: Kiitos äitiyspakkausideasta, sinne voi sitten kerätä muistoja ja kapioita. Pitää muistaa. Mitä kaikkea olet sinne koonnut?
Lytte: Täällä saa valittaa! Monta korvaa kuuntelemassa ja monta virtuaalista olkapäätä tukemaan..
Nyrkkipyykkiä pesin viimeksi opiskeluaikoina, kun ei ollut omaa pyykkikonetta. Pesutuvassa ollutta maksullista konetta käytin vain kun oli rahaa (maksoi hurjat 2 mk pesu) ja äitille vein pestäväksi kun kotona kävin. Muutoin siis käsinpesulla piti pärjätä.
Oma avo-anoppi menettelee, ei tule turhaan kylään kun ei taida meille löytääkään. Käydään kylässä epäsäännöllisesti joten ei näekään turhan usein. Eli ihan hyvin pärjätty. Saa nähdä miten käy kun ensimmäinen lapsenlapsi syntyy..
Pitäisi varmaan ruokaa ryhtyä laittamaan..
Viikonlopun olin reissussa enkä jaksanut siellä käydä kirjoittelemaan. Nyt minäkin olen alkanut tuntea liikkeitä. Joka ilta makaan monta tuntia kädet mahan päällä ja päivä päivältä kaveri möyryää enemmän. En tunne liikkeitä muuten kun käsi mahan päällä, mut plussaa on, että nyt mieskin tunsi sitä möyryymistä. Mies piti kättä mahan päällä ja minä sanoin aina missä poksahti ilmakupla, mies tunsi ihan samassa kohdassa töksäyksen. Hassua!
Maha otti ja kasvoi parin päivän aikana ihan reilusti. Nyt on aamuisinkin ihan pullakka masu eikä auta vaikka vetäisi sisään päin.
Galluppeja: Vaikka meille tulee esikoinen, niin otetaan se raha, koska saadaan isältä äitiyspakkaus kokonaisuudessaan sekä ihan hirveästi kaikkea muutakin sängystä vaunuihin. Mulla kun sattuu olemaan 2-vuotias pikkuveli eikä isä enää tee lisää lapsia. Sitä mukaa kun veli kasvaa, niin saadaan siltä aina tavarat. Näppärää!
Nyt lähden katsastamaan kaverin tuparit.
Tytteli-83 rv 17+5
[color=green]meni sitte hetki ennen kun pääsin uudemman kerran tänne :)
♥
tuli siivous inspis päälle ja piti sitten vihdoin ottaa joulukoristeet pois ja viedä kauheet kasat pahvilaatikoita varastoon...
♥
anoppi: meillä taitaa olla sellanen harvinainen ihana anoppi :) mitään ei oo ikinä ollu valittamista!...paitsi... sillon kun odotin ekaa tyttöämme niin hän oli ihan yli huolestunut ja sain jos jonkinmoisia neuvoja/käskyjä...
mutta eipä niitäkään tarvinnut tietty noudattaa ;)
♥
äippäpaketti:
juu me ei oteta. ekalle otettiin ja vielä on käytössä haalarit ,peitot, harsot, lakanat...ja vaatteista en oo taas tykänny niin paljoo että sen takia ottaisin
♥
juu kaikki vaan valittamaan jos tuntuu siltä! ;) kyllä me jaksetaan kuunnella ja yritetään varmasti tukeakkin jos vaan kyetään.
mullakin varmasti tulee huonoja päiviä ja " tyhmiä" kysymyksiä ja täällähän niitä varmaan tulee sitte purettua
♥
netti löytyy kotoa ja siksi muakin näkee täällä monta kertaa päivässä lukemassa uusia viestejä.
tiistaina ois neuvola.jee...näin kolmatta kun odottaa niin musta ainakin tuntuu että aika menee ihan mielettömän nopeasti! sillon kun odotti ensimmäistä niin nuo välit oli ihan mahottoman pitkät.
jatketaan taas.
krisse ja tytöt -02, -04 +Allu (alien) 17+0
On tää ihanaa, ku on pojalle hoitajia =) Ukki ja mummo kilvan viihdyttävät esikoista ;)
En ole vielä päättänyt otetaanko äippäpakkausta. Luultavasti ei, koska esikoiselta jäi niin paljon vaatetta lähes käyttämättömiksi. Ja tosiaan, sillä rahalla voi ostaa sellaista mitä todella tarttetaan. Varmaan menee vaippoihin, menin tyhmänä rahapulassani myymään esikoiselta pieneksi jääneet kuorivaipat eteenpäin.
Onnea kiville naimisiinmenon johdosta! Koskas teillä on suuri päivä? Meillä hääkellot soi maaliskuun alussa. Ja ihan kunnon bileet on tulossa, kirkossa vihitään ja 100 todistajaa kutsutaan paikalle ;) Isäni laittoi tänään hääviinit käymään ja tuossa testattiin miten kauan yksi jätkänkynttilä palaa...Ja huomenna aletaan puvuntekoon äidin kanssa...
Eipä tässä kummempaa. Huomenissa lähdetään sitten kotiin. Plääh - omalla autolla, meillä oli mun vanhempien auto lainassa kuukauden päivät, ja harmittaa vietävästi jättää se tänne. Menee taas tovi tottua tuohon rupuun :/
Mutta nyt tekeen esikolle jotain iltapalaa.
Eggis 18+2(tai 3)
[color=blue]käykääs uudet että vanhat laittamassa tuohon esittely pinoon oma leikkimielinen sukupuolen arvauksenne :)
♥
mahottoman mukavaa, liikkeitä tuntuu nyt joka päivä :D pikkunen möyrii ja töksäyttelee toosi usein!.
nyt tuo belly belt ei oo enää auttanu mulla :( kun suurin osa housuista on sellasta lantio mallia...no joka tapauksessa jos haluais että housut pysyis ylhäällä pitäs housujen tulla vähintään navan ylä puolelle...mutta kun ei tule...aika huono homma :(
no onnex mulla on noita mamma housuja ja ne onkin ollut jo käytössä, kaupungille kun tuon belly beltin kans ei voi lähteä.
♥
no höh mun piti käydä kattomas eilises pinos mitä oitte iltasella kyselleet/jutelleet niin oisin tähän voinut vastailla...
taidampa käydä ja tuun uudemman kerran :)
krisse ja Allu rv 16+6