Lue keskustelun säännöt.
Murrosikäisten vanhemmat
06.01.2006 |
Millä tavalla vietätte teinienne kanssa aikaa? Tuntuu, että omat lapset alkavat jo viettää niin paljon aikaa ihan muualla, kuin kotona, että joutuu ihan miettimällä miettimään mitä heidän kanssaan puuhastelisi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siinä missä katson pienten kaverina pikkukakkosen, käyn teinin kanssa leffassa tai vuokraan dvd:n.
Pelaamme paljon lautapelejä, kannattaa satsata muutamaan monipuoliseen peliin, niistä on iloa pitempäänkin. Poika voi pelailla niitä myös kavereittensa kanssa, joten ne ovat siinäkin mielessä mukavia.
Kuljetan poikaa harrastuksissa pari kertaa viikossa, siinä saamme viettää hetken kaksin.
Mieheni laskettelee pojan kanssa, itse en ole tästä harrastuksesta koskaan innostunut.
Ruoka-ajat olemme aina perheen kesken. Valmistamme ruuan useimmiten yhdessä ja päivän tapahtumista keskustellaan aterian ääressä.