Antakaapas vinkkejä..
Meillä on hiukan hankala tilanne.. Ollaan asuttu aiemmin Etelä-Suomessa. Minä viihdyin siellä mielettömän hyvin, mutta suostuin muuttamaan sieltä miehen kotipaikkakunnalle, (pieni paikkakunta, keskellä ei mitään!) koska hän ei viihtyny kaupungissa ja kaipasi " maalle" harrastuksiinsa ja näkemään kavereita ym.. Nyt tilanne se, että minä en täällä viihdy, en sitten yhtään.. Kaikki päivät menee vaan haaveillessa, et pääsisin takasin kaupunkiin :( Mies on sanonut, että EI enää ikinä pääkaupunki seudulle.. Toivotonta..
Onko kellään ollut vastaava tilannetta?? En usko, että musta koskaan tulee täällä onnellista, mutta erota en todellakaan haluaisi.. Eli nytkö kärsitään seurauksista :(
Haaveilen vaan kaupunki elämästä ja kaikista mahdollisuuksista siellä..
Lisäksi kaikki läheisimmät ja tärkeimmät ihmiset siellä, matkaa 500 km, joten näemme harvoin :(