Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyisin miten olette rakkaallenne kertoneet että olette raskaana?

05.01.2006 |

Runolla, lahjalla tms. Olisin kiitollinen vaihtoehdoista. Olemme jo pitkään odotelleet plussaa... Ja ajattelin yllättää erikoisella tavalla jos ja kun se plussa tulee. Kiitos.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein testin salaa sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Mies oli ollut edellisenä iltana kavereiden kanssa baarikierroksella ja poti sängyssä krapulaa. Kahden viivan varmistuttua, juoksin makkariin halaamaan miestä ja sanoin " meille tulee vauva" . Miehen krapula ja huono olo häippäsi sen siliän tien ja voi sitä ilon määrää. Heti alkoi soittelemaan sukulaisilleen ilouutista (meillä, kun ei mies malta pitää tällaisia salaisuuksia =)).

Tätä toista yritettiin sitten pidemmän kaavan mukaan ja tulihan niitä testejä tehtyä useampikin. Sen toivotun ja kauan odotetun plussatestin tein salaa, kun mies oli esikoisen kanssa ulkona. Tai siis luulin tekeväni salaa. Jätin testin vessan kaappiin odottamaan ja puuhastelin muuta malttamattomana. Mies tuli sisään, kuulemma vessaan käymässä ja ryntäsi sieltä mua halaamaan " kulta, sä oot raskaana!" Meillä siis mies kertoikin mulla =)

-Monkey rv. 29+3-

Vierailija
22/33 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa näitä lisää! Ihan tippa linssissä olen lueskellut, ja kovasti toivon että pääsen itsekin vielä kertomaan miehelle hyvät uutiset... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi Suipon juttu oli ihan paras, että kirjoitti vatsallensa viestin " heippa isi!" :) se sai nauramaan ihan ääneen.. :D Itse olin jo maininnut puolisolle, että menkat on myöhässä, eikä se sit juurikaan yllättynyt kun tein testin ja se oli positiivinen. Tosin sitä ihmeteltiin yhdessä, että eipä ne pillerit olekaan sitten NIIN luotettavia :)

Laskettuaika 1.2.

Vierailija
24/33 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli suunnittelemassa viime keväänä yhden kaverinsa polttareita. Soitin hänelle ja jätin vastaajaan viestin, että tule nopeesti kotiin... Kotiin tultuaan hän kysyi, että onko jokin vialla. Olin kuulemma niin outo ja salamyhkäinen. En saanut sanaa suustani, joten lätkäsin hänelle testin käteen!! Hän ei aluksi ymmärtänyt laisinkaan, mutta sitten alkuhämmennyksen jälkeen tirahti molemmille kyyneleet silmäkulmaan... Oli kyllä hieman outo tunne, kun heti tärppäsi! :)

Hanna rv 37+6

Vierailija
25/33 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

useat ovat tehneet testin yhdessä. Minä odotan malttamattomana että saisimme sen plussan. Taas on piinat päivät menossa, itse haluaisin testin tehdä mutta negaa pelkäävänä odotan suosiolla niitä kuukautisia joita ei toivottavasti tule.

Itse ajattelin antaa jotain kivaa vauvaan viittaavaa lahjaksi sitten kun se plussa sieltä tulee.

KErtokaa lisää näitä kivoja juttuja. Ja myöskin siitä miten kerroitte vanhemmillenne ja appivanhemmille tulevasta nyytistä.

Plussaa odotellen

-nuppu-

Vierailija
26/33 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli keretty jo tehdä aika monena kuukautena raskaustesti ennen plussatestiä,enkä niistä yhdestäkään kertonut miehelleni etukäteen koska tiesin,että hän pettyisi enemmän kuin minä jos tulos olisi nega. (Hänellä oli juuri vaikea elämäntilanne meneillään ja suurinosa johtui hänen töistään.)

Hän oli ollut edellisenä päivänä bilettämässä poikaan kanssa ja minä heräsin kuudelta aamulla ja hiippailin vessaan tekemään testiä mieheni nukkuessa. No plussahan sieltä lävähti ruutuun niin,että paukahti. Sen jälkeen menin herättämään miestäni ja sanoin

-että arvaa mitä.

-Hän sanoin,että no mitä.

-Sanoin,että kaks viivaa.

-Hän oli että missä niin oli.

-Sanoin,että testissä.

Siitä hän pomppasi ylös kuin tykinkuula ja säntäsi vessaan lukemaan raskaustestinteko-ohjetta. (huvittavaa)Ja kysyi,että teinkö testin varmasti oikein? tottakai olin tehnyt kun niitä oli tullut tehtyä niin monta jo ennenkin. Hän ei voinut uskoa,että se on totta. Koko päivän hän sitten halaili ja silitteli masua ja oli aivan innostunut. Ilouutinen kerrottiin sitten vasta perheelle viikolla rv:llä 10. Oli tosi vaikeaa pitää salassa niin pitkään ilouutista.

Nyt odotellaan vain,että tulisi kesäkuu ja vaavi pysyis niin kauan masussa.

Lilli81 18+6

Vierailija
27/33 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun meni kuukausi toisen jälkeen testaamaan niin oli semmoinen fiilis, että negahan sieltä taas tulee. Eräänä aamuna olin menossa seitsemäksi töihin ja ajattelin salaa tehdä testin vessassa. Odottelin hetken ja testiin alkoi piirtyäkin kaksi viivaa yhden sijasta. Pitkään tihrustin tikkua ja olin ihan äimänä. Hymyilin peilin kautta itsekseni ja hihkuin mielessäni. Sitten kävelin ihan horroksessa makuuhuoneeseen, menin mieheni päälle makaamaan ja sanoin, että nyt tuli plussa. Mies hymyili ja antoi pusun. Hän jäi nukkumaan ja minä lähdin erittäin leveä hymy kasvoilla töihin.

Tytteli-83 rv 17+6

Vierailija
28/33 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ekasta testasin kun mies lähti aamupvällä urheilukauppaan ostamaan juoksulenkkareita -> tein testin ja kun kaksi viivaa ilmestyi, kierin olohuoneen lattialla testi kainalossa ilosta itkien.

Soitin äkkiä miehelle (ei tullut edes mieleen keksiä kivempaa ideaa, niin onnellinen ja innostunut olin..) ja kerroin et nyt sinusta tulee isä. Mies oli niin äimänkäkeänä ja hiljaa puhelimessa. Ja kun viimein jotain kuului puhelimesta: Kassan neidin saoma hinta ja sitte mies siihen, juu juu, musta tulee isä, ja alkoi nauramaan itkun sekaista mölinää siellä eikä tajunnut ollenkaan et pitäs ne lenkkaritkin maksaa. Kaipa se oli ne maksnau kun se kiiruhtikin hetimiten autolla luokseni ja alkoi halaamaan mua ja tutkimaan testiä etten vaan ole väärin tulkinnut ;D

Toisen kerran testiä tehdessäni oltiin Iltaliassa Riccionessa. Olin muutaman pvän myöhässä ja halusin testata. Mies epäili ettei nyt niin myöhässä vielä ole, mutta itteeni kyllästytti käyttää tampaxeja jotka oli aina yhtä valkoisia kun sisään mennessäni. Mutta rantalomalla ei viittinyt olla ilmankaan ettei kesken punaista ala lorottaa...

Meillä oli siinä iltasella tappelukin kun miehen ex. alkoi viestitteleen kesken meidän lemmenloman ;)

Aamulla vessaan menin sovintoseksin jälkeen ja tein testin ja ulso tultuani annoin testin miehelle ja tokaisin et paras pysyä sovinnossa, meille tulee uusi pikkuinen ;DD Se tosin osoittautui tuulimunaksi myöhemmin.

Eli uudenmman kerran toista testatessani päätin yksin testata. Meis lähti lenkille ja minä hipsin vessaan pissaamaan testiin ja plussahan sieltä taas paukahti. Menin esikoisen viereen nukkumaan ja katselemaan häntä ja itkin hiljaa toivoen jospa nyt se toinen tulisikin..

Jätin testin kylppäriin ammeen reunalle -> mies meni lenkiltä suoraan suihkuun mutta tulikin ilman suihkua takaisin ja tokaisi, jsopa nyt sitte saatas se pikkuinen ihan oikeesti. Itkin päätäni nyökäten ja toivoneeni samaa :) Suukko ja hali, mies poistui suihkuun...

Kolmannesta eli tästä tulevasta testasin taas yksin kun oli klo vasta 05-06 aamulla ja en kyennyt pidättämään enää ;) No enpä innostukseltani taaskaan kyennyt keksimään mitään kivaa vaan menin herättämään mieheni ja raahasin hänet puoliunessa vessaan katsomaan mitä hän näkee -> Mies siihen: No kaksi selkeetä viivaa, tuottihan tuo peuhaaminen viimein tulosta ;DD

Ja tässä sitä porskutellaan :) Välillä mietin miksi en kyennyt olemaan inspiroivampi ja kekseliäämpi, mutta kyllä tuo plussan saaminen on ollut niiiiiin suuri ilo ja rakkaus heti sydämessä tulvivana, etten vain ole ihminen joka kykenee salaamaan suurinta onneaan vaan kailotan siitä heti lähimmilleni =))))

Marieela ja Paapero 16+0

Vierailija
29/33 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollin (11kk) odotus meni nätisti tekstiviestinä Islantiin, kun mies oli siellä työmatkalla.

Nyt oli sitten kotona paikalla, yhdessä ostettiin ja yhdessä odotettiin :)

En kyllä kerennyt sitä testiä edes kädestä laskemaan, kun eka viiva oli jo ihan punainen ja toinen oli tuloillaan. Nätisti se 5minuuttia odoteltiin ja vastaus oli kyllä muutenkin jo tiedossa...

T: Viivi_84 ja maha- asukki 26+1

Vierailija
30/33 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihania tarinoita teillä! itselle ei tullut mieleenkään että miehen voisi yllättää =). kuukautiset oli viikon myöhässä ja olisin halunnut tehdä testin mutta mies sanoi että vasta ku 2 viikkoa myöhässä. no, mies oli ollut viikonlopun sählyturnauksessa, tuli sunnuntai iltana kotiin ja ulko-oven aukaistessaan sanoi heti että mene pissaamaan siihen tikkuun. (viikko siis myöhässä) no minä heti juoksin vessaan ja raskaus viiva näkyi ennen " testi toimii" viivaa. näytin miehelle joka alkoi nauramaan ja nauroikin ihan vedet silmissä.

tätä kakkosta testatessa sanoin jo ennen kuin menkkojen piti alkaa että nyt teen testin. tulos oli iloinen positiivinen mutta ei aiheuttanut enää samanlaista naurua. mutta mies kipitti heti esikon luokse joka odotti nukkumattia ja kertoi että meille tulee vauva! esikko nauroi vaikka ei 1.5 vuotiaana mitään ymmärtäny. isi vain oli niin iloinen varmaan.

Vierailija
31/33 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kun alettiin yrittämään ex-miehen kanssa leikkelin lehdistä hyödyllisiä ohjeita ja onnitteluja iskälle ja tein niistä ison kortin ja löysin kaupasta sellaisen kivan kortin jossa oli äiti ja isi kummitus ja äiti kummitus näytti pelästyneelle isi kummitukselle kättään jonka päällä oli käsinukke vauva kummituksesta :) ne sitten annoin kun testi oli näyttänyt plussaa tulevalla isi oli tosi onnellinen. Toinen ilmoitti tulostaan ihan yllätyksellisesti pojan syntymän jälkeen (ikäeroa tuli 11 kk) mies tiesi että kävin tekemässä testin ja vessasta ku tulin ulos menin makuuhuoneeseen jossa mies oli pojan kans sängyllä ja nyökytin vaan päätäni eikä kumpikaan puhunut enää sinä päivänä mitään mietti vaan et tulee toinenseuraavana päivänä tuli sit melkein kaikille kerrottua et tulee vaavi.. Nykyiselle miehelleni kerroin sievästi kun aamulla könysin sen päältä takaisen omalle puolelleni sänkyä et:" Huomenta isi!" ja annoin suukon katseli ihmeissään eka kysyi sit:" Varmastikko?" ja riensi vessaan katsomaan testiä.

Vierailija
32/33 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista alettiin yrittämään muutama kuukausi häiden jälkeen. Kun itse sitten huomasin olevani raskaana melko pian, tein miehelle kortin jossa onnittelin tulevaa isää ja mukana oli positiivinen raskaustesti. Mies otti kortin vastaan jotenkin " hölmistyneenä" ja alkoi oikeastaan odottaa kanssani vasta kun vauvan tulo konkretisoitui, eli ensimmäisen ultran jälkeen. Todelliseksi asia tuli miehelleni vasta synnytyksessä! =)

Tämä kakkonen tuli molemmille siinä mielessä yllätyksenä, että emme varsinaisesti vielä yrittäneet vauvaa, kun meillä on myös talon rakennusprojekti kesken. Pari viikkoa yhden " tietoisen riskin" jälkeen laitoin miehelle tontille viestin, että: " Nyt näyttäisi siltä, että poikamme saa keväällä velisiskon!" Velisisko nimitystä toivomastaan pikkusisaresta oli käyttänyt esikoisemme jo puolisen vuotta ennen kuin sisarusta oli edes suunniteltu. Mies on ollut alusta asti aivan innoissaan ja silitellyt kasvavaa vatsaa.

AliisaS rv 31+0

Vierailija
33/33 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta kerroin aamulla puhelimessa että oksensin kun petasin sänkyä, en siis itsekkään tiennyt enkä epäillytkään olevani raskaana... Mies sanoi ettäoot raskaana, lehinnä vitsinä. Menin töihin jqa asia jäi vähän vaivaamaan, joten kävin ostamassa testin ja tein ennen kahvitaukoa. Olin ihan pilvissä kun laitoin miehelleni tekstarin että " tein testin ja se oli plussaa!! Hyvää kahvitaukoa!" . Jätin puhelimen työpöydälle ja olin yhtä hymyä kahvilla... Mieskin oli onnellinen, soitti heti oman taukonsa jälkeen...

Toisesta raskaudesta kerroin myös tekstiviestillä. Luulin sairastavani oksennustautia. Esikoinen oli ollut kipeä, automatkalla kesällä, ja mun " tauti" alkoi samoihin aikoihin, mutta kuvotusta ilman oksentelua kesti yli viikonvaihteen ja epäilykset heräsi. Edellinen ylläri oli vielä täysimetyksellä ja mies kielikurssilla kroatiassa... Tein testin ja laitoin taas viestin. Onnellinen mies nauroi että mitäs siellä kotona oikein tapahtuu kun hän on poissa (oli poissa kaksi viikkoa...).

Mymmeli ja Pikku-Myy 12/04 ja masumyllertäjä rv 24+6