Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka äänestää Timo Soinia? Musta se vaikuttaa tosi symppikseltä!

Vierailija
05.01.2006 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole harmainta hajua, ketä äänestäisin.

Vierailija
2/13 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on alkanut ärsyttää nämä sympatian metsästäjät, on muumimammaa ja muuta. Siksi annan ääneni Niinistölle. Hän osaa myydä itsensä ihan asiaperustein. Niin osaa myös Hautala, mutta minulle hänen mielipiteensä ovat väärät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies ja viisaita ajatuksia.

Vierailija
4/13 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maata johtamaan tarvitaan joku fiksu, joten ääneni menee ihan muualle.

Vierailija
5/13 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minua on alkanut ärsyttää nämä sympatian metsästäjät, on muumimammaa ja muuta. Siksi annan ääneni Niinistölle. Hän osaa myydä itsensä ihan asiaperustein. Niin osaa myös Hautala, mutta minulle hänen mielipiteensä ovat väärät.

Niinistö ei liene ymmärtänyt että johtavassa asemassa on myös NAISIA ja tämä on siis suoranainen kardinaalimoka! Sovinistipaska se on!

Vierailija
6/13 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hautala on ollut myös tosi asiallinen esim. vaalitenteissä, mutta olen niin monesta asiasta kans eri mieltä etten voisi äänestää hautalaa.

Vierailija
7/13 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

;D

Vierailija
8/13 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähänkin munaa uskaltaa saunailtaan mennä, vaikka ei se varmaan mitään mukavaakaan ole. Mistä tiedät että juuri Niinistö on niistä sopinut? Ja vaikka olisikin, ehkä on myös tajunnut mokanneensa...

Kyllä naisetkin osaa käyttää omia verkostojaan ja omia keinojaan, herää nykyaikaan!

Vierailija
9/13 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vähänkin munaa uskaltaa saunailtaan mennä, vaikka ei se varmaan mitään mukavaakaan ole. Mistä tiedät että juuri Niinistö on niistä sopinut? Ja vaikka olisikin, ehkä on myös tajunnut mokanneensa...

Kyllä naisetkin osaa käyttää omia verkostojaan ja omia keinojaan, herää nykyaikaan!

Taidat olla mies?? Tai yhtä typerä kuin niinistö...

Vierailija
10/13 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
11/13 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ihan työväen pressa! Kaikki nauraa sen äijän pihalle, paitsi typerät kannattajat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
12/13 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalan vaatiminen suomelle on kyl ihan syvältä.Ja en usko et parantais suomen ja venäjän suhteitakaan ruveta vaatii jotain k.ta takaisin,vaan päinvaistoin.

Vierailija
13/13 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

symppis ei ole riittävä peruste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä