Kuka äänestää Timo Soinia? Musta se vaikuttaa tosi symppikseltä!
Kommentit (13)
Minua on alkanut ärsyttää nämä sympatian metsästäjät, on muumimammaa ja muuta. Siksi annan ääneni Niinistölle. Hän osaa myydä itsensä ihan asiaperustein. Niin osaa myös Hautala, mutta minulle hänen mielipiteensä ovat väärät.
Viisas mies ja viisaita ajatuksia.
Maata johtamaan tarvitaan joku fiksu, joten ääneni menee ihan muualle.
Vierailija:
Minua on alkanut ärsyttää nämä sympatian metsästäjät, on muumimammaa ja muuta. Siksi annan ääneni Niinistölle. Hän osaa myydä itsensä ihan asiaperustein. Niin osaa myös Hautala, mutta minulle hänen mielipiteensä ovat väärät.
Niinistö ei liene ymmärtänyt että johtavassa asemassa on myös NAISIA ja tämä on siis suoranainen kardinaalimoka! Sovinistipaska se on!
hautala on ollut myös tosi asiallinen esim. vaalitenteissä, mutta olen niin monesta asiasta kans eri mieltä etten voisi äänestää hautalaa.
vähänkin munaa uskaltaa saunailtaan mennä, vaikka ei se varmaan mitään mukavaakaan ole. Mistä tiedät että juuri Niinistö on niistä sopinut? Ja vaikka olisikin, ehkä on myös tajunnut mokanneensa...
Kyllä naisetkin osaa käyttää omia verkostojaan ja omia keinojaan, herää nykyaikaan!
Vierailija:
vähänkin munaa uskaltaa saunailtaan mennä, vaikka ei se varmaan mitään mukavaakaan ole. Mistä tiedät että juuri Niinistö on niistä sopinut? Ja vaikka olisikin, ehkä on myös tajunnut mokanneensa...Kyllä naisetkin osaa käyttää omia verkostojaan ja omia keinojaan, herää nykyaikaan!
Taidat olla mies?? Tai yhtä typerä kuin niinistö...
Vierailija:
vähänkin munaa uskaltaa saunailtaan mennä, vaikka ei se varmaan mitään mukavaakaan ole. Mistä tiedät että juuri Niinistö on niistä sopinut? Ja vaikka olisikin, ehkä on myös tajunnut mokanneensa...Kyllä naisetkin osaa käyttää omia verkostojaan ja omia keinojaan, herää nykyaikaan!
Vai ihan työväen pressa! Kaikki nauraa sen äijän pihalle, paitsi typerät kannattajat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Karjalan vaatiminen suomelle on kyl ihan syvältä.Ja en usko et parantais suomen ja venäjän suhteitakaan ruveta vaatii jotain k.ta takaisin,vaan päinvaistoin.
Mulla ei ole harmainta hajua, ketä äänestäisin.