Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihmeellistä alavatsasärkyä

05.01.2006 |

Mulla on ihan ihme tuntemuksia alavatsassa. Tuntuu että vatsa särkee ja ei tiedä johtuuko kohdusta vai siitä että olisi kakkahätä tulossa. Onko ne jotain kohdusta johtuvia kasvukipuja? Vai supisteluja? vai mitä ihmettä? Tosin eiks supistelun pitäis muistuttaa menkkakipuja? Onko kellään ollut vastaavaa ja kaikki sujunut kuitenkin hyvin?

rv5+3

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin joskus neuvolassa että alavatsassa saattaa tuntua menkkamaista kipua niillä viikoilla ku normaalisti olis menkat.

Johtuu myös kohdun kasvamisesta ja virtsarakon toiminnasta.

Hemppu

Vierailija
2/4 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne muistutti enemmän menkkakipuja ja johtui kohdun kasvamisesta. Satunnainen supistelu taas ei ole sattunut vaan on ollut enemmänkin sellaista koko vatsan kovenemista eikä jomotustyyppistä kipua alavatsassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti iltaisin mulla on menkkamaista jomotusta alavatsassa ja -selässä. Lisäksi vihloo välillä tosi ilkeästi häpyluun takaa. Itse luotan siihen, että kyseessä on vain normaalia kohdun kasvamiseen liittyvää kipuilua. Keskenmenossa kivun pitäisi olla aika kova (ja siksi tunnistettavissa keskenmenoksi), joten en ole ollut huolissani!

Aliina rv 6+1

Vierailija
4/4 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että siun kivut on ihan normaaleja raskauteen kuluvia kohdun kasvukipuja. Niitä on varmasti kaikilla enempi tai vähempi. Kuitenkin on pakko mainita,että jos se kipu tuntuu ikäänkuin takapuolessa tai tuolla välilihan paikkeilla,ni sit se on varmaan supistelua. Miulla oli reilut kaks viikoa sitten sellasta kipua. Se alko ihan ykskaks ja miekin luulin ensin sitä kakkahädäksi. Menin vessaan,mutten pystynytkään pinnistelemään ja kauhukseni huomasin pyyhkiessä verta. Kipu ylty siitä sen verran,että istuminen oli vaikeeta. En jotenkin silti tunnistanu kipuja supistuksiksi. Menin ultraan ja lääkärin mukaan ne oli supistuksia. Onneks ne kuitenkin loppu aika pian samoin kuin vuoto ja masussa on edelleen asukki. Sellanen kokemus siis miulla,mutta toivottavasti siun kivut on ihan vaarattomia!