Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän kohtaus mulle tuli eilen?

Vierailija
05.01.2006 |

Eskarilainen sai kaupassa kiukkukohtauksen ja huusi ja raivosi koko matkan autossa kotiin, n. 15min. Kotiin päästyäni mua alkoi puristaa rinnasta, sattui kurkuun ja toiseen olkapäähän. Yritin olla hissukseen paikoillani, välillä tuntui, että puristus vain pahenee. Viimein purskahdin jo itkuun, koska pelkäsin kuolevani. Mieheni komensi minut makaamaan ja pian kohtaus menikin ohi. Mikä tuo kohtaus oikein oli? Olen raskaana, pian puolessa välissä. Olen alle 30v ja en ole ylipainoinen. Stressiä meillä on kyllä ollut koko syksyn asuntokauppojen takia.

Toinen mieltäni askarruttava asia on, kun yöllä käännän kylkeä ja herään siihen, niin kääntymisen jälkeen korvissani kuuluu suhinana veren kohina hetken aikaa!?? Matala verenpaine?? Mulla on ollut yleensä matalat tai hyvät paineet.

Aion kyllä puhua näistä neuvolassakin, mutta ajattelin, että jos täällä olisi joku asioista tietävä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä alan asiantuntija. Kysäisehän asiaa neuvolasta.

Vierailija
2/3 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mene käymään lääkrillä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Siihen on " lääkkeenä" riittävä yöuni(!!!Mulla verotti aina seuraavana päivänä ja huimasi ja suhisi korvissa jos en nukkunu kunnon unia)ja toinen on syönti! Syö pieniä välipaloja parin-kolmen tunnin välein, vaikka ei tunnukkaan olevan nälkä! (Nämä ohjeet sain itekki neuvolasta)Tuo rinnan puristus ym. siitä en osaa sanoa varmasti, mutta voi olla sitä kun hermostuu ja on stressiä, elimistö jotenki varottaa. (Mulla joskus ollu sitäkin:S)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi