Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juuri nyt!!!! Poliisi ampui hyökkäämään usutetun koiran Suomessa!!

Vierailija
20.06.2015 |

Kotimaa 20.6.2015 klo 0:45 | päivitetty 20.6.2015 klo 0:50
Poliisi joutui ampumaan hyökkäämään usutetun koiran Salossa
Aggressiivisesti käyttäytynyt mieshenkilö uhkasi poliisipartiota suurikokoisella koiralla perjantai-iltana.

Poliisi on joutunut ampumaan Salossa koiran, joka usutettiin hyökkäämään kohti poliisipartiota.

Tapahtumat saivat alkunsa, kun Salon poliisin partio sai perjantai-iltana hälytystehtävän häiriön takia. Kun poliisipartio meni paikalle, aggressiivisesti käyttäytynyt mieshenkilö uhkasi partiota suurikokoisella koiralla.

– Neuvottelu, suostuttelu ja poliisin käskyt eivät tuottaneet asiassa tulosta, tiedotteessa kerrotaan.

Mies usutti koiran hyökkäämään kohti partiota. Poliisi joutui ampumaan koiraa, joka kuoli.

Koiran omistaja jouduttiin ottamaan kiinni lieviä voimakeinoja käyttäen. Häntä epäillään virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eenokki kirjoitti:

mitä koiran vihaajia täälä pyörii miksi heti pitäisi ampua kyllä sen koiran pippuri sumutteellaki saa rauhoittumaan ja ei ne poliisi koirat kaa aivan lepsuja oo joskus oon jostaki lukenu että oli poliisi koira purru jotaki käteen tai käsketty purra eikä siitä poliisi saanu mitää sakkoa mutta auta armias kun tavallisen tallaajan koira puree esim poliisia tai jotaki järjestyksen valvojaa johan saa syytteet virkamiehen väkivaltaiseta vastustamisesta tai järjestystä yllä pitävän henkilön vastustamisesta jos poliisi koira puree tahallan tai vahingossa yhtä lailla poliisi on korvaus velvollinen ei se poliisi kora koiraa kummempi oo en oo mikää poliisin tai järkkärin vihaaja sanoin vain oman mielipiteeni asiasta

Välimerkit, kiitos. Jaksoin lukea ensimmäiset viisi sanaa.

Vierailija
62/71 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mieluummin ampunut omistajan. Omistajassahan se vika oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mieluummin ampunut omistajan. Omistajassahan se vika oli.

Kohti juoksee vihainen koira valmiina puremaan. Kyllä, ammutaan omistaja. :D

Vierailija
64/71 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä ampumis juttuja! Aseet pitäisi kieltää!

Vierailija
65/71 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä vanha uutinen piti nyt nostaa esiin, koska?

Vierailija
66/71 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Suomen asiat ovat huonosti,maamiehellä/naisella,ei ole oikeutta mutta PASKALAKILLA ON,,on se väärin heillä oikeus kaikkeen..

Vierailija
67/71 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eikö poliisi muuten pärjää koiralle kun ampumalla sen ja yhtä lailla poliisikoira voi hyökätä tavallisen ihimisen päälle eli mä oon sitä mieltä että jos tavallisella kansalaisella on ase ja poliisikoira puroo ilman syytä sitä niin nirri pois vain ei se poliisikoirakaan oo ihimiseen verrattavissa eläin se on sekin eikä eläintä voi verrata ihimiseen 

Vierailija
68/71 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te nostatte näitä melkein kymmenen vuotta vanhoja keskusteluita? Onko tämä jotenkin ajankohtainen aihe nyt?

Vierailija
69/71 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhtyisitkö kiertäväksi kirjakauppiaaksi?

https://www.paavovayrynen.fi/2023/11/05/ryhtyisitko-kiertavaksi-kirjakauppiaaksi/ 

Vierailija
70/71 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no eikö poliisi muuten pärjää koiralle kun ampumalla sen ja yhtä lailla poliisikoira voi hyökätä tavallisen ihimisen päälle eli mä oon sitä mieltä että jos tavallisella kansalaisella on ase ja poliisikoira puroo ilman syytä sitä niin nirri pois vain ei se poliisikoirakaan oo ihimiseen verrattavissa eläin se on sekin eikä eläintä voi verrata ihimiseen 

Vanha ketju!

Vierailija
71/71 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voin sanoa että mulla on voimaa kun pienessä kylässä että jos koira käy päälle väännän siltä niskat nurin en vihaa koiria enkä eläimiä mutta päälle ei koirankaan saa antaa käydä ja koira on kuitenkin vain koira saman teen ihimiselle jos käy päälle hiuksista kiinni ja väännän niin että kuuluu niskoista rusahdus että näin ittiään saa puolustaa eikä siihen tarvita poliiseja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän