Juuri nyt!!!! Poliisi ampui hyökkäämään usutetun koiran Suomessa!!
Kotimaa 20.6.2015 klo 0:45 | päivitetty 20.6.2015 klo 0:50
Poliisi joutui ampumaan hyökkäämään usutetun koiran Salossa
Aggressiivisesti käyttäytynyt mieshenkilö uhkasi poliisipartiota suurikokoisella koiralla perjantai-iltana.
Poliisi on joutunut ampumaan Salossa koiran, joka usutettiin hyökkäämään kohti poliisipartiota.
Tapahtumat saivat alkunsa, kun Salon poliisin partio sai perjantai-iltana hälytystehtävän häiriön takia. Kun poliisipartio meni paikalle, aggressiivisesti käyttäytynyt mieshenkilö uhkasi partiota suurikokoisella koiralla.
– Neuvottelu, suostuttelu ja poliisin käskyt eivät tuottaneet asiassa tulosta, tiedotteessa kerrotaan.
Mies usutti koiran hyökkäämään kohti partiota. Poliisi joutui ampumaan koiraa, joka kuoli.
Koiran omistaja jouduttiin ottamaan kiinni lieviä voimakeinoja käyttäen. Häntä epäillään virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta.
Kommentit (71)
Olisi mieluummin ampunut omistajan. Omistajassahan se vika oli.
Vierailija kirjoitti:
Olisi mieluummin ampunut omistajan. Omistajassahan se vika oli.
Kohti juoksee vihainen koira valmiina puremaan. Kyllä, ammutaan omistaja. :D
Taas näitä ampumis juttuja! Aseet pitäisi kieltää!
Ja tämä vanha uutinen piti nyt nostaa esiin, koska?
Kyllä Suomen asiat ovat huonosti,maamiehellä/naisella,ei ole oikeutta mutta PASKALAKILLA ON,,on se väärin heillä oikeus kaikkeen..
no eikö poliisi muuten pärjää koiralle kun ampumalla sen ja yhtä lailla poliisikoira voi hyökätä tavallisen ihimisen päälle eli mä oon sitä mieltä että jos tavallisella kansalaisella on ase ja poliisikoira puroo ilman syytä sitä niin nirri pois vain ei se poliisikoirakaan oo ihimiseen verrattavissa eläin se on sekin eikä eläintä voi verrata ihimiseen
Miksi te nostatte näitä melkein kymmenen vuotta vanhoja keskusteluita? Onko tämä jotenkin ajankohtainen aihe nyt?
Ryhtyisitkö kiertäväksi kirjakauppiaaksi?
https://www.paavovayrynen.fi/2023/11/05/ryhtyisitko-kiertavaksi-kirjakauppiaaksi/
Vierailija kirjoitti:
no eikö poliisi muuten pärjää koiralle kun ampumalla sen ja yhtä lailla poliisikoira voi hyökätä tavallisen ihimisen päälle eli mä oon sitä mieltä että jos tavallisella kansalaisella on ase ja poliisikoira puroo ilman syytä sitä niin nirri pois vain ei se poliisikoirakaan oo ihimiseen verrattavissa eläin se on sekin eikä eläintä voi verrata ihimiseen
Vanha ketju!
mä voin sanoa että mulla on voimaa kun pienessä kylässä että jos koira käy päälle väännän siltä niskat nurin en vihaa koiria enkä eläimiä mutta päälle ei koirankaan saa antaa käydä ja koira on kuitenkin vain koira saman teen ihimiselle jos käy päälle hiuksista kiinni ja väännän niin että kuuluu niskoista rusahdus että näin ittiään saa puolustaa eikä siihen tarvita poliiseja
Välimerkit, kiitos. Jaksoin lukea ensimmäiset viisi sanaa.