Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi äänestät Tarja Halosta?

Vierailija
05.01.2006 |

Hän on huono esimies, elää kulissiavioliitossa eikä ole todellakaan edes hetero vaan hänellä on naispuolinen ystävätär....miksi ihmiset eivät usko että hän ei ole mikään kiva muumimamma!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

imagoa. Muumimamma. PAH.

Vierailija
2/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika säälittävää. Antakaa ihmisten äänestää ketä haluavat, ette te haukkumalla ja painostamalla saa ketään mieltään muuttamaan, vaan vaikutus on just päinvastainen, se ärsyttää montaa vaan äänestämään entistä varmemmin Halosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aika säälittävää. Antakaa ihmisten äänestää ketä haluavat, ette te haukkumalla ja painostamalla saa ketään mieltään muuttamaan, vaan vaikutus on just päinvastainen, se ärsyttää montaa vaan äänestämään entistä varmemmin Halosta.

Vierailija
4/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
5/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Niinistön kausi Euroopan investointipankissa lähenee loppuaan ja töitä olisi jostain kiireesti löydettävä. Puolueen johtoon kun ei ole enää paluuta. Mun mielestä aika heikot perusteet haluta presidentiksi, varsinkin kun edellisissä vaaleissa kieltäytyi ehdokkuudesta ehdottomasti.

Miten niin kulissiavioliitto? Kyllä tarja on elänyt ihan pitkissä miessuhteissa tähänkin asti. Miksi yhtäkkiä olisivat naiset alkaneet kiinnostaa naimisissa olevaa naista? Ei se mikään pakkoavioliitto ollut, Tarjahan oli jo presidentti siinä vaiheessa, kun avioitui Arajärven kanssa.

Olisiko ajatuksena jotenkin kauheaa, jos Suomen presidentti ei olisikaan hetero? Ei ainakaan minusta.

Kaikista pomoista on monenlaisia mielipiteitä. Yksi tykkää yhden ja toinen toisen johtamistyylistä.

Itseeni hyvinvointiyhteiskunnan tutkijana ja kannattajana vetoavat vasemmistolaiset arvot, olen vielä demareista jonkin verran vasemmalla.

Mieluummin olen pienen puolella kuin kyykytän köyhiä.

Vierailija
6/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä on ollut jo vuosia Tarjan henkivartija, eikä muuten ole koskaan sanonut pahaa sanaa, vaan aina kehunut mukavaksi ja sympaattiseksi ihmiseksi. Joten suokaa nyt anteeksi kun en usko palsta" totuuksia" . :)

Vierailija
7/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohdittava, häiritseekö äänestäjää se vai tuo heikkous.

Vierailija
8/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Esim. Niinistön kausi Euroopan investointipankissa lähenee loppuaan ja töitä olisi jostain kiireesti löydettävä. Puolueen johtoon kun ei ole enää paluuta. Mun mielestä aika heikot perusteet haluta presidentiksi, varsinkin kun edellisissä vaaleissa kieltäytyi ehdokkuudesta ehdottomasti.

Miten niin kulissiavioliitto? Kyllä tarja on elänyt ihan pitkissä miessuhteissa tähänkin asti. Miksi yhtäkkiä olisivat naiset alkaneet kiinnostaa naimisissa olevaa naista? Ei se mikään pakkoavioliitto ollut, Tarjahan oli jo presidentti siinä vaiheessa, kun avioitui Arajärven kanssa.

Olisiko ajatuksena jotenkin kauheaa, jos Suomen presidentti ei olisikaan hetero? Ei ainakaan minusta.

Kaikista pomoista on monenlaisia mielipiteitä. Yksi tykkää yhden ja toinen toisen johtamistyylistä.

Itseeni hyvinvointiyhteiskunnan tutkijana ja kannattajana vetoavat vasemmistolaiset arvot, olen vielä demareista jonkin verran vasemmalla.

Mieluummin olen pienen puolella kuin kyykytän köyhiä.

Vierailija
9/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpö höpö...Tarja on seurustellut mm. Helena Petäistön kanssa

Vierailija
10/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tätillä olla työpaikan etsintä päällä. :)

Vierailija
11/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
12/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
13/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylempänähän (29?) esitettiin kysymys, että onko sillä todella jotain merkitystä, onko presidentti homo- vai heteroseksuaali?

Mulle on ihan sama, kenen kanssa Suomen presidentti on seurustellut.

Vierailija
14/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

te ette HALUA uskoa!!!

Vierailija
15/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minullakaan ole mitään ihmisen seksuaalista suuntautuneisuutta vastaan, mutta Halonen ei nyt vaan enää vastaa ihanne kuvaa pressasta!

Vierailija
16/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kerro, niin ette kukaan äänestäisi Halosta.

Vierailija
17/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten pidä Niinistöstä; on kylmän ja kalsean oloinen, jotenkin lipevä tyyppi. Vanhanen taas on liian nuori ja epäkarismaattinen, ei uskottava pressaksi. Ja eronnutkin vielä jos tässä nyt oikein jeesustelemaan aletaan.

Vierailija
18/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen yrittänyt tiirailla ja arvuutella ehdokkaiden motiiveja ehdokkuuteen. Niinistön työpaikan löytämistarve pisti meikäläisenkin silmään.

Taitaa kokoomuksessa olla paniikinpoikasta, kun täytyy pikapuoliin etsiä Saulille joku toinen poliittinen eläkevirka...

Vierailija
19/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan niitäkin äänestää ainakin nyt eka kierroksella, niin on Tarjalta pois jos sitä halutaan. Ärsyttävää, kun ei ikinä puhuta muista kuin näistä kolmesta!

Vierailija
20/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halonen ei ole sitä.